Sacred Spawnings?
Sacred Spawnings?
En ole kauaan näitä lizardmenejä keräillyt ja en ole vieläkään miten nämä sacred spawningit toimii? Otetaan esimerkki, mulla on 15 sauruksen rykmentti jossa on mukana saurus scar-veteran (en luettele yksityiskohtia) Aijon antaa Blessed Spawning Of Sotekin Sauruksille ja Scar-Veteraanille. Scarille se maksaa 20ps (niinkuin kirjassa lukee (character 20ps)) ja sitten tulee saurusten vuoro. Kirjassa lukee "Unit: 30 points" ja olen antamassa sauruksille niitä (niistä tulee special unit choiseja). Miten tässä tilanteessa toi "UNIT" (=yksikkö) määritellään? Eli jos anna kaikille sauruksille (15) BSoS niin tuleeko se maksamaan 30 pistettä per saurus (=450ps.) vai 30 ps per rykmentti (15 saurusta)? En itse tajua vielä näitä, joten voisiko joku auttaa. (Uskon että kirjassani lukee se ihan silmien edessä, mutta en varmaan vaan näe sitä).
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
spawningit ovat kuin chaos markkeja, eli se hinta maksetaan kerran per yksikkö aivan kuten Eleandelus sanoi. On sis aivan samanhintaista ostaa se yksikölle jossa on 30 nappia kuin 15 nappia. Kaikille charruille se tietenkin ostetaan erikseen kuten olit pistänytkin.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Ja vielä pari kysymystä koskien noita Spawningeja. 1. Pitääkö characterilla olla sama spawning kuin rykmentillä jossa se on, tyyliin 40k kaaoksen veteran skillit? 2. Saako saurus cavalry blessed spawningeja, eli niistä tulisi silloin rareja? Kun niillähän on nyt jo se että ne voivat ratsastaa cold oneilla.
- Oikolukuhirvi
- Viesti: