40k peli-ilta
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: 40k peli-ilta
Tänään on Astromariinien vuoro hyökätä suippokorvien kimppuun. Täys rähinä päälle vaan pojat!
"Uvver teams play, Blitzwaaagh kills!" ("Kaptin" Grimgor Ironjaw; Da Blitzwaaagh!)
tontut eksyivät webwayhin mutta sattumaltaan örkit kuulivat, että marineita on tapettavana, joten kirveet käteen ja kohti kuuta huutaen WHAAAAAAG!!!!
Ja sota sen kun eskaloituu lisäjoukkojen tulviessa kohti planeettaa! (eliikkä siis 1500 pojoo huomenna ja siit etiäpäin) Kaikki vaan reippaasti mukaan, koetan miettiä jotain vähän spesiaalimpaa skenua huomiseks.
"Uvver teams play, Blitzwaaagh kills!" ("Kaptin" Grimgor Ironjaw; Da Blitzwaaagh!)
Terminaattorit ovat yhä eksyneinä warppiin, mutta mystinen necron-monoliitti sen sijaan on nähty leijumassa taistelukenttien liepeillä... Eli vihdoin tulossa paikalle ylihuomenna, tässä vaiheessa tosin eri armeijalla kuin piti.
Joo 1500 ois vieläkin tiedossa ja Astromariinien tiimi hyökkäysvuorossa; saas nähdä kuin äijätten käy.
pelit ovat nyt 1750 pisteen, eli kaikki nyt pelamaan yyber listojen kanssa.
Hei,
Olisin ensi torstaina Turussa ja minulla olisi mahdollisuus tulla pelailemaan 1750pts 40k matsi. Löytyykö vastustaja pelaajalle, jolla muutamat ekat matsit pelattu Rogue Trader ajan jälkeen tänä vuonna?
///Klubba
Olisin ensi torstaina Turussa ja minulla olisi mahdollisuus tulla pelailemaan 1750pts 40k matsi. Löytyykö vastustaja pelaajalle, jolla muutamat ekat matsit pelattu Rogue Trader ajan jälkeen tänä vuonna?
///Klubba
katoppa tätä
^Nykyään voi aika hyvin luottaa siihen, että vastustajan löytää paikanpäältäkin, mutta mä nyt ainakin voin mielelläni lupautua pelaamaan. Kokemusta vitosedikasta myöskin vasta tältä vuodelta.
Huh-huh, kyllä on kamppis edenny aika melkosta vauhtia! Ihan kivasti on ollu sakkia paikalla joka kerta; hyvä näin.
Imperiumin häröpallojoukot (ynnä satunnaiset liittolaiset) on tällä hetkellä niskan päällä, eli nyt tsemppiä Eldarit =D
ps. Jonez2, tulik mun YV perille? Pakko tarkistaa kun on sellane tunne ettei tää foorumi oikein osaa lähettää mun viestejä välillä o_O
Imperiumin häröpallojoukot (ynnä satunnaiset liittolaiset) on tällä hetkellä niskan päällä, eli nyt tsemppiä Eldarit =D
ps. Jonez2, tulik mun YV perille? Pakko tarkistaa kun on sellane tunne ettei tää foorumi oikein osaa lähettää mun viestejä välillä o_O
Olisko huomenna vaihteeksi aika pelata jotain muuta skenua kuin desparate assaultia?
Oishan se. Katotaan mitä Wanha keksii juonia teidän rasavillien nuorukaisten päänmenoks =P
Malkuth, harvinaisen hienolta näyttää!
Kampanja on edenny aika hyvin tähän asti. Eldarit on hyäkkäilleet hurjasti, mutta Imperiumin (ynnä Necronien... o_o) raivoisa vastahyökkäily on johtanut moniin voittoihin Imperiumille. Kolme-neljä sektoria vielä ja Imperium voittaa kampanjan, joten tulkaahan Eldarit paikalle estämään moinen. =)
Ikuisen Vihan Cabaalin johtaja ainakin tulee paikalle viuhuttamaan piiskaansa. Rahkin myös Wuffet paikalle jos jotenkin saan kannettua.
Ikuisen Vihan Cabaalin johtaja ainakin tulee paikalle viuhuttamaan piiskaansa. Rahkin myös Wuffet paikalle jos jotenkin saan kannettua.
Ultramarineni voitti necronit (eldar puoli this time) 6-5 anhilationissa. Eli pointti vissii imepriumille.
Feeling pain from Tyrant bonesabre, the Galgar still is the man...
Onkos huomen peli-iltaa vai onko siel joku jumalan palvelus menos?
Feeling pain from Tyrant bonesabre, the Galgar still is the man...
Moisista palveluksista en mittään tiiä, joten peli-ilta on ihan normaalisti ellei Ordon ylempi taho mulle toisin infoa.