"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Warzone

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Kraizer

Warzone

Viesti Kirjoittaja Kraizer »

Pelaileeko vielä jotkut täällä Warzonea? ajattelin vain kun on kasa noita Bauhausseja ja joltain kannalta tekisi vähän itse niitä mieli testailla / maalailla. mutta enpä ole kuullut ainakaan että moni siitä on kiinnostunut :<
entä saako kyseiseen peliin vielä sääntökirjoja jostain päin maailmaa / tulostettua
Mysterous

Re: Warzone

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Aarreaitta sääntökirjojen suhteen löytyy. Itse en ole kyseistä peliä kuin vasta hieman selaillut, ilmeisesti eri laitokset ovat kokeneet melko 40K maisen kehityksen (about 20 napin pelistä useamman yksikön peliksi).
behemoth
Viesti:

Viesti Kirjoittaja behemoth »

Veteraanipelaaja ilmoittautuu palvelukseen. Kaikki pelin inkarnaatiot on kahlattu läpi.

Olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että WarZonen viimeisin inkarnaatio (Ultimate WarZone) on paras miniatyyripelisysteemi ever (en tietenkään ole kaikkia maailman systeemeitä pelannut, mutta pariakymmentä nyt kumminkin on tullut testattua). Valitettavasti itse sääntökirja jättää paljon toivottavaa ja ilman laajaa FAQua sen kanssa törmää väistämättä kiusallisiin ongelmiin. Itse mekanismi on vuorottaiseen yksikköaktivaatioon perustuva ja yksikön sisällä kullakin mallilla on oikeus toimia itsenäisesti, kunhan pysyttelevät koherenssissa. Viimeisimmän inkarnaation hienouksiin kuuluivat myös ns. "double-blind deployment", jossa joukkojen sijoittelu pelialueelle tehdään hyvin pitkälti salaa - joukkojen todellinen sijainti selviää vastustajalle vasta myöhemmin. Bonuksena armeijoihin on saatu mukavasti erilaisuutta, joten pelaaminen ei ihan hetkeen ala puuduttaa.

Itsellä on kaikkiin faktioihin armeijat (ei Dark Edeniin tosin), mutta viime pelistä on kulunut jo pari vuotta vastustajien puutteen vuoksi. Mallien skulpteista voi olla montaa mieltä, mutta tässä pitää aina muistaa, että iso osa skulpteista on peräisin vuosilta 94-98.
Cacodemoni

Viesti Kirjoittaja Cacodemoni »

Heh, itselleni saapui juuri tällä viikolla paketillinen Warzone-tavaraa Irlannista Prince Augustilta (eli viralliset Target Gamesin figuurit löytyvät täältä.)

Yhdyn täysin Behemothin mielipiteeseen, joskin pelailu on jäänyt vähemmälle ja keräily on saanut suuremman sijan pelikavereiden puutteessa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”