Ilmottautuminen peli-iltoihin.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Ilmottautuminen peli-iltoihin.
Kaikki kolme vaihtoehtoa passaa mulle, mieluiten sunnuntaina.
-
Marsutin mrkIV
40:kta, varmaan koitan taulla :).
uus WD ei juuri vakuuttanu, jos jotakuta kiinnostaa örkit ja blood angelit ni tuon varmuuden vuoks ton lehen mukana sitte.
- Currynator
Huomenna figua klo 12.
- Currynator
Tällä viikolla en valitettavasti ehdi järjestää pelejä. Kouluhommia tiellä (kokeet, muutama raportti jnejne).
- Currynator
Joudun tämänkin viikon vielä tekemään kouluhommia joten ei pelejä tälläkään viikolla.
Terve!
Olen kohtuu uusi pelaaja ja nyt pitäis päästä ymmärrykseen kaakonkulman pelijärjestelyistä. Jaksaisiko joku kerrta mulle tämän alueen peli-"skeneen" pääpiirteittäin?
Kuulun jo pieneen, viiden pelaajan porukkaan pääkaupunkiseudulla, mutta nyt olen viikot täällä töiden takia ja viikonloput Helsingissä. Olis kiva päästä pelailemaan useammin, kun pelikertoja kertyy tällähetkellä n. kerta kuussa jos sitäkään.
Armeijat mulla löytyy ainoastaan 40K:n pelaamiseen: CSM n. 3000p ja Nidit n. 1500p
Kiitos aktiivisille harrastajille!
Olen kohtuu uusi pelaaja ja nyt pitäis päästä ymmärrykseen kaakonkulman pelijärjestelyistä. Jaksaisiko joku kerrta mulle tämän alueen peli-"skeneen" pääpiirteittäin?
Kuulun jo pieneen, viiden pelaajan porukkaan pääkaupunkiseudulla, mutta nyt olen viikot täällä töiden takia ja viikonloput Helsingissä. Olis kiva päästä pelailemaan useammin, kun pelikertoja kertyy tällähetkellä n. kerta kuussa jos sitäkään.
Armeijat mulla löytyy ainoastaan 40K:n pelaamiseen: CSM n. 3000p ja Nidit n. 1500p
Kiitos aktiivisille harrastajille!
"When I'm in charge, every mission is a suicide mission"
- Currynator
Noni kouluhommat nyt väliaikaisesti saatu pois alta joten voin alkaa taas järjestelemään pelejä. Kävisikö sunnuntaina pelit?
Kahden viikonlopun turnausputki osui kätevästi samaan aikaan, nyt olis taas täälläkin aikaa pelailla... Pitänee koittaa ehtiä kokoamaan tuota stormravenia vielä vähän runkoa pidemmälle jos sitä pääsis koittamaan tai jotain? Eli joo sunnuntai ok.
- Currynator
Ellei nyt huomen aamulla tule viimehetken ilmoituksia niin perun huomisen pelipäivän. Liian vähän ilmoittautuneita.
- Currynator
Yritetääs tälläviikolla järjestää pelejä. Milloin sakille kävisi parhaiten?
sunnuntaina käy minulle. klo 12?
kytkota olisin ajatellut ehkä pelaavani jos porukalle käy.
ps. muuten karri se sun SAK jää kakkoseks minun versiolleni >:)
kytkota olisin ajatellut ehkä pelaavani jos porukalle käy.
ps. muuten karri se sun SAK jää kakkoseks minun versiolleni >:)
"The moonlight makes my heart beat. My other self is starting to awake. My horns will grow up. And that makes me feel strange. But nobody will stop me now."
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
Noh, mikään ei varsinaisesti oo muuttunut vaikka kulkupeli aina vähän jännittääkin. Stormravenin sain koottua, sanguinary guard herättää epäilyksiä kun DA2 läpipeluu #2 vie kaiken ajan, mutta kytkoo onnistuu silti. Tietty fabakin, mut 40k on hauskempaa+uudet lelut... Sunnuntai on ok.
- Currynator
Juu sunnuntaina klo 12 pelit.
ok, peetu olisi tulos 2000 fabaa ja ittelleni kävis 1500-2000 40000.
"The moonlight makes my heart beat. My other self is starting to awake. My horns will grow up. And that makes me feel strange. But nobody will stop me now."
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
- Currynator
Roger that.
- Currynator
OK ilmoitan taas ettei tälläviikolla ole pelejä. Koulu jälleen kerran. Kohta se loppuu...
- Currynator
Tälläkään viikolla ei pelejä, koulu painaa vielä aika paljon tavaraa niskaa. Viiminen viikko tosin joten tämän jälkeen alkaa taas pelejä järjestyä.
- Currynator
Ok laitetaas tänne ensiviikon peleistä. Eli nyt on tarjolla useampaa kertaa mahdollisuutta pelata. Eli keskellä viikkoa on mahdollista pelata tiistaina ja/tai keskiviikkona ja viikonloppuna on mahdollista pelata myös. Sanokaas milloin teille kävisi ja mitä haluaisitte pelata. Keskellä viikkoa olevat pelit voidaan järjestää melkein milloin vain koska minulla ei ole koulua silloin.
-
Shadowdwarf
Jooh, keskellä viikkoa, molempina päivinä, 40kta? Ei muuta. Loppu.