"Eetuzilla" 1750 p. Eldarit
-
HerraMauno
"Eetuzilla" 1750 p. Eldarit
Eli oon nyt pitkään miettiny, miten saisin mun 3 wraith lordia johonkin edes pelattavaan listaan tässä on mun loppu tulos:
Eldrad 210
5 harlies
näkymättömyys pöly taikuri
pelle super tykillä
2 fuusio pistoolia
3 pusua
162
5 harlies
pelle super tykillä
2 fuusio pistoolia
2 pusua
158
10 davua
exa
defend
shimmer, PW
162
9 davua
exa
defend
shimmer, PW
150
5 davua 60
5 davua 60
5 teleporttaaja hämistä 110
miekka wraith lord 100
miekka wraith lord 100
miekka wraith lord 100
Grande total: 1747
Eli tuutataan lordeilla, avatar tuo niille coveria. Eldrad on muutenvaan kovis ja fortunois tervakuoppia ja avtarta. Harlet tuo meltaa ja supressaus pyssyt. Hämikset supressaa.
Eldrad 210
5 harlies
pelle super tykillä
2 fuusio pistoolia
3 pusua
162
5 harlies
pelle super tykillä
2 fuusio pistoolia
2 pusua
158
10 davua
exa
defend
shimmer, PW
162
9 davua
exa
defend
shimmer, PW
150
5 davua 60
5 davua 60
miekka wraith lord 100
miekka wraith lord 100
miekka wraith lord 100
Grande total: 1747
Eli tuutataan lordeilla, avatar tuo niille coveria. Eldrad on muutenvaan kovis ja fortunois tervakuoppia ja avtarta. Harlet tuo meltaa ja supressaus pyssyt. Hämikset supressaa.
-
HerraMauno
Re: "Eetuzilla" 1750 p. Eldarit
Joo siirtäkää 40k puolelle, en näköjään tajunnu, että täällä on 40k puoli erikseen.
Oppia ikä kaikki, siirto suoritettu.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
- Haizelhoff
- Valvoja
elfzillaks on mun mielest aika solid. Hyvin napattu meltaa mukaan ilman foot dragoneita ja ihan solidit troopit. Luottaa paljon siihen et vihu ei osaa rikkoo t8 mut onhan se elfzillaks hyvä.
Harkitsisin guardianeja noitten pienten avenger-yksiköiden tilalle, jotta saisit yhden spirit seerin lisää. Tuo hieman lisävarmuutta lordien toimintaan ja joustavuutta pelaamiseen, kun kaikkien ei tarvitse kököttää kuuden (vai kahdentoista?) tuuman päässä Eldradista.
The same line three times. The same line three times. The same line three times.
-
HerraMauno
Joo kuus on se range, muista kuitenkin, että myös näkymättömyyspölytaikuridudet on psyykkereitä. Voishan niitä guardianeja harkita, mutta jostain syystä (en itsekkään ole vielä tästä perillä) tykkään enemmän davuista.
Siinä ne guardianit auttais ainakin, että tossa listassa on vaan oikeestaan kaks pyssyä jolla voi toivoa rikkovansa transportteja, nekin shuriken cannoneja. Tietty niitä voi klosishyökkäyksillä hakea, mutta se on aina vähän ankeeta jos autoja on paljon ja ne ajelee objektiiveille. Vaihtamalla vaikka toisen noista shimmershield ryhmistä guardianeihin jäis pisteitä vielä yli sen verran et sais jotain pyssyjä noille lordeille. Niillä on kuitenkin bs4 ja vaan kaks hyökkäystä...
-
HerraMauno
Kyllähän mulla kuitenkin lähtee 36 S6 kutia, vaikka aika huono range hämiksillän onkin ja onhan niilla kuitenkin hyppyreput. Lordien idea on se, että ne on tollasenaan kuitenkin suht halpoja monstereja, ja niiden toimivuus perustuu siihen, kuinka hyvin vastustaja osaa counteroida T8. Jos lordeilla on pyssyt, ne ampuvan= eivät juokse. Shimmer shield ryhmiä en halua pudottaa. Enkä nyt usko siihen, että se yksi scatter laser tuo transportin tuhoamis kykyä niin paljon, että se mikään must on.
Koittakaa kuitenkin vielä vakuuttaa mut guardianien tai jonkin muun mahtavuudesta. Saas nähä, vakuutunko minäkin.
Koittakaa kuitenkin vielä vakuuttaa mut guardianien tai jonkin muun mahtavuudesta. Saas nähä, vakuutunko minäkin.
Noissa warp spidereissä on vaan vähän ikävä se ap -, -1 damageheittoihin ei oo kauheen win. Tiedän kokemuksesta :)
Ja ymmärrän kyllä ton wraithlord pelotteen, oon pelannut kahdesti kolmea tommosta lordia + avataria vastaan turnauksessa kaaoksella, ja hankalaa on ollut. Toisaalta kaaosarmeijassani ei ollut yhtään vehicleä ja aika vähän mitään aseita joilla noita olisi saanut alas. Oon kuitenkin vähän skeptinen et tommosta perus ig-ba-sw mecha armeijaa vastaan ois paljon jakoa. Jotain örkkejä vastaan puolestaan on hauskaa senkin edestä :)
Ja ymmärrän kyllä ton wraithlord pelotteen, oon pelannut kahdesti kolmea tommosta lordia + avataria vastaan turnauksessa kaaoksella, ja hankalaa on ollut. Toisaalta kaaosarmeijassani ei ollut yhtään vehicleä ja aika vähän mitään aseita joilla noita olisi saanut alas. Oon kuitenkin vähän skeptinen et tommosta perus ig-ba-sw mecha armeijaa vastaan ois paljon jakoa. Jotain örkkejä vastaan puolestaan on hauskaa senkin edestä :)
-
HerraMauno
Mulle toisaalta kelpaa stunnit ja immot niihin transportteihin, eli en usko, että olis siinä hommassa hirveen huonoja.
Tykkään listan nimestä.
Vaikuttaa wraithlord listaksi ihan pätevältä, hyvin saatu suppressiotulta mukaan ilman transportteja, ja meltaakin löytyy. En vain harmi kyllä usko, että eetuzilla yltää ihan tuonne turnauslistojen kärkeen =(
Vaikuttaa wraithlord listaksi ihan pätevältä, hyvin saatu suppressiotulta mukaan ilman transportteja, ja meltaakin löytyy. En vain harmi kyllä usko, että eetuzilla yltää ihan tuonne turnauslistojen kärkeen =(
-
HerraMauno
Kiitti, yritinkin saada listalle persoonallisen nimen. Ja joo eihän nää elfzilla jutut mitään parhaita ole, mutta meinaan nyt kuitenkin tällasen väsää, luulis kuitenkin nyt ihan hyvin pärjäävän.
Hmm ihan jännä lista voisi olla mielenkiintoista kokeilla. Komppaan kuitenkin muita siinä, että noita trooppeja kannattaisi vähän säätää. Ihan perinteiset guardiaanit voisivat tosiaan olla parempi vaihtoehto. Jätä vaikka yksi ryhmä direjä ja ota kaveriksi kaksi ryhmää guardiaaneja scatter lasereilla. (pilkkua viilaten, niin direthän eivät ole davuja ilman alusta :D )
Ja warppareista tosiaan muistutuksena sen verran, että vaikka ne ovatkin kivoja jokapaikanhöyliä, niin tankkien tuhoamiseen ovat välillä hieman randomeja. Kyllä se niillä onnistuu, mutta kun nopat eivät pyöri, niin silloin eivät vaan pyöri. Tuli vaan mieleen itseltä juuri tuore esimerkki, kun warppariryhmä säntäili kolme vuoroa saman tankin perässä jahdaten sen takapeltejä pyssyillään ennen, kuin se lopulta suostui tuhoutumaan. Olisi ollut ryhmälle muutakin käyttöä vaikka kuinka paljon.
Ja warppareista tosiaan muistutuksena sen verran, että vaikka ne ovatkin kivoja jokapaikanhöyliä, niin tankkien tuhoamiseen ovat välillä hieman randomeja. Kyllä se niillä onnistuu, mutta kun nopat eivät pyöri, niin silloin eivät vaan pyöri. Tuli vaan mieleen itseltä juuri tuore esimerkki, kun warppariryhmä säntäili kolme vuoroa saman tankin perässä jahdaten sen takapeltejä pyssyillään ennen, kuin se lopulta suostui tuhoutumaan. Olisi ollut ryhmälle muutakin käyttöä vaikka kuinka paljon.