Peli-illat Lauttasaaressa
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
Mä en tänään valitettavasti pääse.
Jaakolla selvästi villejä suunnitelmiä, kun haluaa vielä vikana iltana testata uusia leluja.
Jaakolla selvästi villejä suunnitelmiä, kun haluaa vielä vikana iltana testata uusia leluja.
Niin, miksi noita nyt turhaan testaamaan. Ite ainakin meinaan pelata yhden pelin casterilla millä en ole ikinä pelannut.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
onk teil siel pelipaikal Blood Bowl vehkeet, haluisin meinaan koittaa kyseistä peliä =)
Hei moi. Voisin näin alustavasti ja varovaisesti tiedustella, että onhan torstaina taas pelittelyä tiedossa? Jospa sitä raahautuisi paikalle ja siten nöyränä toiveena jos pääsisi kokeilemaan jotain iloista veikkosta vastaan tuota tulevaa megahöttömöttö viritelmää (eli skenaariota sekä armeija kokoonpano hässäkkää). Saisi hivenen kattavamman katsauksen ja jonkun toisen mielipiteitä miten suurinpiirtein saattaneen toimia vai toimiiko ollenkaan.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Joo eiköhän sitä klo 17 alkaen taas mennä.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Wappu painaa kyllä sen verran lujaa päälle, että jää tämän viikon pelit väliin. Katotaan sitten ensi viikolla josko ehtisi taas trollaamaan.
Meikäläinen on siinä ****************** paikalla. Voin pelata ketä vastaan tahansa, paitsi jos on kalju ja tajunnut hakea postista uuden boostepin paketin...
Korjataas nyt sen verran että oon lähemmäs viittä siellä.
Korjataas nyt sen verran että oon lähemmäs viittä siellä.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Big things are coming to Kerhohuone. Kuulin huhua, että Tatun isoa vehjettä pääsisi tänään ihailemaan..
Paikalla ennen viittä.
Paikalla ennen viittä.
taas 1 hyvä syy asua helsingissä =/. Hermanni tosa kyl jo esitteli vehettään, mut ei oo sama!
-
Der Dexter
kyllä oli ihan kurkot vehkeet, otettiin molemmista lahkeista esille, ja hassu ability tuo craateri, harmi että circleä vvastaan aivan turha.
mutta kyllä se ilme kun on tonni raskasta rautaa rajalla naapurilla, tekee siitä melkein jo yksistään pelattavan kokemuksen
mutta kyllä se ilme kun on tonni raskasta rautaa rajalla naapurilla, tekee siitä melkein jo yksistään pelattavan kokemuksen
Aliquando Insanire Iucundum Est
Huomenna kertsillä jostain 18.30 eteenpäin. Suomi-Norja on kyllä siihen mennessä niin pelattu, että kyllä sinne voi muutkin tulla! ;)
Mä en oo huomenna tulossa ollenkaan, joten turha siis ennen yo. ajankohtaa sisään kokeilla.petskules kirjoitti:Huomenna kertsillä jostain 18.30 eteenpäin. Suomi-Norja on kyllä siihen mennessä niin pelattu, että kyllä sinne voi muutkin tulla! ;)
Mä en muuten oo tulossa torstaina, tosin eipä mulla oo nyt avaintakaan. Joku avaimellinen siis ilmoittakoon avaamisajan.
-
Der Dexter
meikällä siis jaakon avain, ja mestoilla 17. 20 mennessä, ehkä aiemmin, mutta siitä ei takuita. joskos sais jotain muuta kuin circleäkin vastaan...
Jos nyt saan nää krielit torstaihin mennessä maaleihin ja lakattua, niin voisi tulla pelaamaan niillä. Yhden yksikön, weapuncrewin ja yhden casterin ollessa maaleissa olisikin jo puolet 50p listassa maaleissa. Menee kyllä lähemmäs kuutta ennen kuin ehdin kerholle asti.
Voisi vihdoin ja viimein vaivautua paikalle.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Tuun paikalle tälläkin viikolla, vaikkei Tatu enää haluakaan pelata mun kanssa. :(
Eksyn varmaan siinä viiden ja kuuden välissä paikalle.
Eksyn varmaan siinä viiden ja kuuden välissä paikalle.
-
Der Dexter
kylhän mä sun kanssa voin pelaa, kuhan se ei oo enää circlee sillo kun kokeilen noita megamörssäreitä kentällä. Full pathfinder vähä syö niitten tehoa poies, tai jottai
Dexter, mä voin tulla ottamaan sen viime kerralla pelaamatta jääneen trollien liikenneruuhkan. Mutta menee tosiaan lähemmäs kuutta ennen kuin ehdin sinne asti. Tällä kertaa valtaväylillä hengaava tykinruoka on jopa kokonaan maaleissa. beissit hieman vielä kesken mutta ei nekään paljoa.
Tuun kyllä sittenkin tänään vasta myöhemmin, kun pitää vissiin rakentaa vähän terassia.