Norse Tiimi
Norse Tiimi
Moro moro!
Selailin GW:n sivuja ja löysin säännöt ja ajattelin että pitää tämmönenkin peli aloittaa.
Silmiin pisti tuo Norse joukkue ja tämmöistä listaa ajattelin.
7xLineman (350.000)
Trhower (70.000)
Catcher (90.000)
2xBlitzer (180.000)
Yhetee (140.000)
Apoteekkari (50.000)
2 Rerollia
YHT:1.000.000 Gold Pieces
Loppuun kysyisin että voisiko tämä lista toimia ja jos toimisi niin miten lähtisitte tätä peluuttamaan.
Selailin GW:n sivuja ja löysin säännöt ja ajattelin että pitää tämmönenkin peli aloittaa.
Silmiin pisti tuo Norse joukkue ja tämmöistä listaa ajattelin.
7xLineman (350.000)
Trhower (70.000)
Catcher (90.000)
2xBlitzer (180.000)
Yhetee (140.000)
Apoteekkari (50.000)
2 Rerollia
YHT:1.000.000 Gold Pieces
Loppuun kysyisin että voisiko tämä lista toimia ja jos toimisi niin miten lähtisitte tätä peluuttamaan.
Viimeksi muokannut Mikkelix, To 24.03.2011 20:54. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Hou hou hou!
-
Kuusikeiju
Re: Norse Tiimi
Ei toimi, valitan. Siinä on kaksi isoa perusongelmaa. Ensinnäkin hanki apteekkari (50 000). Pohjanmiesten panssarointi on niin vähäistä ja pelityyli niin vaaroja hakevaa, että tulet tarvitsemaan sitä paljon.
Toisekseen nuo re-rollit (60 000) ovat jokseenkin pakollisia. Niitä on kallista hankkia myöhemmin, suosittelen heti alkuun mieluusti vähintään kahta, jos olet aloitteleva pelaaja, niin kolmekin olisi kiva.
Kolmanneksi 14 pelaajaa on liian monta aloittavaan joukkueeseen. 12 luulisi riittävän: kun kentällä on vain 11 ja niitä uusia saa lisää kentälle vain pelitauoilla, niin osa jampoista istuu turhaan vain vaihtopenkillä.
Toisekseen nuo re-rollit (60 000) ovat jokseenkin pakollisia. Niitä on kallista hankkia myöhemmin, suosittelen heti alkuun mieluusti vähintään kahta, jos olet aloitteleva pelaaja, niin kolmekin olisi kiva.
Kolmanneksi 14 pelaajaa on liian monta aloittavaan joukkueeseen. 12 luulisi riittävän: kun kentällä on vain 11 ja niitä uusia saa lisää kentälle vain pelitauoilla, niin osa jampoista istuu turhaan vain vaihtopenkillä.
Itse hukkaisin koko jetin ja korvaisin ihmissudella, se sentään toimii niin kuin lupaa. Tämän lisäksi vähentäisin yhden linjamiehen, kun kerran apo on alussa. Vaihtorahoilla sitten ylentäisin heittäjän toiseksi juoksijaksi (koska kahdella rerollilla ei kuitenkaan uskaltaisi heitellä) ja arpoisin ostaisiko lopuilla kolmannen rerollin vai muuttaisin linjamiehen toiseksi sudeksi. Vaikka neljä frenzyä aloittelevan pelaajan joukkueessa voikin aiheuttaa ongelmia/hupia =)
Peikosta/Jetistä tulee aivan loistava, jos sille onnistuu saamaan Blockin. Mighty Blow toki vielä päälle ja tuo on likipitäen vaarallisin/vihatuin ukko, joka liigasta tulee löytymään. Susia kehutaan paljon netissä, mutta itse en ole onnistunut saamaan niillä oikein mitään aikaan. Toki kannattaa kaksi hankkia mahdollisimman pian ja toivoa jostain SPP:tä.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
- Terminator Sergeant
Ulfwerenerit ovat aivan loistavia pelaajia mitä olen itse liigaa pelaillessa humannut, ehdottomasti hankkimisen arvoiset kun vaan rahaa on.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
- Carl Sagan
Omien kokemusten mukaan nimenomaan susia on helpompi kouluttaa (lähinnä, koska niille voi syöttää pari TD:tä tarvittaessa) kuin peikkoa, eivätkä ne edes tarvitse tuplia. Usein on peikko parka avin huutanut monta kierrosta selällään =) Mutta vastustajia pelottaa kyllä. Tosin käytännössä aina sekin on tullut palkattua.Celebdae kirjoitti:Peikosta/Jetistä tulee aivan loistava, jos sille onnistuu saamaan Blockin. Mighty Blow toki vielä päälle ja tuo on likipitäen vaarallisin/vihatuin ukko, joka liigasta tulee löytymään. Susia kehutaan paljon netissä, mutta itse en ole onnistunut saamaan niillä oikein mitään aikaan. Toki kannattaa kaksi hankkia mahdollisimman pian ja toivoa jostain SPP:tä.
Suosittelin Mikkelixille susia myös sen takia, että ovat luotettavampina myös helpompia aloittelijalle. Mutta voitaneen todeta, toimivia aloitusketjuja on monenlaisia.
Pelaan Norsella Turun liigassa. Plakkarissa on yksi liigavoitto, jaettu kolmas sija sekä yksi tosi huonosti mennyt liiga. Kahdesti olen aloittanut uudella Norse tiimillä.
Itse olen aina suosinut, jos vain sen 10k jostain löytyy, yhden ylimääräisen re-rollin ostamista alussa ja vasta ekan pelin apon hankkiminen. Apoa saa aina 50k:lla, re-rollit nousevat 120k:hon. Re-rolli auttaa myös sen ekan pelin voittaminen, jotta olisi helpompaa saada ne apoon tarvittavat rahat.
Just my 5 cents...
Itse olen aina suosinut, jos vain sen 10k jostain löytyy, yhden ylimääräisen re-rollin ostamista alussa ja vasta ekan pelin apon hankkiminen. Apoa saa aina 50k:lla, re-rollit nousevat 120k:hon. Re-rolli auttaa myös sen ekan pelin voittaminen, jotta olisi helpompaa saada ne apoon tarvittavat rahat.
Just my 5 cents...
Terve taas Piiiitkäästä aikaa.
Uutta kyhäelmää.
9X Lineman 450K
1X Blitzer 90K
2X Werewolf 220K
3 Re-Roll 180K
Apo 50K
YHT: 990K
Toivottavasti tän sais nyt tehtyä kun ei ole vielä ehtinyt Blood Bowliin figuja hankkimaan.
EDIT: Ai h******i se Apo unohtu.
Uutta kyhäelmää.
9X Lineman 450K
1X Blitzer 90K
2X Werewolf 220K
3 Re-Roll 180K
Apo 50K
YHT: 990K
Toivottavasti tän sais nyt tehtyä kun ei ole vielä ehtinyt Blood Bowliin figuja hankkimaan.
EDIT: Ai h******i se Apo unohtu.
Viimeksi muokannut Mikkelix, Pe 23.09.2011 20:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hou hou hou!
-
Iso Vihree
Kyllähän tuossa melkein on joukkueeksi. 3 re-rollia on viisautta. Apoteekkarin puute puolestaan on iso ongelma, kun ukkelit on tehty lasista (AV7).
Catcher on vähän turhaa luksusta. Itse vaihtaisin sen apoon. Ekoissa peleissä voit hyvin tehdä maalit linjamiehillä tai berserkillä, niin ne saavat skillejä. Catherillä ei ole sure handsia, joten se ei ole mikään unelmien pallonkantaja. Nopsempi se toki on kuin norminorse, mistä on hyötyä, kun frenzy-pelaajasi poraavat reikiä vihollisen linjoihin.
Blitzeri on jump upin takia pelaajana mielestäni alkuun parempi kuin susi, mutta susia toisaalta kannattaa ottaa aikaisin, että ne ehtisivät edes vähän kehittyä. Ensimmäisen skillin jälkeen susi sitten onkin aika painajainen vastustajille, mutta se ei tapahdu ihan heti. Väkivaltaosaston suhteen tekisin siis varmaankin samat valinnat kuin sinä. Toinen salama olisi ensimmäinen hankintani.
Miten ajattelit joukkueellasi pelata? Norsehan on omalla tavallaan kinkkinen, kun se samaan aikaan on ja ei ole mättötiimi.
Catcher on vähän turhaa luksusta. Itse vaihtaisin sen apoon. Ekoissa peleissä voit hyvin tehdä maalit linjamiehillä tai berserkillä, niin ne saavat skillejä. Catherillä ei ole sure handsia, joten se ei ole mikään unelmien pallonkantaja. Nopsempi se toki on kuin norminorse, mistä on hyötyä, kun frenzy-pelaajasi poraavat reikiä vihollisen linjoihin.
Blitzeri on jump upin takia pelaajana mielestäni alkuun parempi kuin susi, mutta susia toisaalta kannattaa ottaa aikaisin, että ne ehtisivät edes vähän kehittyä. Ensimmäisen skillin jälkeen susi sitten onkin aika painajainen vastustajille, mutta se ei tapahdu ihan heti. Väkivaltaosaston suhteen tekisin siis varmaankin samat valinnat kuin sinä. Toinen salama olisi ensimmäinen hankintani.
Miten ajattelit joukkueellasi pelata? Norsehan on omalla tavallaan kinkkinen, kun se samaan aikaan on ja ei ole mättötiimi.
Darkelf assassin puts the "ass" into assassin.