Eli eli, hyppyreput on toiminu treenipeleissä kyllä, mut tais nousta power levelit liikaa tai jotain, kokeillaan paniikkireaktiona pääsiäisenä jotain ihan muuta. Ostin uusia leluja, otetaan mehuimmat mukaan ja jatketaan siitä. Eli:
Librarian: shield of sanguinus, vapaavalintainen poweri (mikä? fear/lance/sword?)=100
Furiooso Dreadnought: melta, heavy flamer=135
5 assault marines: melta gun=110
+Land Raider: multi-melta, extra armour=240
5 assault marines: melta gun=110
+Land Raider: multi-melta, extra armour=240
5 assault marines: melta gun, inferno pistol=125
1 Land Speeder Typhoon=90
1 Land Speeder Typhoon=90
1 Baal Predator: HB sponsons=135
Predator: TL-AC, LC sponsons=135
Stormraven: TL-MM, TL-LC/TL-AC (mietin vielä), locator beacon, extra armour=230
=1750
Nyt on pyssyjä, reppulistaan verrattuna menetin 2 fleikkaa ja 1 infernopislan sekä typhoonin, sain baalin ja ravenin ja kaks lantsaria ja dreadin. Tietty HG, Sanguinor ja tuplakokoset reppuryhmät autotiimien sijaan osas myös tapella...
Ideana yllättäen ajella verikilven suojassa joko lantsareilla tai lenturilla, jalkatiimit autoissa ja repputiimi taivaalla tai ravenin kyydissä, dreadi aina ravenin kyydissä. Pyssyautot ampuu.
1 Lantikka puuttuu, myykää se mulle tai ehdottakaa jotain fiksumpaa lantsarin+tiimin tilalle?
-kokonainen reppuryhmä maksaa 5p vähempi lantsaria, squadin hinnalla sais papin+rojua vaikka.
-Jotain muuta?
Myykää mulle lantikka, BA 1750
Re: Myykää mulle lantikka, BA 1750
Ota enempi scoraajia :( Esim. lantikkaryhmät suosiolla kympin kokosiks niin voit tarvittaessa combat squadaa ne jos näyttää siltä että ammut kovempaa kuin vastustaja. Viiden kokosina noilla ei oikein lähistellä. Pisteet taifuuneista niin saat toiset 5 ja meltan kumpaankin. Viiskymppiä pitäs fisteihin keksiä sit viel jostain. Furiosolle ehkä talonit, makuasia kai.
Infra terram pumiliones cuprum edent!
Loppuu jalan kulkevat dudet hyvin pitkälti kesken siinä vaiheessa, ja tykkään taifuuneista. Lisäpinnat hommattaisiin baalista, ja pitäis vielä repiä hyppyreput marsuilta jotta sais isompia tiimejä->realistisemmat vaihtikset tuo listaan lisää hyppyreppuja. Boltterimarsuja ois vaikka kuinka, mut ne ei näytä assault marsuilta ja vaihtokäsiä ei ole eikä oteta.
Kaikkein realistisin vaihtoehto tosiaan olis pudottaa toi toinen lantikka jota mulla ei vielä ees ole (säästyis maalaamiseltakin) ja ottais sen (ja squadin?) tilalle jotain muuta?
Furiosolle talonit vois ollakin pop, mutta wysiwyg. On sillä s10:llä puolensa, ties vaikka innostuis polkemaan susia tai autoja...
Kaikkein realistisin vaihtoehto tosiaan olis pudottaa toi toinen lantikka jota mulla ei vielä ees ole (säästyis maalaamiseltakin) ja ottais sen (ja squadin?) tilalle jotain muuta?
Furiosolle talonit vois ollakin pop, mutta wysiwyg. On sillä s10:llä puolensa, ties vaikka innostuis polkemaan susia tai autoja...
-
HerraMauno
Listasta jäi vähän sellanen "battleforce meets dual landraider" maku suuhun. Kun sitä kuitenkin kelaa uudestaan ja uudestaan läpi, ei se enään niin hirvittävältä tunnu.
Baalin hinta on väärin, sen pitäis olla 145 pinnaa.
Suurin ihmetystä herättävä juttu on raven, se on AV12 mötikkä, joka ei tule koskaan ikinä saamaan coveria, jollette sielläpäin pelaa hirmusen korkeita taloja. Kyllähän se joo saa 5+ coverin shieldistä, mutta se on yhä edelleen AV12 200+++ pinnan nappi. Voi tietysti toimia, jos niin olet todennut testipeleissä.
Trimmeröisin varmaan vähän pisteitä noista lantikoista, eli extrat poisja meltat sisällä olevilta ryhmiltä pois (jälkimmäiset voi pitää, jos haluaa). Näistä saa vähän irtopisteitä.
2 Lantikka trooppii varmaan riittää scoraukseen, joten voit ehkä myös droppaa hyppyreppu ryhmän, vaikka 2 deeppaavaa meltaa on kyllä ihan jees. Kun nyt pyssytellä halutaan, voisit vaihtaa baalin auto lasse predaan. Jos ravenin haluut pitää, voisit laittaa sinne TH/SS ryhmän sisään mielummin kuin dredin. Pisteet saat siitä hyppy ryhmästä, ja lantikka trimmerillä saat näille papin mukaan.
Eli mä ehdottelisin jotain tällasta:
libu 100
pappi 50
5 TH/SS 225
assault squad 100
lantikka med MM 225
assault squad 100
lantikka med MM 225
typhoon 90
typhoon 90
raven, extrat, locator 230
preda med LC sponsons 135
=1705
Siihen sais vielä lisäiltyä jotakin tolla 45 pinnalla.
Baalin hinta on väärin, sen pitäis olla 145 pinnaa.
Suurin ihmetystä herättävä juttu on raven, se on AV12 mötikkä, joka ei tule koskaan ikinä saamaan coveria, jollette sielläpäin pelaa hirmusen korkeita taloja. Kyllähän se joo saa 5+ coverin shieldistä, mutta se on yhä edelleen AV12 200+++ pinnan nappi. Voi tietysti toimia, jos niin olet todennut testipeleissä.
Trimmeröisin varmaan vähän pisteitä noista lantikoista, eli extrat poisja meltat sisällä olevilta ryhmiltä pois (jälkimmäiset voi pitää, jos haluaa). Näistä saa vähän irtopisteitä.
2 Lantikka trooppii varmaan riittää scoraukseen, joten voit ehkä myös droppaa hyppyreppu ryhmän, vaikka 2 deeppaavaa meltaa on kyllä ihan jees. Kun nyt pyssytellä halutaan, voisit vaihtaa baalin auto lasse predaan. Jos ravenin haluut pitää, voisit laittaa sinne TH/SS ryhmän sisään mielummin kuin dredin. Pisteet saat siitä hyppy ryhmästä, ja lantikka trimmerillä saat näille papin mukaan.
Eli mä ehdottelisin jotain tällasta:
libu 100
pappi 50
5 TH/SS 225
assault squad 100
lantikka med MM 225
assault squad 100
lantikka med MM 225
typhoon 90
typhoon 90
raven, extrat, locator 230
=1705
Siihen sais vielä lisäiltyä jotakin tolla 45 pinnalla.
Noniin, kiitos. Mietin hetken vielä tuota siun mallia, mutta kyyllä mie uskon että tosta voidaan aloittaa. Toiseen aclc-predaan napit ehkä justjajust venyy, pitää tutkia bitsilootaa. Siksi siellä oli se baali. Onneks tossa siun versiossa on tyhjiä pisteitä, niin saadaan korjatullakin hinnalla baal mukaan. :) Ravenin locatorille ei ole lantsaritrooppien kanssa enää paljoa käyttöä, terhot jaksaa istua linnun kyydissäkin ja odottaa seuraavaa vuoroa+assault ramppia. Tietty se deeppaavia lantsareita vielä auttais se beacon, mut 15p voi kai käyttää paremminkin :P Eli 50p tyhjää ois siun versiossa sillon, kyllä siitä vielä miulle maittava siis saadaan... Lisää myöhemmin tänään.
Ravenin kolme testikoetusta on ollu tähän mennessä vasta fiilistelyä sen liikkumisesta ja ampumisesta vähemmän tuunattuja&hyviä kohteita sisältäviä nidi+ork listoja vastaan, ei siis kannata sen toimivuutta kirkossa vielä kuuluttaa. Jokatapauksessa haluan pelata ravenia, mieluiten dreadilla kun se kerran on mahdollista, ja lantsarit on awsum.
Ravenin kolme testikoetusta on ollu tähän mennessä vasta fiilistelyä sen liikkumisesta ja ampumisesta vähemmän tuunattuja&hyviä kohteita sisältäviä nidi+ork listoja vastaan, ei siis kannata sen toimivuutta kirkossa vielä kuuluttaa. Jokatapauksessa haluan pelata ravenia, mieluiten dreadilla kun se kerran on mahdollista, ja lantsarit on awsum.
Noniin, palaanpa takaisin. Jos ihan rehellisiä ollaan, en mä kehtaa pelata noin pienillä troop-määrillä, mitä kumpikaan meistä koitti ekana tarjota. Lisäksi mulla tosiaan on nyt vain 1 lantikka eikä turnaukseen ole kovin paljon aikaa->lisää tr00ps ja vain 1 lantikka listaan. Katoin WD:stä että stormraveniin vois pistää taktisen squadinkin sisään, ja koitin semmosta ja 30 marinea troopissa tuntu just hyvältä, mut sit aattelin että ehkä jaksan maalata assault marsuja->
Libra: shield, might of heroes (komento-lentsikasta/lantikasta kilpeä ja iskuja)=100
pappi: power weapon=65
Furioso=125
10 asm: 2 melta, fist=235
10 asm: 2 melta, fist=235 (raveniin)
+razorback: TL-AC=55
6 asm: 1 flamer, fist=148
+land raider: MM,EA=240
1+1 Typhoon=90+90
preda: ACLC=135
Raven: EA, beacon=230
=1748
Alunperin mini-assault squadin+razorin tilalla täys taktinen istumaan ravenissa, mut jos ei sit kuiteskaan.
Libra: shield, might of heroes (komento-lentsikasta/lantikasta kilpeä ja iskuja)=100
pappi: power weapon=65
Furioso=125
10 asm: 2 melta, fist=235
10 asm: 2 melta, fist=235 (raveniin)
+razorback: TL-AC=55
6 asm: 1 flamer, fist=148
+land raider: MM,EA=240
1+1 Typhoon=90+90
preda: ACLC=135
Raven: EA, beacon=230
=1748
Alunperin mini-assault squadin+razorin tilalla täys taktinen istumaan ravenissa, mut jos ei sit kuiteskaan.