Hordesin / Warmachinen pakat.
Hordesin / Warmachinen pakat.
Juu eli ollaan tässä kaveriporukalla aloittamassa kyseisiä pelejä ja auki on jäänyt noiden pakkojen merkitys.
Itse olen aloittamassa skornea ja suurin osa figuista on useamman vuoden vanhoja joten tarvitseeko näille hankkia tuota aloitus korttipakkaa?
Tyyliin http://www.boostep.fi/hordes-2010-skorn ... 88619.html
Nopeita vastauksia kiitos :)
Itse olen aloittamassa skornea ja suurin osa figuista on useamman vuoden vanhoja joten tarvitseeko näille hankkia tuota aloitus korttipakkaa?
Tyyliin http://www.boostep.fi/hordes-2010-skorn ... 88619.html
Nopeita vastauksia kiitos :)
Re: Hordesin / Warmachinen pakat.
Mki->mkii transiitiossa melkein kaikkien figujen säännöt menivät uusiksi. Pakassa tulevat kaikki kortit faktion kortit.Dapara kirjoitti:auki on jäänyt noiden pakkojen merkitys.
Käytännössä kyllä. Tai voit hankkia faktion kirjan. Suosittelen pakan hankkimista.Dapara kirjoitti:suurin osa figuista on useamman vuoden vanhoja joten tarvitseeko näille hankkia tuota aloitus korttipakkaa?
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
sääntöjen lisäksi korteissa on damage gridit, ja kortithan on pirun paljon helpompaa muovittaa kun kirja! "HAHAHASDASDH"
eli osta dekki ja muovisleevejä (muovista on helppo pyyhkiä kalvotussi pois jotta kortit ei kulu)
eli osta dekki ja muovisleevejä (muovista on helppo pyyhkiä kalvotussi pois jotta kortit ei kulu)
Joo, eli tosiaan uusien figujen mukana tulee aina niiden kortit, mutta jos teillä on vanhoja figuja joille ei uusia kortteja ole, ne kannattaa ostaa joko tuon pakan muodossa (jolloin saat kaikki muutkin faktion kortit ja voit miettiä kivoja komboja ja hankintoja), tai ostaa yksittäisinä kortit privateer pressin verkkokaupasta, jossa ne maksaa noin dollarin kappale, mutta postikuluja saattaa tulla jonkin verran. Yhteistilaus siis kannattaa jos sieltäpäin..
Kirjan hankkimalla saa myös nuo faktion joukot tietoon ja niitä on helpompi siitä selailla, mutta pelaaminen voi olla miellyttävämpää korttien avulla.
Kirjan hankkimalla saa myös nuo faktion joukot tietoon ja niitä on helpompi siitä selailla, mutta pelaaminen voi olla miellyttävämpää korttien avulla.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Kiitokset vastauksista, pakka lähtee siis tilaukseen!
Tämä on nyt vähän samaan henkeen, että pitääkö Khadorin battle boxia (Sorscha yms.) varten hankkia uudet kortit Mk. kakkosta varten?
"Serve the emperor today, for tomorrow you might be dead."
Kaikkien figujen säännöt on uusittu. MK1 aikaiset kortit eivät kelpaa, mikäli pelaa MK2.
moi
Jos se on uusi box niin ei pitäisi tarvita.Nutclear kirjoitti:Tämä on nyt vähän samaan henkeen, että pitääkö Khadorin battle boxia (Sorscha yms.) varten hankkia uudet kortit Mk. kakkosta varten?
Nykyään suunnittelee Itä-Saksan johtamista.
Niin siis tosiaan pääsääntöisesti jos sinulla ei vielä ole figuja, niin et tarvitse korttipakkaa, koska nappien mukana tulee oikea kortti (pienellä varauksella joissain mukana voi tulla vanha kortti, mutta tällöin ottamalla Privateeriin yhteyttä saat kyllä uuden). Jos taas sinulla on vanhoja figuja esim. käytettynä ostettuina, niin korttipakka tulee tarpeeseen.
Eli lyhyesti jos olet aloittelija, osta mieluummin kirja. Sitten sen perusteella on hyvä valkata mitä nappeja haluaa ostaa.
Eli lyhyesti jos olet aloittelija, osta mieluummin kirja. Sitten sen perusteella on hyvä valkata mitä nappeja haluaa ostaa.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.