Nelosta en pelannut peliäkään, kun lopetin siihen kolmoseen. Nyt vitosen aikaan kaivoin örkit kaapista ja olen pelannut yhden matsin, kyllähän tuo juuri kuvaamaasi "kevyttä ja nopeaa nopanheittelyä" -sarjassa on ihan ok, jos ei odota peliltä mitään :). Muutama kohtuullisen iso typeryys (ennenkaikkea tuo tulen jakaminen, tai paremminkin jakamattomuus) tuolla häiritsi, mutta tässä olikin se ongelma että pelasin tuon matsin selvinpäin. Kaljoittelupelinähän 40k on ihan mainio, ainakin siinä kunnossa missä ei enää muiden pelien sääntömekaniikkaa kykene hahmottamaan ;)Gilaelin kirjoitti:Täytyy kyllä myöntää tosin, että varmasti ihmisellä joka ei 40k:n viidettä laitosta ole pelannut, on siitä järkyttävä kuva. Itse vihasin suuresti pelin neljättä laitosta joka oli paitsi palikka, myös niin palikka että se oli oikeastaan vain Afrikan tähteä kauniilla miniatyyreillä. Viides laitos vei peliä eteenpäin hurjasti teki siitä soljuvamman, sekä tasapainoisemman.
Tarinakisa 2011
Re: Tarinakisa 2011
Onko pelaaminen nyt yleensäkään koskaan ollutkaan niin 'seriaus pisnes', että sitä pitäisi harrastaa mitenkään muuten kuin vähintäänkin kuvitteellisen kaljan voimin? :) Kaljoittelu on mielentila - kaljan juonti on apuväline, mutta ei edes täysin pakollinen.
Niin, kaljoittelufiiliksen pystyy saavuttamaan ilman apuja mielestä tai sen ulkoa valvomalla 24H. Tämän pitäisi aiheuttaa pakosti humalatilan.Rune kirjoitti:Onko pelaaminen nyt yleensäkään koskaan ollutkaan niin 'seriaus pisnes', että sitä pitäisi harrastaa mitenkään muuten kuin vähintäänkin kuvitteellisen kaljan voimin? :) Kaljoittelu on mielentila - kaljan juonti on apuväline, mutta ei edes täysin pakollinen.
Ei valvomisesta mitään humalaa tule, se on alkoholin aiheuttama myrkytystila. Sitäpaitsi siihen puolen promillen humalaa vastaavaan tilaan tarvitaan kyllä enemmän kuin vuorokausi.
Syvä kokemuksen ääni on puhunut.. Behold!Skidi kirjoitti:Ei valvomisesta mitään humalaa tule, se on alkoholin aiheuttama myrkytystila. Sitäpaitsi siihen puolen promillen humalaa vastaavaan tilaan tarvitaan kyllä enemmän kuin vuorokausi.
Joo, mutta 40k vaatii sopivaa, kemiallista känniä päälle että pystyy ummistamaan silmänsä sen pahimmilta heikkouksilta :)Rune kirjoitti:Onko pelaaminen nyt yleensäkään koskaan ollutkaan niin 'seriaus pisnes', että sitä pitäisi harrastaa mitenkään muuten kuin vähintäänkin kuvitteellisen kaljan voimin? :) Kaljoittelu on mielentila - kaljan juonti on apuväline, mutta ei edes täysin pakollinen.
Puoli promillea ei nyt ole vielä edes mikään humalatila. Ja kun sellaisen neljännesvuosisadan harjoittelee, niin 2.5 alkaa olla se sopiva määrä pelaamiseen. Kolmella voikin alkaa jo kokeilla huipputuloksia Singstarissa :PSkidi kirjoitti:Ei valvomisesta mitään humalaa tule, se on alkoholin aiheuttama myrkytystila. Sitäpaitsi siihen puolen promillen humalaa vastaavaan tilaan tarvitaan kyllä enemmän kuin vuorokausi.
pöh mä tarviin kahen promillen kännin et pystyn suodattamaan sun viesties pienimmät heikkoudet.
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Lähetänkö sinulle sen kolme pulloa pilsneriä jotta pääset siihen?santso kirjoitti:pöh mä tarviin kahen promillen kännin et pystyn suodattamaan sun viesties pienimmät heikkoudet.
Tön tön. Että kannattaa varoa. Koskaan ei tiedä milloin salainen jedi käy kimppuun.
Giledit// Myös saitin ilmoittautumisohjeet ovat parhautta:
Giledit// Myös saitin ilmoittautumisohjeet ovat parhautta:
ILMOITTAUDU SÄHKÖPOSTILLA os. [email protected]
KERRO IKÄSI. MIKÄ OLET.
KAUPUNKI TAI SEUTU KERRO SUKUPUOLESI JA JOS OLET ALAIKÄINEN.
JEDIKOKELAAKSI ILMOITTAUTUMISEKSI TARVITAAN VANHEMPIEN LUPA.
HALUATKO KYSYÄ MINULTA J0TAKIN
KYSY SAMALLA KUN ILMOITTAUDUT JÄSENEKSI TAI
JEDIKOKELAAKSI . PS EI TARVI LIITTYÄ JÄSENEKSI JOS
HALUAA KYSYÄ JOTAKIN.
PADAWAN koulutusta ei alle 18 vuotiaille ,koska se on kovaa kurinalaista elämää ja siinä on riskinsä mutta, liittyä voi akatemiaan 15 vuotiaana , jos tuntee olevansa rehellinen ja jalo luonteeltansa eli kelpuutamme joukkoon rehelliset , jalot ja inhinmillisyyttä arvostavat selväpäiset korkeintaan täydellisen hallitusti kohtuudella alkoholia käyttävät henkilöt:::
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Noiden kotisivut, ja etenkin siellä olevat kuvat, on niin parhautta, että voisi melkeinpä heittää elämän (eli minkä?) tunkiolle ja liittyä tonne. Melkein... (enkä edes pääsisi padawaniksi, ihan tyhmää tollanen)Gilaelin kirjoitti:Tön tön. Että kannattaa varoa. Koskaan ei tiedä milloin salainen jedi käy kimppuun.
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
Ei ole todellista..Gilaelin kirjoitti:Tön tön. Että kannattaa varoa. Koskaan ei tiedä milloin salainen jedi käy kimppuun.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
pilsneri, mitä se semmonen on? hyi onko tänne joku ruotsalainen päästetty foorumille!!!Diogenes kirjoitti:Lähetänkö sinulle sen kolme pulloa pilsneriä jotta pääset siihen?santso kirjoitti:pöh mä tarviin kahen promillen kännin et pystyn suodattamaan sun viesties pienimmät heikkoudet.
Joo, nikillä "santso"santso kirjoitti:hyi onko tänne joku ruotsalainen päästetty foorumille!!!
No hej, kyl sä voisit kans tunnustaa, vaikka olihan se melkosen hurja viikonloppu :DDiogenes kirjoitti:Joo, nikillä "santso"santso kirjoitti:hyi onko tänne joku ruotsalainen päästetty foorumille!!!
Eikös se ollut sovittu ettei siitä puhuta täällä?santso kirjoitti:No hej, kyl sä voisit kans tunnustaa, vaikka olihan se melkosen hurja viikonloppu :DDiogenes kirjoitti:Joo, nikillä "santso"santso kirjoitti:hyi onko tänne joku ruotsalainen päästetty foorumille!!!
- Da Big Boss
Just siihen sopivaan aikaan innostuit. Menin tuolla kauheassa Ranskassa lukemaan tylsyyksissäni 3 BL:n kirjaa, joista yksi oli Path of the warrior. Jos jaksat heittää kympin, niin saat sillä loistavan kirjan, jossa se Eldarien tunteiden kuvaaminen ainakin minusta onnistui aika loistavasti :)Gilaelin kirjoitti:40k, kyllä! :3 Se peli (ja sen pelin pelaajat näillä kulmilla) sai minut taas innostumaan nopanheittelystä. Haltiat taikamiekkojan ja isojen, valoa ampuvien laser-tykkien kanssa ei voi olla väärin.
Ja joo, mulla on nyt 6 sivua tekstiä, jota voisi vielä kasvattaa hieman. Jaksaisitko sie Rune kertoa mikä tuo rtf. muoto onkaan? :)
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Rich Text Format. Löytyy about kaikista tekstinkäsittelyohjelmista tallennusmuotona.Da Big Boss kirjoitti:Just siihen sopivaan aikaan innostuit. Menin tuolla kauheassa Ranskassa lukemaan tylsyyksissäni 3 BL:n kirjaa, joista yksi oli Path of the warrior. Jos jaksat heittää kympin, niin saat sillä loistavan kirjan, jossa se Eldarien tunteiden kuvaaminen ainakin minusta onnistui aika loistavasti :)Gilaelin kirjoitti:40k, kyllä! :3 Se peli (ja sen pelin pelaajat näillä kulmilla) sai minut taas innostumaan nopanheittelystä. Haltiat taikamiekkojan ja isojen, valoa ampuvien laser-tykkien kanssa ei voi olla väärin.
Ja joo, mulla on nyt 6 sivua tekstiä, jota voisi vielä kasvattaa hieman. Jaksaisitko sie Rune kertoa mikä tuo rtf. muoto onkaan? :)
Nyt mä oon koneella niin kauan, kunnes on neljä sivua tarinaa tullut ainakin. Luultavasti istun tässä siis vielä maanantainakin...
Edit: Tarinani rakenne taitaa olla aika jännä (lue: monimutkainen, tai paikoittain vähintäänkin yhtä sekava kuin Inception joidenkin mielestä. Onko tämä hyvä vai tosi huono asia?
Edit: Tarinani rakenne taitaa olla aika jännä (lue: monimutkainen, tai paikoittain vähintäänkin yhtä sekava kuin Inception joidenkin mielestä. Onko tämä hyvä vai tosi huono asia?
Viimeksi muokannut halko, Su 27.02.2011 00:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
Hehee, määkin aloitin. Jippii, 300 sanaa.halko kirjoitti:Nyt mä oon koneella niin kauan, kunnes on neljä sivua tarinaa tullut ainakin. Luultavasti istun tässä siis vielä maanantainakin...