Aion hankkii the Great Unclean Onen forgelta...
-
killkrusha
Aion hankkii the Great Unclean Onen forgelta...
Aattelin hankkii forgelta sen Great Unclean onen...
ois pari kysymystä asiasta:
Onks se vaikee koota?
Onks se vaikee maalata (showcase tasoon, ei pelipöytä)
Mahtuuks se Large blast templatelle?
Tässä se on
ois pari kysymystä asiasta:
Onks se vaikee koota?
Onks se vaikee maalata (showcase tasoon, ei pelipöytä)
Mahtuuks se Large blast templatelle?
Tässä se on
Viimeksi muokannut killkrusha, Pe 29.04.2011 14:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
''A fate worse, than a fate worse than death... that's pretty bad!''
Re: Aion hankkii the Great Unclean Onen forgelta...
- EI ole mikään vaikea koota, sehän koostuu ihan muutamasta osasta.killkrusha kirjoitti: The questions are:
Is it hard to assemble?
Is it hard to paint? I mean for showcase... not tabletop
Does it fit in an oval base? (Valkyrie, Stormraven and Dreadknight bases)
Is it worth the money?
- Kaikki modellit ovat vaativia jos tavoittelee showcase tasoa, tämä jopa vaativampi kun on niin paljon maalattavaa pintaa.
- en usko, että mahtuu. Ainakin tuo kuva missä oli tuo empire ukkeli antoi ymmärtää että ovaali beissi hukkuisi tuon alle aika hyvin...?
- tuo on vähän henkilökohtainen juttu, itse en maksaisi modellista 100 puntaa... päätös on sinun.
EN omista modellia joten ihan mutuilua...
Life is not necessarily happy
Death is not necessarily painful
Death is not necessarily painful
-
killkrusha
115 euroo on aika paljon, mutta toi modelli on älyttömän hieno...
- Half-breed
Tuo figuhan on hartsia ja siihen ei oikein maali tartu, niin saattaa maalaamisen kanssa tulla ongelmia, ellet puhdista ja pohjamaalaa figua hyvin ensin.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
-
killkrusha
Ei siinä oo mitään ongelmaa... Ensin spreijaa matta lakkaa, sitten mustaa/valkoista.Half-breed kirjoitti:Tuo figuhan on hartsia ja siihen ei oikein maali tartu, niin saattaa maalaamisen kanssa tulla ongelmia, ellet puhdista ja pohjamaalaa figua hyvin ensin.
..mutta tätä ennen kädenlämpöisellä/hiukan lämpimämmällä fairyvedellä pesu - forgella on perinteisesti ylläpidetty korkeaa valmitelu&valmistuslaatua, mutta kaiken varalta, mikäli ei kaikki muottirasva ei olekkaan lähtenyt teollisuuspuhdistuksessa.killkrusha kirjoitti:Ei siinä oo mitään ongelmaa... Ensin spreijaa matta lakkaa, sitten mustaa/valkoista.Half-breed kirjoitti:Tuo figuhan on hartsia ja siihen ei oikein maali tartu, niin saattaa maalaamisen kanssa tulla ongelmia, ellet puhdista ja pohjamaalaa figua hyvin ensin.
Veden lämpötilasta sen verran, että ohuimmat osat voivat kärsiä liian kuumasta vedestä, mutta tämä on toisaalta ihan käytetystä hartsilaadusta kiinni - kaikki eivät pehmene yhtä "helposti".
- Kaapelikala
Vähän samat ajatukset. Mutta jokainen tavallaan.Okkiw kirjoitti:Säälittävää paskaa....killkrusha kirjoitti:Mä kirjotan tän englanniks... se on helpompaa.
Itse aiheeseen: Hartsi kuin hartsi pehmenee korkeissa lämpötiloissa. Toiset korkeammissa kuin toiset. Tähän asti kaikki hartsikappaleet ovat pehmenneet kiehuvassa vedessä taivuttelukelpoisiksi, mutta eivät aivan mössöksi kuitenkaan. Muottirasvat kannattaa pestä pois haaleassa vedessä ja tarpeen tullen oikaista osat tämän käsittelyn jälkeen kuumalla vedellä tai höyryllä.
Ei-pohjaväri-spraylla pohjat, normaali maalaus, lakka lopuksi päälle. Jos haluaa pelata varman päälle, niin alkuun kiiltävä spraylakka ja matta spraylakka ennen pohjavärin vetämistä.
Kasaamiseen ja maalaamiseen kannattaa käyttää normaalia enemmän aikaa koon takia.
-
killkrusha
1. Mä olin laittanu tän saman ''threadin'' eri sivustolle, ja en jaksanu suomentaa kaikkee...Kaapelikala kirjoitti:Vähän samat ajatukset. Mutta jokainen tavallaan.Okkiw kirjoitti:Säälittävää paskaa....killkrusha kirjoitti:Mä kirjotan tän englanniks... se on helpompaa.
Itse aiheeseen: Hartsi kuin hartsi pehmenee korkeissa lämpötiloissa. Toiset korkeammissa kuin toiset. Tähän asti kaikki hartsikappaleet ovat pehmenneet kiehuvassa vedessä taivuttelukelpoisiksi, mutta eivät aivan mössöksi kuitenkaan. Muottirasvat kannattaa pestä pois haaleassa vedessä ja tarpeen tullen oikaista osat tämän käsittelyn jälkeen kuumalla vedellä tai höyryllä.
Ei-pohjaväri-spraylla pohjat, normaali maalaus, lakka lopuksi päälle. Jos haluaa pelata varman päälle, niin alkuun kiiltävä spraylakka ja matta spraylakka ennen pohjavärin vetämistä.
Kasaamiseen ja maalaamiseen kannattaa käyttää normaalia enemmän aikaa koon takia.
2. Aion pestä figun ennen lakkaamista, spreijaamista, maalausta, lakkaamista. Minkälaista saippuaa kannattaa käyttää? ihan perus, vai jotai erityistä?
- Kaapelikala
1. Tuskinpa siinä olisi hirveästi hommaa tullut. Nimim. kirjoittanut saman asian useaan eri paikkaan eri kielillä. Ja onhan se Google Translatekin :Pkillkrusha kirjoitti: 1. Mä olin laittanu tän saman ''threadin'' eri sivustolle, ja en jaksanu suomentaa kaikkee...
2. Aion pestä figun ennen lakkaamista, spreijaamista, maalausta, lakkaamista. Minkälaista saippuaa kannattaa käyttää? ihan perus, vai jotai erityistä?
2. Perus Fairy tai joku vastaava astianpesuaine toimii. Pesuvaiheessa voi vielä näyttää vähän pehmeää hammasharjaa, niin lähtee varmasti rasvat pois.
Odotat että ihmiset jaksaa vastata sulle, vaikka itse hädin tuskin jaksat kirjoittaa edes ymmärrettävää kysymystä....ei näin...ei todellakaan näin.killkrusha kirjoitti: 1. Mä olin laittanu tän saman ''threadin'' eri sivustolle, ja en jaksanu suomentaa kaikkee...
"Lukeminen kannattaa aina"
http://spikyratpack.blogspot.com/
Nih. Oha se vastaus säälittävää paskaa. Piti oikein päästä demonstroimaan sitä?-)Okkiw kirjoitti:Säälittävää paskaa....killkrusha kirjoitti:Mä kirjotan tän englanniks... se on helpompaa.
Mut jooph oha tuo komea figu. Kallis mutta jos ei oo rahasta puutetta eikä peliteknisesti metallifigua isomman figun käyttö haittaa(toisaalta onkoha metallifigukaa paljoa piilossa muuteskaan joten ei tuo käytännössä iso haitta ole ainakaa faban puolella) niin mikäs siinä. On ainaki kunnon keskipiste armeijalle ;)
Kasaamisen ja maalauksen suhteen ei itsellä ole ollu forgen tuotteissa ongelmia tosin en ole koskaan tämän kokoluokan figua hankkinu. Isoimmat ovat olleet epicin titaaneja mutta kasaus ja maalaus on noissa sujunu ilman kommervenkejä.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
-
killkrusha
Tänää laitetaan tilaukseen :)
Jos se niin paljon haittaa ni voisinhan mä sen suomentaa...
Noniin! nyt näyttää paremmalta=)killkrusha kirjoitti:
Tää on kuitenkin suomenkielinen föörymi, niin on ihan kiva että täällä pysyy jutut härmänkielellä eiks jee?
lontoon murretta voi käyttää sitten siellä missä sitä kuuluukin käyttää...pakko oli vähän vinoilla tuossa aiemmin, sori vaan...
jatkakaa......
"Lukeminen kannattaa aina"
Minusta tossa ois rahalle vastinetta.
http://www.ultraforgeminiatures.com/?page_id=34
Minusta jos on helpompi kirjottaa englanniksi niin kirjottaa, Eikös tärkein ole että asia tulee selväksi?
Mietin vaan jos vaikka joku olisi suomeen muuttanut ja ei suomea niin hyvin osaisi.
Tietysti säännöt sanoo että "Soomeksi" Pittee kirjottoo, mutta eikös noita sääntöjä ole rikottu ennenkin.
Hassulta tuntuu että pitäs suomeksi käntää kaikki Warhammer 40... Eiku Sotavasara 40tuhatta aiheiset jutut;)
Ei kaikkie pirä farseerin puolelle ajaa;)
Noniin tuli tääs oltuu näsä viisas sori;)
http://www.ultraforgeminiatures.com/?page_id=34
Minusta jos on helpompi kirjottaa englanniksi niin kirjottaa, Eikös tärkein ole että asia tulee selväksi?
Mietin vaan jos vaikka joku olisi suomeen muuttanut ja ei suomea niin hyvin osaisi.
Tietysti säännöt sanoo että "Soomeksi" Pittee kirjottoo, mutta eikös noita sääntöjä ole rikottu ennenkin.
Hassulta tuntuu että pitäs suomeksi käntää kaikki Warhammer 40... Eiku Sotavasara 40tuhatta aiheiset jutut;)
Ei kaikkie pirä farseerin puolelle ajaa;)
Noniin tuli tääs oltuu näsä viisas sori;)
When i see basilisk i say; For the Emperor.
When i see Slaanesh Demonettes i say; Fuck the Emperor, Hurray the Slaanesh.
- Kaapelikala
Juu, mutta tässä tapauksessa haiskahti "laiskuus" tai "viitsimättömyys". Se Suomeen muuttanut, kielitaidoton varmaankaan ei aloita viestiä: "Kirjoitan tän englanniks, kun on helpompaa". Mieluummin koko viesti englanniksi, niin vastauksiakin saa ameriikin murteella. Tämä on havaittu täälläkin muutaman kerran.Minusta jos on helpompi kirjottaa englanniksi niin kirjottaa, Eikös tärkein ole että asia tulee selväksi?
Täällä kaikki eivät ole kuitenkaan aivan ässiä englannin kielen kanssa, joten suomea olisi suositeltavaa käyttää ihan vain yhteisen mukavuuden takia.
Myös: neljäkymmentä tuhatta, 40 tuhatta tai 40000, ei 40tuhatta :P
Kiitos korjauksesta, noita ei aina itse tajua kirjottaessa.
Mutta totta suomessa tuo englannin kieli on vähän kaikilla hakusessa, kuten mulla vaikka englnniksi pitää kaverin kanssa jotella.
Ei vaan meinaa päähän jäädä.
Ei ole häpeä sinänsä koska se kun ei ole meidän alkuperäiskieltä ja toinen kieli niin virheet on ymmärrettäviä.
Mutta totta suomessa tuo englannin kieli on vähän kaikilla hakusessa, kuten mulla vaikka englnniksi pitää kaverin kanssa jotella.
Ei vaan meinaa päähän jäädä.
Ei ole häpeä sinänsä koska se kun ei ole meidän alkuperäiskieltä ja toinen kieli niin virheet on ymmärrettäviä.
When i see basilisk i say; For the Emperor.
-
killkrusha
Laitoin tilaukseen :)
Laitan kuvia sit ku se saapuu...
Laitan kuvia sit ku se saapuu...