Tähän blogiin tulee minun miniatyyri häsellykset. Täällä näet joitain keskeneräisiä ja valmiita projekteja.
Olen monesti maalannut figujani uusiksi uusilla teemoilla ja tänne laitan vertailun ns. "ennen ja jälkeen" tyylillä jotta voitte vertailla maalaustaitojeni kehityksen.
Haluan vielä huomauttaa että tarkoitukseni ei ole saavuttaa täydellistä ammattitasoa, vaan pointtini on saavuttaa ok-näköistä pelipöytä tasoa, joita sitten kehtaa esitellä julkisilla pelipaikoilla ja internetin maailmoissa.
Toivon jos haluat jotain kommentoida, tee se rakentavalla palautteella. Minä en opi mitään lauseista "korjaa base", "maali on flattia" jne. Toivon että et lannistaisi herkkää maalausintoani liian kriittisillä kommenteilla. Minulla on aika paljon maalaamattomia figuja ja tahdon että saan ne maalatuksi elämäni aikana.
Ensimmäisenä eteen astuu Masiinan Retribuutionin W.I.P Dawnlord Vyros. Tykkään itse hahmosta casterina, mutta en figusta, joten konvasin tämän napin käyttäen Dawnlord Vyroksen ja Dawnguard Scyir soolon osista.

Poistatin kovalla urakalla Retribuutionin porukasta maalipinnan pois. Figut maalasin ensin valkoisella teemalla, mutta maalaustaitojeni kehittyessä tuli itselle etova olo valkoisesta jäljestä. Nyt vaihdoin teeman punertavaksi. Käytin simppelistti (halveksittua?) washaus ja drybrush tekniikoita. Lopulta lisäsin hennot Highlightit. Tässä ensinmäinen testifigu uudella teemalla ja itse olen tyytyväinen.
Danguard Invictor: