Armeijan pisteiden laskeminen ?
-
Harmageddon
Armeijan pisteiden laskeminen ?
Eli mulla on dwarffien armeija, ei mitään hajua pisteistä. Koetin etsiä googlesta laskinta mutta ainoa hyvä minkä löysin, ei toiminut. Missä siis voin laskea pisteeni, tai voiko joku puolestani kun armeijani on tämä:
Armeija: Dwarfit
- 1 daemon slayer lord, two handed weapon
- 1 runelord, two handed weapon, heavy armor
- 1 dwarf lord whit great weapon, heavy armor
- 2x 12 warriors, full command
- 11 miners, full command
- 12 long beards, full command,
- 16 thundererers, full command
- 12 thunderers, champion
- 2x organ gun, full crew
- 1 cannon, full crew
Että näillä...
Armeija: Dwarfit
- 1 daemon slayer lord, two handed weapon
- 1 runelord, two handed weapon, heavy armor
- 1 dwarf lord whit great weapon, heavy armor
- 2x 12 warriors, full command
- 11 miners, full command
- 12 long beards, full command,
- 16 thundererers, full command
- 12 thunderers, champion
- 2x organ gun, full crew
- 1 cannon, full crew
Että näillä...
Daemon Slayer(hero) - Mro swiftness, ro cleaving, ro fury = 360'charge, strike first, WS6, S5, T5 +4a !
Re: Armeijan pisteiden laskeminen ?
siirrän threadin Warhammer Fantasy Battlen Perusteet -osioon.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Army bookin, kynän ja paperin sekä tarvittaessa laskimenhan kanssa näitä pitäisi laskea, mutta olen nyt hyvällä tuulella joten army builderin (google) avulla ole hyvä: 1702 pinnaa, 1702 pisteen listoilla pelattaessa laillinen (mitänyt kääpiöillä ei ole optiota heavy armouriin charactereilla, niillä on astetta parempi gromril armour), ja oletin että cannonin full crew meinaa ylimääräisenä ostettua insinööriä. Riimuja ja muuta roipetta vois heitellä sekä jätkiä ottaa enemmän joka ryhmään että sais suht perinteisen 2000pinnan listan kasaan, mut joo sitä ei kysytty.
No se armeijakirjan hankkiminen ei olisi pahitteeksi. Sieltä löytyy kaikkien yksiköiden pisteet ja kaikki armeijaa koskevat erikoissäännöt ym. Jos joskus pelata haluat niin se on melkeinpä pakko ostos. Noita laskureita on melko vähäisesti. Jotain armybuilderia ja tämmöstä on, mutta niissäkin saattaa monesti olla vanhoja pistehintoja siellä tai muuten virheellistä informaatiota.
Joten kannattaa ihan se kirja ostaa. Pistehinta on turhaa tietoa jos ei tiedä mitä ne pisteet tekee.. ;)
Joten kannattaa ihan se kirja ostaa. Pistehinta on turhaa tietoa jos ei tiedä mitä ne pisteet tekee.. ;)
Mutta jos tarkkoja ollaan eihän hän sanonut, ettei omistaisi armybookkia (vaikka viestistä voisi niin päätelläkin). Laskintahan hän etsi.Xenon kirjoitti:No se armeijakirjan hankkiminen ei olisi pahitteeksi. Sieltä löytyy kaikkien yksiköiden pisteet ja kaikki armeijaa koskevat erikoissäännöt ym. Jos joskus pelata haluat niin se on melkeinpä pakko ostos. Noita laskureita on melko vähäisesti. Jotain armybuilderia ja tämmöstä on, mutta niissäkin saattaa monesti olla vanhoja pistehintoja siellä tai muuten virheellistä informaatiota.
- Kaapelikala
Armeijakirja, sääntis, kynä ja paperia. Kääpelöopuksessa on pistehinnat, sääntiksessä ohjeet näiden käyttämiseen. Armeijakirjassa on myös vanhan mallin kasausohjeet, joten ainakin jotain siitäkin saa irti.1Joju kirjoitti:Mutta jos tarkkoja ollaan eihän hän sanonut, ettei omistaisi armybookkia (vaikka viestistä voisi niin päätelläkin). Laskintahan hän etsi.Xenon kirjoitti:No se armeijakirjan hankkiminen ei olisi pahitteeksi. Sieltä löytyy kaikkien yksiköiden pisteet ja kaikki armeijaa koskevat erikoissäännöt ym. Jos joskus pelata haluat niin se on melkeinpä pakko ostos. Noita laskureita on melko vähäisesti. Jotain armybuilderia ja tämmöstä on, mutta niissäkin saattaa monesti olla vanhoja pistehintoja siellä tai muuten virheellistä informaatiota.
-
Mithrandir
Laskimen löytää sitten nykyään helpoiten kännykästä.
- Kaapelikala
Kynä+paperi = win. Itselleni laskimen löytäminen on helpompaa esmes. pythonilla kuin kännykän kaivaminen jostain.Mithrandir kirjoitti:Laskimen löytää sitten nykyään helpoiten kännykästä.
-
Harmageddon
Kiitos kaikille vastanneille!
Ai että mulla on 1702pisteinen armeija, no huh ^^ Liittyen edellisiin viesteihin.. kyllä, minulla ei ole army bookkia. Olen harrastanut warhammereiden parissa pari ehk 4 vuotta, mutta harrastaminen ollut hyvin hajanaista ( välissä noin 1v tauko? ) Nyt olis tarkotus vähän ehkä harrastusta aloittaa uusiksi.. hiljakseen :) On nimittäin vähän muutakin toimintaa, mitä pitäisi harjoittaa.
Vielä kerran kiitos vastanneille, ja hyvät jatkot !
Ai että mulla on 1702pisteinen armeija, no huh ^^ Liittyen edellisiin viesteihin.. kyllä, minulla ei ole army bookkia. Olen harrastanut warhammereiden parissa pari ehk 4 vuotta, mutta harrastaminen ollut hyvin hajanaista ( välissä noin 1v tauko? ) Nyt olis tarkotus vähän ehkä harrastusta aloittaa uusiksi.. hiljakseen :) On nimittäin vähän muutakin toimintaa, mitä pitäisi harjoittaa.
Vielä kerran kiitos vastanneille, ja hyvät jatkot !
Daemon Slayer(hero) - Mro swiftness, ro cleaving, ro fury = 360'charge, strike first, WS6, S5, T5 +4a !