Kyllä, pelaaminen oli hauskaa :), pitää ottaa aina kaikki irti näistä pelipäivistä kun ei muuten oikein pääse pelaamaan kun kaverinikin menetti jokin aika sitten innostuksensa pelaamiseen.:(
Tässä muutamia omia kuviani (laatu on melko huono):
Panzereita metsässä, tehtävänä oli Fighting Withdrawal, lopputulosta en tosin ehtinyt näkemään
Samassa pelissä britit etenevät:
US Parat vastaan Suomalainen jalkaväki, parojen assaultin jälkeen:
taistelukenguru kirjoitti:Nytten on sitten niin että oma it-osaamiseni on 0 ja en osaa lisätä kuvia tänne ...
Itse teen niin että lataan kuvat photobucketiin ja sitten laitan tänne. Photobucketista saa esimerkiksi suoraan linkin jonka voi kopioida tänne. Malliin: [ img ] KUVA [/ img].
Early war tankit ottavat yhteen trekkeri vastaan ? scenu mikä? saksa voitti?
universal carrierit suunta hämäränä
8.8 valmiina asemissaan
jussiv vs earnest skenu trench fight? saksa voitti?
ranskinsten vaunuja
tässä satoa suomalaiset vs jenkit encountter
sotkat ja jalkaväki lähtökuopissaan
sotkat etenee jenkki panssaritorjunta varustuksen puuttelisuuden takia jalkaväki törmää jenkkien lyijy seinään
t-34kasiviitoset tyhjentämässä jenkkien selustassa
jenkkejä metsässä
Viimeksi muokannut taistelukenguru, Pe 18.03.2011 19:11. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Niin ne ei näy, tuossa vaiheessa klikkaa kuvaa hiiren oikealla ja valitse 'näytä kuva' ja pastea se urli noiden IMG-tagien väliin niin pitäis onnistua.
Hauskoja pelejä taas, Rommelin panzereilta loppui miehet kesken hyökkäyksen (Trench Fight) Jussin Ranskalaisia vastaan, mutta ainakin osattiin vetäytyä tyypillisellä saksalaisella tehokkuudella (Fighting Withdrawl) Matildoja vastaan.
Viimeisessä matsissa pioneerit pitivät etummaista objetkiivia oikealla laidalla kenttää, PZ II joukkue piti keskustaa (piilossa metsässä) ja Pz 38 osasto komppakomentajan kanssa varmisti oikean puolen (hekin päättivät pysyä mettässä piilossa). Klassinen vetäydy, yllätä ja koukkaa taktiikka toimi hyvin. Matildat menivät tyypilisellä refused flank taktiikalla kohti vasenta reunaa, jalkaväki ja tykistö tukien etenemistä.
Panzerkomppanian komentaja reagoi lähettämällä Pz 38 lauman koukkaamaan tykistön selustaan, mutta jäi itse jumiin metsään. 88 joukkue ilmestyi ambushista, räjäytti yhden matildan ja samalla pitivät keskellä olevaa objektiivia hallusa, kun Pz II joukkue vetäytyi reserviin.
Hoidettuaan 18 paunaset moukaroimasta pioneerijoukkuetta, lauma Pz 38 kääntyi kohti Matildojen selustaa, ampuen samalla kovasti turpaan saannutta jalkaväkijoukkuetta. Vaikka pioneerit nopeasti pieneni matildojen rynnäkössä, sai 88 ammuttua toisen matildan tupla bailiin joka päätti sitten lähteä kotiopäin.
Jalkaväkijoukkue, matilda II sekä tykistö tuhottuna, komppanian päälikkö päätti lopettaa hyökkäyksen ja porhalteli kohti brittien linjoja, välittämättä ohimenevien Tsekkipanssareiden pot-shot laukauksista.
Nopea ja selkeä peli, 88 olivat kovia, eteenkin kun niitä oli nyt kaksi kappaletta. Seuraavalla keralla kentälle saapu itse General Major Rommel, sekä Kradschützen joukkue - pioneerit saavat jäädä jäähylle ja kokeillaan miten prätkillä pärjätään alkusodassa!
Vielä noihin kuviin, että kun hiiren osoitinta pitää hetken aikaa kuvan kohdalla photobucketissa, saa pienen ikkunan (onko se oikea sana sille pienelle jutulle?) josta voi kopioida IMG koodin napsauttamalla sitä. Se tarvitsee sitten vain liittää viestiin. :)
EDIT: myöskin löytyy kuvan sivusta nämä koodit kun sitä katsoo isommalla ruudulla.
eikös joka toi9nen sunnuntai ole pyhitetty fowille mutta itse olen ainakin mielelläni tulossa muina päivinä pelaamaan kunhan saan jäsenyys maksun maksettua jos joku jolla olisi halua pelata ja sellain jos ois mahdollista
Heitän tässä haasteen seuraavan sunnuntain pelipäivälle:
1500 pisteen LW peli uudessa Dust Up skenussa minun Irish Guardsejani vastaan. Skenun tiedot voi ladata tästä https://files.me.com/indierockclimber/ojjz7p. Vaikuttaa mielenkiintoiselta.
(Meneekö tämä liikaa off-topic?)
Hyviä kuvia taistelukenguru, se eka matsi on siis trekkeri - gutrot.
Noista jatkon lw/ew matseista vois olla hyvä saada joku paikka mistä sopia, meikäläinen ottaa ainakin mielellään viikottain yhteen joko 82nd tai lehr :llä jotain vastaan.
“A good plan violently executed now is better than a perfect plan next week.”
Varmaan parhaat pelikuulustelukeinot ovat YV:t Sotavasarassa, yleinen pelikysely/huutelu täällä FOW-alueella (esim. tuo vanhempi ketju FOW-pelipäivistä Nopat & Taktiikalla), sähköposti tai sitten tekstari/soitto/sopiminen paikanpäällä. Nopat&Taktiikkasivustollakin voi tietenkin huudella pelaajien perään, mutta luulen että porukka seuraa Sotavasaraa paremmin.
Tulevana sunnuntaina SS tuo peliin alkusodan salaisen aseen. Maalaus on kuumeisesti käynnissä ja kaihtimet on vedetty alas, jottei vihollisen urkkijat vaan pääse jyvälle.