Tässä olisi mun liskolista 2000 pistettä
- Cyber Mummy
Tässä olisi mun liskolista 2000 pistettä
Juuh elikkä kokeilin rakentaa sauruksettoman armeijan ja tällaiseen päädyin. Olen harkinnut vaihtavani Slannin Cogitationin Cupped Handsiin, mutta en ole vielä varma kumman valitsen. Muitankin pieniä muutoksia olen harkinnut, mutta tässä tämän hetkinen versio.
Lord:
Slann, Crown of Command, Standard of Dicipline, Focus of Mystery, The Focused Rumination, Higher State of Conciousness, The Becalming Cogitation, Lore of Life, BSB 500 points
Core:
24 Skinks +3 Kroxigors, Musican, Standard Bearer 299 points
Special:
8 Chameleon Skinks (Including Stalker) 102 points
7 Chameleon Skinks (Including Stalker) 90 points
Stegadon 235 points
Stegadon 235 points
Rare:
Salamander +3 Handlers 75 points
Full Army:
2000 points
Noniin. Antakaa tulla jos on prannusehdotuksia, omia kokemuksia ja muita kommentteja.
Lord:
Slann, Crown of Command, Standard of Dicipline, Focus of Mystery, The Focused Rumination, Higher State of Conciousness, The Becalming Cogitation, Lore of Life, BSB 500 points
Core:
Special:
8 Chameleon Skinks (Including Stalker) 102 points
Stegadon 235 points
Stegadon 235 points
Rare:
Full Army:
2000 points
Noniin. Antakaa tulla jos on prannusehdotuksia, omia kokemuksia ja muita kommentteja.
Viimeksi muokannut Cyber Mummy, Ti 03.05.2011 21:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Tässä olisi mun liskolista 2000 pistettä
Mihinkäs aattelit piilottaa ton slannin?Kun on meinaa melko kallis jättää yksin sinne kentälle vaa hortoilee.
FaBa:
W/D/L
Ogre Kindoms:
17/5/6
Deamons of Chaos:
9/0/0
High Elves:
5/1/2
40k:
Chaos Deamons:
6/4/0
laskenta aloitettu 1.11.2010
W/D/L
Ogre Kindoms:
17/5/6
Deamons of Chaos:
9/0/0
High Elves:
5/1/2
40k:
Chaos Deamons:
6/4/0
Vaihtasin Crown of Commandin Plaque of Protectioniin, lippu banner of swiftnessiin, etherealin vois vaihtaa siihen reroll miscastiin
3 Kroxigoria tekee omasta mielestäni skinkeistä liian leveitä, pudottasin molemmist boxeista 1
Chameleoineista stalkkerit pois, salamantereihin extra handlerit
Pudota stega ja ota boxi sauruksia mukaan, saat varmaan jonkun 30 kokosen stegan ja 2 kroxin pisteillä
muuten ihan jees lista
3 Kroxigoria tekee omasta mielestäni skinkeistä liian leveitä, pudottasin molemmist boxeista 1
Chameleoineista stalkkerit pois, salamantereihin extra handlerit
Pudota stega ja ota boxi sauruksia mukaan, saat varmaan jonkun 30 kokosen stegan ja 2 kroxin pisteillä
muuten ihan jees lista
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
- Cyber Mummy
Ah toivoinkin että kysyisitte. Slanni on nyt siis atm Ethreal. Siis normi aseet eivät toimi. Crown of Commandin, BSB:n, ColdBloodedin ja LD 10 avulla sitä on lähes mahdoton breikata, siis on turvassa vihollisen normiyksiköiltä. Sankareiden varalle minulla on Lore of Life jolla voin parantaa menetetyt woundit, ja edes Blood Thirster ei ole keskimäärin kykeneväinen ottamaan Slanniani alas yhdessä vuorossa.Mihinkäs aattelit piilottaa ton slannin?Kun on meinaa melko kallis jättää yksin sinne kentälle vaa hortoilee.
Lipun vaihtoa jossain vaiheessa harkitsin, mutta täll hetkellä on kiva että antaa koko armeijalle ld 10 kun armeija on vielä Cold Blooded ja BSB antaa rerollia LD:t. Plaque of protectionia ei tarvitse kun on ethreal, ja ehkä Lore of Lifen kanssa Reroll Miscast olisi hieman Overkill. Lisäksi mahdollinen Cupped Hands tekisi Rerollista suorastaan tarpeettoman kun ei niitä miscasteja joka vuoro toivottavasti tule. Toisaalta Becalming Cogitation on tärkeä ettei vihollinen niin helposti ota Slannia alas Purple Sunilla tai Dwellerssillä. Mielestäni(näin vielä playtestaamatta) Slanni tuntuu olevan aika hyvässä turvassa.Vaihtasin Crown of Commandin Plaque of Protectioniin, lippu banner of swiftnessiin, etherealin vois vaihtaa siihen reroll miscastiin
Tämä kuuluu mainitsemiini pieniin muutoksiin joita olen harkinnut.Chameleoineista stalkkerit pois, salamantereihin extra handlerit
Tarkoituksena on olla tarpeeksi leveä yksikkö jotta voi torjua vihollisen chargeja laajalta alueenta ja antaa Stegojen rynnäköiden kylkeen. Voisin toki jakaa ne kolmeen yksikköön jossa kussakin on 2 kroxia, mutta silloin eivät saisi Stedfastia niin helposti.3 Kroxigoria tekee omasta mielestäni skinkeistä liian leveitä, pudottasin molemmist boxeista 1
Pyytäisin lukemaan tekstini huolellisesti. Tarkoituksena oli nimenomaan luoda saurukseton lista.Pudota stega ja ota boxi sauruksia mukaan, saat varmaan jonkun 30 kokosen stegan ja 2 kroxin pisteillä
Kiitoksia vastauksista, ja antakaa toki lisää mielipiteitä jos löytyy.
Ethereal ei paljoo auta maagisia juttuja vastaan, jotka on suht yleisiä (Warp lighting cannon, dorffien cannon, flamerit, Magic missilet jne) kun taas 2+ wardi auttaa noihin kaikkiin.
Listassa lukee Lore of Light (joka on btw 100% parempi lore liskoille kuin life), sen takia ehdotin tuota reroll miscastia
LD9 coldbloodedin ja LD10 coldbloodedin ero on lähes mitätön, mielummin juoksisin slanilla sen 10" joka vuoro 8" sijaan, varsinkin kun ei oo Temple guardeja mukana
No, ehdotan sit että pudotat Stegan ja otat 3 skinkki boxin, johon siirrät 2 kroxia muista ryhmistä. Toinen vaihtoehto ois sit 2 Kroxin pudottaminen, otat 10 skirmaajaa ja lihotat boxejasi (IMO tää ois ehkä paras vaihtoehto), 24 skinkkiä kuolee aika nopeaan.
edit: Lore of light tarjoaa myös helpotusta gunlinejä, ja I testin vaativia loitsuja vastaan
Listassa lukee Lore of Light (joka on btw 100% parempi lore liskoille kuin life), sen takia ehdotin tuota reroll miscastia
LD9 coldbloodedin ja LD10 coldbloodedin ero on lähes mitätön, mielummin juoksisin slanilla sen 10" joka vuoro 8" sijaan, varsinkin kun ei oo Temple guardeja mukana
No, ehdotan sit että pudotat Stegan ja otat 3 skinkki boxin, johon siirrät 2 kroxia muista ryhmistä. Toinen vaihtoehto ois sit 2 Kroxin pudottaminen, otat 10 skirmaajaa ja lihotat boxejasi (IMO tää ois ehkä paras vaihtoehto), 24 skinkkiä kuolee aika nopeaan.
edit: Lore of light tarjoaa myös helpotusta gunlinejä, ja I testin vaativia loitsuja vastaan
Viimeksi muokannut Juhaaha, Ti 03.05.2011 21:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
- Cyber Mummy
Listani toinen versio:
Lord:
Core:
24 Skinks +3 Kroxigors, Full Command 307 points
Special:
7 Chameleon Skinks 84 points
Stegadon 235 points
Stegadon 235 points
Rare:
Salamander +4 Handlers 80 points
Full Army:
1996 points
Lord:
Core:
Special:
Stegadon 235 points
Stegadon 235 points
Rare:
Full Army:
1996 points
- Cyber Mummy
Korjattu. Lore of Light on parempi jos armeijasi omaa sauruksia, mutta ilman suuria buffattavia saurus Blokkeja ei sillä tee niin paljon. Parempi healia Stegadoneja kuin antaa Skinkeille ja Kroxeille intiativeä jota eivät tarvitse. Lisäksi Lightin toimivuus Gunlinejä vastaan on kyseenalainen, sillä milloin tykillä esim voidaan sanoa että se targettaa yksikköön? Joten miten se after all toimii se 4+ juttu? Lisäksi Slannilla on jo valmiiksi Ward 4+ joka heittää pois jo puolet woundeista ilmankin sitä että buffaa toughnessia Lifen Spellillä kasiin, jolloin ei ole niin paljon mahdollisuuksia tuhota Slannia. Lisäksi jos haluan voin vaihtaa tuon siihen Cupped Handsiin ja ottaa Dragonbane Gemin mikä suojaa ainakin Dwarffien Flaming Magical attackeiltä. Magic missilet on tarkoitus Dispelliä.
Viimeksi muokannut Cyber Mummy, Ti 03.05.2011 21:47. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mielummin 2 skinkki ryhmää joihin osuu combatissa 6:lla, kuin 1 skinkki ryhmä T6:lla
Mut testaa ja kokeile, itekkin aluksi pelasin liskoilla lifeä, sit kokeilin kertaalleen lightiä enkä oo sen jälkeen enää lifeä käyttänyt
Pha's protection (jos nyt haluaa RAWina pelata) kumminkin vaikuttaa sen verta tykkeihin ja mortareihin ettei välttämättä pystytä sitä optimaalisinta shottia ampumaan ilman 4+ heittämistä. Lisäks Net of Amyntok sammuttaa yhden sotakoneen vuoroksi
Mut testaa ja kokeile, itekkin aluksi pelasin liskoilla lifeä, sit kokeilin kertaalleen lightiä enkä oo sen jälkeen enää lifeä käyttänyt
Pha's protection (jos nyt haluaa RAWina pelata) kumminkin vaikuttaa sen verta tykkeihin ja mortareihin ettei välttämättä pystytä sitä optimaalisinta shottia ampumaan ilman 4+ heittämistä. Lisäks Net of Amyntok sammuttaa yhden sotakoneen vuoroksi
![]()
Shadow on kovis. S9:llä pieksevät skänkit on näky! Eikä kuopan voimaa käy kiistäminen.
- Cyber Mummy
Tietenkin jos rakentaisin isomman listan pointeista voisin tehdä toimivamman Slannin eikä tarvitsisi valita Magic itemeitten ja Diciplinien väliltä.
Entäs,kun vastaan tulee armeija,jolla on esmes.yksi 3. levelin ja vaikka 3 2. levelin velhoa,joista kaikki osaa magic missilen mites sitten suu pannaan(esmes listaa demoneilla:lord of change lvl 3,the blue scribes of tzeentch,herald of tzeentch,16 pink horroria+ jotain muuta-voi olla vielä lisää velhoja/spellcastereita)?Eipä siinä vaiheessa taida disspell dicet ihan riittää.Cyber Mummy kirjoitti: Magic missilet on tarkoitus Dispelliä.
FaBa:
W/D/L
Ogre Kindoms:
17/5/6
Deamons of Chaos:
9/0/0
High Elves:
5/1/2
40k:
Chaos Deamons:
6/4/0
W/D/L
Ogre Kindoms:
17/5/6
Deamons of Chaos:
9/0/0
High Elves:
5/1/2
40k:
Chaos Deamons:
6/4/0
- Cyber Mummy
Juuh. Olen itsekkin vähän epävarma mutta jostain pitää tinkiä. Tosiaan harkitsen vielä tota listaa, ja uusi suurempien pointtien lista on kehitteillä.