"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Shadowblade vs. Archaon

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Eerie

Shadowblade vs. Archaon

Viesti Kirjoittaja Eerie »

Mitenköhän kävisi tuollaisessa kaksintaistelussa?
minä olen swamphead
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

Shadowblade kuolisi heti.
Grand Admiral Prawn

Viesti Kirjoittaja Grand Admiral Prawn »

Ei välttämättä. Olen kokeillut, ja Shadowbladella on sentään hyvät mahdollisuudet (7 hyökkäystä + KB + Ws10). Ainakin paremmat kuin melkein kenelläkään muulla.
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
Peace

Viesti Kirjoittaja Peace »

En ole nähnyt shadowbladen sääntöjä mutta eikö sillä ainakin 5thissä ollut heart of woe...eli ei Archaon sitä ainakaan voita - tasapeli voi kyllä tulla.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Jaa-a... Orange Fire of Tzeentchillä Archaon pyörittää kyllä aika hyvin...
zqmfgb
sammakko

Viesti Kirjoittaja sammakko »

veikkaan että archon voittais vaikken ookkaan nähny shadowbladen statteja
Eerie

no shadowbladen statsit on kai toisiks uusimmas White dwarffis...on sekin....ei loukata...
Viimeksi muokannut Eerie, La 03.05.2003 18:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
minä olen swamphead
CordeZ

Viesti Kirjoittaja CordeZ »

sori :cry:
Viimeksi muokannut CordeZ, La 03.05.2003 15:27. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
¨The Black Swordsman, Branded One...¨
Kainuh

Viesti Kirjoittaja Kainuh »

ei hyvä ei hyvä jani... tänne ei saanu pistää mitää statseja kun ne loukkaa tekijän oikeuslakia ihan hyvä muuten
Se pitää vaan hallita.
Kelpo

Viesti Kirjoittaja Kelpo »

Itse asiassa tuo on suoraan Gw:n sivulta joten tuskin se mitään sen kummemmin loukkaa.
Naapurin viljat vei halla

tralalalalalla
Kainuh

Viesti Kirjoittaja Kainuh »

5. Muista että TEKIJÄNOIKEUSLAKIA ON NOUDATETTAVA. Ymmärrä ettet saa kirjoittaa pitkiä pätkiä esimerkiksi sääntökirjoista, armeijakirjoista tai muista julkaisuista. Lyhyet lainaukset ovat sallittuja mikäli ne liittyvät olennaisesti keskustelun aiheeseen (esim. juuri sääntökeskustelut). Sivustolla on EHDOTTOMASTI kielletty linkittäminen sivustoille jotka loukkaavat tekijänoikeuslakia tai muuten vain sisältävät epäilyttävää materiaalia.

EDIT:pitää nyt hieman peliporukan jäsentä näpäyttää kun ei oo sääntöjä lukenu
Se pitää vaan hallita.
Grand Admiral Prawn

Viesti Kirjoittaja Grand Admiral Prawn »

Kyllä sillä minun mielestä oli 7 hyökkäystä kun 6 muuten ja sitten 2 hand weaponia.
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
Eerie

mites on muuten kun mun uuden Archaonin basesta irtosi sellanen muutaman milli kokonen hiutale ja siihen jäi sellanen iljettävä rako! nooh sain sen vaivoin liimattua takaisin mutta silti liimaa jäi siihen ja se beissi saattaa näyttää maalauksen jälkeen rumalta joten käytänkö vanhaa vai ostanko pussillisen uusia beissejä?
minä olen swamphead
Heroshen

Viesti Kirjoittaja Heroshen »

Shadowblade kaatuis, archaon voittais...yksinkertaista :o
tuhannen taalan mies

Viesti Kirjoittaja tuhannen taalan mies »

Ehkä shadowbade voittais mut archaon on kuolematon, joten mitä se hyödyttäisi... :|
mastertyrion

Viesti Kirjoittaja mastertyrion »

näin siinä sitten kävisi: shadowblade tulisi tökkisi archaonia tikarillaan ja archaon olosi ihan että ai ai kun sattuu, ja sitten archaon kirjaimellisesti hakkaisi suippokorvan palasiksi
Allekirjoitus:
Tämä teksti voidaan lisätä kirjoittamiisi viesteihin. Käytössä on 130
merkin rajoitus.
Eerie

jassoo:) mä en muuten oikein ymmärrä tota orange fire-taikaa...siis sä voit sen avulla heittää uudestaan kaikki to hit, wound ja save heitot eikö niin? no mut entä kun sä oot vapauttanut sen uzuhlin voiman? siis jos Archaon hyökkää vaikka Zachariasta vastaan? heittää viisi ylikolmosta kymmenellä nopalla, saa heittää kaikki viisi epäonnistunutta noppaa uudestaan? ja sit tulee vaikka viel kaksi kolmosta ja loput on ykkösiä ja kakkosia. Eli 7osumaa. noh sit heität seittemäl nopal haavoja ja kolme onnistuu ja loput epäonnistuu. Taas saat heittää ne loput neljä epäonnen noppaa ja saat vielä kaksi haavaa läpi. Jos Ward savet ei onnistu Zacharias on jo kuollut! Siis olenko ymmärtänyt aivan väärin vai onko Archaon todella noin ylivoimainen?
minä olen swamphead
Ghoul King

Viesti Kirjoittaja Ghoul King »

Kyllähän se noin menee. Tämä on siis olettaen että Archaon saa arvottua itselleen juuri tuon spellin ja saa sen vielä läpi. Zacharias tässä tapauksessa voisi estää sen helposti, koska hänellä on se ilmainen dispell scrolli joka vuorossa. Eli Archaonin pitäisi saada se läpi irresistible forcella. Ei se nyt ihan niin helppoa ole.
It's good to be the king.
Eerie

mut tekee eka jollain toisella wizardilla jonkun pahan taian jonka Zacharias sitten päätä pahkaa dispellaa ja sit vasta tuon orange firen.
minä olen swamphead
Eerie

ton mä muuten oon ymmärtänyt väärin siis se pitää arpoa nopalla se taika? ok.
minä olen swamphead
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”