Etsin lisää peliseuraa ja mahdollisesti non massa rotu armeijoita vastaan kun niitä vastaan pelailen koko ajan. Eli niitä muita kun orkit/nidit/ig olis kiva pelaa mut voin pelaa noitaki vastaa jos satut sellaisen armeijan omistamaan.
Minulla on made by my self 2m*120m pöytä olkkarissa, lisäksi olen tehnyt metsää, kallioita ja raunioita joista ei saa kyl viel koko pöydän maastoa mutta olen tekemässä kokoajan lisää. Eli pelipaikkana toimii mun asunto ja melkein milloin vaan sopii ottaa matsii.
Livenä voi keskustella ircissä #40k.fi kannulla quakenetissä webchat, joka on myös peliporukkamme irc kanava ja voi myös ottaa yhteyttä yksityisviestillä tai sitten messenger: jeroi[attis]hotmail.com
Olen tietoinen sitten ordoaboensiksesta mutta etsin peliseuraa ihan kotimittelöihin joissa saattaa olla muita peliporukamme henkilöitä yleisönä tms. eli ihan sellasta hupipelailua ajanvietteenä.
Tässä kuva tämänhetkistä pelipöytä projektistani, maastot ovat osittain kesekn ja niitä on vieläkin niukasti mutta kohta on ihan omasta takaa tarpeeksi maastoa: