"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Se on elossa!

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Cactuscheff

Re: Se on elossa!

Viesti Kirjoittaja Cactuscheff »

Tjaa, aika turha sitten on pidätellä hengitystä oman ennakkotilauksen kanssa lähiaikoina. Mitähän pillereitä oli popsittu kun jälleenmyyjille annettiin helmikuun loppu julkaisupäiväksi, vai saakohan tästä syyttää jälleenmyyjiä itseään.
Mikään ei motivoi niin kuin vittuilu.
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Cactuscheff kirjoitti:Tjaa, aika turha sitten on pidätellä hengitystä oman ennakkotilauksen kanssa lähiaikoina. Mitähän pillereitä oli popsittu kun jälleenmyyjille annettiin helmikuun loppu julkaisupäiväksi, vai saakohan tästä syyttää jälleenmyyjiä itseään.
Tätä tuli itsekin ihmeteltyä Maelstromin kanssa. Iloisesti siellä mainostivat kirjan ilmestymistä 26.2.

-Roope
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Cipher-pomon haastattelu - ei mitään sinällään uutta, mutta on siinä julkaisulista (ei sisällä yllätyksiä).
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Eilen saapuivat NDA:t pelitestauksesta. Saitko sinä jo omasi?
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

Suomeksi?
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Non-Disclosure Agreement for Playtesting of Hell Dorado. Eli hyshys-sopimus. Kirjeen saapumista ei nyt voi pitää salaisuutena eikä sitä, että sain jopa aikaiseksi kiikuttaa sen postiin. Lienee kyseessä lähinnä muodollinen pelitestaus ennen julkaisua tjsp, mutta tämän enempää asiasta en voine kerrtoa ( a. Koska en tiedä enempää b. Koska allekirjoitin lapun, jossa uhataan mörököllillä)
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”