Tarinakisa 2011
Re: Tarinakisa 2011
Jeps, enköhän vaan suosiolla vetäydy tästä ja anna kruununi etiäpäin. =) Ei pysty tässä koomassa saamaan aikaan kokonaisuutta, jonka tahtoisin täällä julkaista. Ehkä sitten paremmalla ajalla postaan jotain ihan muuten vaan ihmeteltäväksenne. Yrittäkäähän nyt kuitenkin lapset, ettei Rune vie pottia ihan suvereenisti. =)
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Katellaan josko saan omaani valmiiksi. Tässäpä tätä rustaillaan.Gilaelin kirjoitti:Jeps, enköhän vaan suosiolla vetäydy tästä ja anna kruununi etiäpäin. =) Ei pysty tässä koomassa saamaan aikaan kokonaisuutta, jonka tahtoisin täällä julkaista. Ehkä sitten paremmalla ajalla postaan jotain ihan muuten vaan ihmeteltäväksenne. Yrittäkäähän nyt kuitenkin lapset, ettei Rune vie pottia ihan suvereenisti. =)
Mut kirjoita nyt pässinpää jotakin. Minähän sanoin ettei nyt itketä laadusta jos ei ole neljässä viikossa saanut mitään aikaiseksi. :) Jotain, kirjoittaa, kaikki. Piste.
Viis sivua dialogiajatuksenvirtaa. Helposti pystyy.
Hei jes! Tää 1,5 riviväli on ehkä miun paras idea ikinä. :D Sivuja vaan tulee. Aivot nollille ja hurlumhei.
Pitäisikö minun todella osallistua tällä hetkellä kaksi sivua pitkällä "Pulttitoimisto"-tarinallani? En aikonut pilata hyvää tarinan alkua antamalla sen näytille keskeneräisenä. Joskus toiste sitten
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
- Da Big Boss
Vähän pelottaa, että onko Huussukka kirjoittanut jotain kun niin paljon tätä ketjua tuntuu katselevan.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Kirjoita pari sivua lisää.Weedeeo kirjoitti:Pitäisikö minun todella osallistua tällä hetkellä kaksi sivua pitkällä "Pulttitoimisto"-tarinallani? En aikonut pilata hyvää tarinan alkua antamalla sen näytille keskeneräisenä. Joskus toiste sitten
Ehei, fluffi Reachiin on nyt työn alla.
Sitäpaitsi, minulla on ollut tapna kirjoittaa kun siltä tuntuu. Nyt ei ole sitä sopivaa inspiraaatiota, eikä tuota tarinan alkua parilla sivulla loppuunn saisikaan..
Sitäpaitsi, minulla on ollut tapna kirjoittaa kun siltä tuntuu. Nyt ei ole sitä sopivaa inspiraaatiota, eikä tuota tarinan alkua parilla sivulla loppuunn saisikaan..
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Huomasin juuri että viime vuoden tarinakisaketjussa ei puhuttu muusta kuin tietokonepeleistä, surullista.
Edit. Ja nyt sitä Reach-pörröä on sivu kirjoitettuna.
Edit. Ja nyt sitä Reach-pörröä on sivu kirjoitettuna.
Mitä on rakkaus?
- Half-breed
Niinhän tässä on kirjoitettukin. Se kaikki kirjoitus on vain mennyt tuohon historian kandidaattityöhön (Joka ei ole muuten vieläkään valmis.), joten ei ole ollut oikein aikaa kirjoittaa kisatarinaa.Rune kirjoitti:Mut kirjoita nyt pässinpää jotakin. Minähän sanoin ettei nyt itketä laadusta jos ei ole neljässä viikossa saanut mitään aikaiseksi. Jotain, kirjoittaa, kaikki. Piste.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Huussukka spotattu. Ihme kytis..
Tilanne: 2 sivua Reachiin.
Tilanne: 2 sivua Reachiin.
Mitä on rakkaus?
Jaa että 2,5h aikaa, tässähän ehtii vielä pari sivua kirjoitaakin. Tosin tää tarina... ekat pari sivua on ihan turhaa johdattelua jolla ei ole kertomuksen pointin kanssa mitään tekemistä, silti se on kuvailultaan tarinan parasta antia. Ja huomaakohan lukijat kaikki mun pointit ja jutut kunnolla, mutta eihän sen pitäisi haitata, eli kyllä mä tän vielä runelle lähetän.
Perustuu (jotenkin) yhden TV-sarjan yhteen jaksoon ja erääseen näkemääni uneen btw (osta tie, höhöhöhöhööö).
Ja pöh, siinä taas pari riviä tekstiä, jotka olisi voinut laittaa tarinaan, ja silti mä täällä tuhlaan aikaani
Perustuu (jotenkin) yhden TV-sarjan yhteen jaksoon ja erääseen näkemääni uneen btw (osta tie, höhöhöhöhööö).
Ja pöh, siinä taas pari riviä tekstiä, jotka olisi voinut laittaa tarinaan, ja silti mä täällä tuhlaan aikaani
Viimeksi muokannut halko, Ti 01.03.2011 21:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
- Da Big Boss
Voi hittå. Tästä äänestyksestä tulee aika mielekästä varmaan kahdella ihmisellä. Kolmella jos joku sankari ehtii lähettää tarinansa.
Nyt on mun tarinakin kirjoitettu täysin (ja toiveella ettei mitään aivopieruja löytyisi sieltä) ja lähetetty Runelle (toivottavasti oikeaan sähköpostiin). Nyt vain odotellaan ja yritetään lukea Ruotsia, tuota kieltä jonka oppiminen on tuskaa.
Jos sä Rune et lähetä tarinaasi, mä voisin viedä ainoana osallistujana voiton, vai? :3
Nyt on mun tarinakin kirjoitettu täysin (ja toiveella ettei mitään aivopieruja löytyisi sieltä) ja lähetetty Runelle (toivottavasti oikeaan sähköpostiin). Nyt vain odotellaan ja yritetään lukea Ruotsia, tuota kieltä jonka oppiminen on tuskaa.
Jos sä Rune et lähetä tarinaasi, mä voisin viedä ainoana osallistujana voiton, vai? :3
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Vähänkö mä oon ninja, kuutisen sivua tekstiä ja tarina valmis (jonka aloitin tänä/edellisyönä). Minut varmaan voidaan jo kruunata voittajaksi ihan sen takia? Tarinan tosin laitan Runelle vasta hetkeä ennen määräaikaa, kun olen saanut tuon oikoluettua.
-
Alien of Change
Inquisitor havaitsi vuonna 49k tietokoneen. Hän huomasi Sotavasaran. Se ei ollut mikä tahansa sivu vaan Kaaoksen jumalien ympäröimä sekamelska. Khornea palvelevat aiheuttivat sotia erilaisista videopeleistä, aiheuttaen '' OMGURGAMESUX!!!!!!!1111oneoen '' viestejä. Nurglea palvovat levittivät trollausta, foorumeiden pahinta tautia ympäriinsä. Slaaneshia palvovat kehuivat eri lautapelejä taivaisiin ja haukkuivat muita. Tzeentchiä palvovat tekivät uusia accounteja, opettelivat hakkeroinnin salat ja aiheuttivat paljon tuhoa samaan aikaan, kun oppivat uusia 'taikoja'. Inquisitor myöhemmin teloitti itsensä nähdessään Tarinakisa 49k:n viestien tason.
Tämä oli muutamassa minuutissa keksitty tarina Sotavasaran tulevaisuudesta. Aivotyötä ei käytetty yhtään ja tämän oli tarkoitus olla kisassa, ehkä.
Tämä oli muutamassa minuutissa keksitty tarina Sotavasaran tulevaisuudesta. Aivotyötä ei käytetty yhtään ja tämän oli tarkoitus olla kisassa, ehkä.
3 sivua Reachiin + kuvat. Kirjotelkaas muutkin ni päästään jatkaan.
Ai mikä Tarinakisa?
Ai mikä Tarinakisa?
Mitä on rakkaus?
- Half-breed
Lukemisen vielä kestää, joten ihan rauhassa siellä. Itse joudun huomenna käymään 70 % ruotsinkielisessä teatterinäytelmässä kurssin takia.Da Big Boss kirjoitti:Nyt vain odotellaan ja yritetään lukea Ruotsia, tuota kieltä jonka oppiminen on tuskaa.
No montas osallistujaa kisassa on? Kaksi, kolme vaiko peräti neljä?
- Half-breed
Yhtä paljon kuin ennenkin, sillä eihän sotun tarinakisoja ole koskaan pilattu isolla osallistujamäärällä.halko kirjoitti:No montas osallistujaa kisassa on? Kaksi, kolme vaiko peräti neljä?
Kuitenkin voiton puolella ollaan, kunhan El stupido ei ole kilometritarinoineen mukana.
Annetaan joillekin vielä armonaikaa ja katson aamulla mikä on tilanne. :)
Äänestys alkaa viimeistään perjantaina. Ehkä jopa torstaina.
Äänestys alkaa viimeistään perjantaina. Ehkä jopa torstaina.
Mä en nyt tiedä, että onko tuo hyvä enne vai eiRune kirjoitti:Annetaan joillekin vielä armonaikaa ja katson aamulla mikä on tilanne. :)