Tässä kun julkaistiin tuo uusi PDF 11th Armouredille (Vihdoinkin!) niin pakkohan siitä oli ruveta listaa miettimään, kun pyörii muutama cromwellikin nurkissa ja kaikki olisi light tankkeja:
Armoured Recce Squadron (Confident Trained)
Company HQ
-2x Cromwell IV 155p
-2x Cromwell CS 100p
-Armoured Recce platoon
-3x Cromwell IV & 1x Challenger A30 335p
-Armoured Recce platoon
-3x Cromwell IV & 1x Challenger A30 335p
-Armoured Recce platoon
-3x Cromwell IV 230p
Armoured Car Patrol
-3x Scout Car 75p
Rifle Platoon
-3 Rifle Squads 175p
Rifle Platoon
-2 Rifle Squads 145p
1520p
11th Armoured Division Armoured Recce Squadron
Re: 11th Armoured Division Armoured Recce Squadron
Hienoa että julkaisivat lisää Brittilistoja, etenkin missä on Veteraani statuksen omaavia joukkoja.
11th Armoured on minuakin kiinnostanut, mutta en ole kunnon listaa saanut aikaiseksi muuta kuin käyttämällä Hells Highwayn Kaarti listaa.
Etenkin tuo Veteraani jalkaväki veteraani Sherman tuella on hieno homma :)
Mitä listaasi tulee, näyttää se ihan hyvältä ja monipuoliselta. Itse en pidä Flames pelimekaniikan yksinkertaisuuden vuoksi Trained statuksesta ollenkaan, mutta pelityylistä riippuen kannattaa kokeilla.
11th Armoured on minuakin kiinnostanut, mutta en ole kunnon listaa saanut aikaiseksi muuta kuin käyttämällä Hells Highwayn Kaarti listaa.
Etenkin tuo Veteraani jalkaväki veteraani Sherman tuella on hieno homma :)
Mitä listaasi tulee, näyttää se ihan hyvältä ja monipuoliselta. Itse en pidä Flames pelimekaniikan yksinkertaisuuden vuoksi Trained statuksesta ollenkaan, mutta pelityylistä riippuen kannattaa kokeilla.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Re: 11th Armoured Division Armoured Recce Squadron
Itse mietin tätä trainediä, se on hyvä kun saa enemmän joukkoja, mutta osumaa ottaa vähän enemmän kuitenkin. Ei ole oikeastaan ihan varmaa mikä on seuraava projekti, mietiskelen eri vaihtoehtoja, toinen olisi 6th Guards Tank Brigade Churchilleillä tai sitten 50th "Tyne & Tees", mutta brittejä ne tulee olemaan. Shermanni listaa ei huvittanut lähteä rakentelemaan kun kaartilaiset jo on ja eroa ei ole niin paljoa kuitenkaan.