Juu eli mites tämmönen setti toimisi tosi tilanteessa :
Hive tyrant 255pts
-Scything talons
-Stranglerhorn cannon
-Implant attack
-Wings
3x Tyranid Warriors 125pts
-Barber strangler
-2x Deathspitter
- 3x Toxin sacs
18xHormagaunts 146pts
-18x Toxin sacs
16x Termagaunts 160pts
-16x Devourers
-Mycetic Spore 40pts
Trygon Prime 240pts
=995pts
Kommentteja, parannus ehdotuksia otetaan mielellään vastaan :D
1000pts Tyranidit turnaukseen
1000pts Tyranidit turnaukseen
Viimeksi muokannut Sotapomo, To 07.04.2011 16:25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
''Now traitors will learn why we are named the Deathwing!''
Belial, Master of the Deathwing
-
GoldfishSM
Re: 1000pts Tyranidit turnaukseen
Hive tyrant on aika huono näin pienissä peleissä (niinkuin mielestäni yleensäkin), koska se vie niin paljon pisteitä, jolloin sen myös pitäisi tappaa enemmän. Muutenkin näkyy olevan hidas, eikä ole guardejakaan, tuo 2+ panssari syödään yllättävän nopeaan.
Jos termagantteja ottaa, ja devourerit, niille kannaattaa ottaa mycetic spore, jotta pääsevät pyssyjään käyttämään.
Heavy Supporttiin en osaa kommentoida.
Mutta suosittelen nyt Tervigoneja, vaikuttavat näin pienissä peleissä aika paljon, kun saat kentälle lisää figuja koko ajan. Suosittelen kahta, jos otat, yhdellä ei vaan pärjää (peluutan 500pts. pelissä kaksi :P ).
Kannattaa myös kuunnella muiden kantoja, voi olla että joku keksii parempia pointteja kuin minä (tod.näk.).
Jos termagantteja ottaa, ja devourerit, niille kannaattaa ottaa mycetic spore, jotta pääsevät pyssyjään käyttämään.
Heavy Supporttiin en osaa kommentoida.
Mutta suosittelen nyt Tervigoneja, vaikuttavat näin pienissä peleissä aika paljon, kun saat kentälle lisää figuja koko ajan. Suosittelen kahta, jos otat, yhdellä ei vaan pärjää (peluutan 500pts. pelissä kaksi :P ).
Kannattaa myös kuunnella muiden kantoja, voi olla että joku keksii parempia pointteja kuin minä (tod.näk.).
Re: 1000pts Tyranidit turnaukseen
Juu kiitos kommenteista :D Tuolle hivelle otin Wingsit shellin sijaan tosiaan silloin sillä on paremmat mahdollisuudet tappaa jotakin ja otan sen siksi että se kaveri on vain minun mielestäni ihan pakollinen valinta :) Ja otin myös termagauntelle mycetic sporen jotta pääsevät ampumaan ja lisäksi otin 3 warrua ja poistin mawlocin. Tervigonit kuulostaa ja näyttää todella juustoilta mutta itse en ole vielä testaillut mutta seuraavaan listaan tulen ottamaan sellaisiakin :D
''Now traitors will learn why we are named the Deathwing!''