Lisää örkkejä, mutta minkälaisia?
Lisää örkkejä, mutta minkälaisia?
Olen 10-vuotinen örkki veteraani (en kymmenen vuotias X/), mutta armeija on "säälittävät" 2000+ pojoa. Siihen kuuluu bossi pyörällä ja ilman, kff mek, jopa 20 nobia, 12 grottia, 3 trukkia, 8 pyörää, 3 deff kuptaa, 3 kannonia, 3 killa kanisteria, boom wagon ja reilut 110+ poikaa, yli 3/4 osaa maalattuina (WUUT!)
Kysymys kuuluu, mitä te ehdottaisitte lisää saadakseni 500 pojoa lisää armeijan kokoon, tai jopa 1000p. Tahdon kokeilla uusia yksiköitä ja avartaa näkökenttääni. Ehdottakaa niitä yksikköjä joista te olette nauttineet.
Nyt tulee vaikea mutka teille kysymyksen lisäksi. Vastaus ei saa olla seuraavan lainen: MORE BOYZ, tule ulos kaapista ja hanki lisää poikia, eikä THE MOST BOYZ!
Kysymys kuuluu, mitä te ehdottaisitte lisää saadakseni 500 pojoa lisää armeijan kokoon, tai jopa 1000p. Tahdon kokeilla uusia yksiköitä ja avartaa näkökenttääni. Ehdottakaa niitä yksikköjä joista te olette nauttineet.
Nyt tulee vaikea mutka teille kysymyksen lisäksi. Vastaus ei saa olla seuraavan lainen: MORE BOYZ, tule ulos kaapista ja hanki lisää poikia, eikä THE MOST BOYZ!
The will is a great factor in every battle.
Without it, you can't use a petty slugga.
Re: Lisää örkkejä, mutta minkälaisia?
MORE BOYZ!!!
Pitäisi tietää, millä kokoonpanolla yleensä pelaat pelisi. Itse sanoisin Death Skullz pelaajana, että Lootat ovat hyvä lisä armeijaan, antavat tulitukea. Myös muutama Killakani ja/tai kopta lisää parantaa niiden mahdollisuuksia päästä tekemään se, mihin olet ne tarkoittanut.
Pitäisi tietää, millä kokoonpanolla yleensä pelaat pelisi. Itse sanoisin Death Skullz pelaajana, että Lootat ovat hyvä lisä armeijaan, antavat tulitukea. Myös muutama Killakani ja/tai kopta lisää parantaa niiden mahdollisuuksia päästä tekemään se, mihin olet ne tarkoittanut.
rediaD droL ma I
Kyllähän kanistereita voisi tehdä lisää ja ostaa deffkuptia.
Itse olen speedfreak, ja lootat ihmetyttävät minua, että miten ne ovat hyviä, koska örkit ampuvat eikä tähtäile. Ehkä joitakin tankkeja vastaan kait, mutta keitä vastaan sinä pelaat lootilla? Ne kyllä on hyvin fluffikkaita ja hauskoja tulitukia.
Itse olen speedfreak, ja lootat ihmetyttävät minua, että miten ne ovat hyviä, koska örkit ampuvat eikä tähtäile. Ehkä joitakin tankkeja vastaan kait, mutta keitä vastaan sinä pelaat lootilla? Ne kyllä on hyvin fluffikkaita ja hauskoja tulitukia.
- Half-breed
Lootat toimii käytännössä kaikkea vastaan. Kevyt jalkaväki nyt putoaa ihan reilusti. Raskas jalkaväki taas putoaa kun Lootat aiheuttaa hulluna hittejä, ja myös kevyetkin ajoneuvot putovat tulivolyymin takia nätisti. Raskaat tankitkin saattavat hieman helistä, kun tarpeeksi ammutaan.Axe Reaper kirjoitti:Itse olen speedfreak, ja lootat ihmetyttävät minua, että miten ne ovat hyviä, koska örkit ampuvat eikä tähtäile. Ehkä joitakin tankkeja vastaan kait, mutta keitä vastaan sinä pelaat lootilla? Ne kyllä on hyvin fluffikkaita ja hauskoja tulitukia.
Mitä sitten jengiisi lisää, niin Grottejen määrää voisit kasvattaa, kun 12 jengillä niillä ei oikein tee mitään. Isompi jengi toimisi paremmin lihamuurina ja olisi vaikeampi poistaa objektiivilta. Toinen hyvä ja teemaasi sopiva valinta olisi Stormboyzzit.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Lootia, tai miksei Burniakin. Mikään ei ole hauskempaa kuin kärtsätä mariineja Battlewagonista käsin.
Ja/tai Deff Dread ja lisää Kannuja. Mitään ei ole koskaan liikaa, etenkin kun on Örkeistä kyse.
Ja/tai Deff Dread ja lisää Kannuja. Mitään ei ole koskaan liikaa, etenkin kun on Örkeistä kyse.
Itse olen juuri aloittanut faban peluun ja rakentanut uskokaa tai älkää gobboarmeijaa. Niistä voisi HIEMAN proxata kaveripeleihin 120 grottia lisää, ei sen enempää.
Stormpojat epäilyttävät, koska on hankala kustomoida pojista sellaisia ja tarpeeksi ison stormarijengin hankkiminen käy lompakon päälle (20 euroa 5 hepusta). Kertokaa tapa, jolla saisi pojista stormareita helposti ja nätisti.
Lootat ja burnat voisivat olla hyviä lisiä, koska saan helposti "konffattua" siitä yhdestä paketista heti 5 burnaa ja 5 lootaa, miksei itse konffata myös pojista niitä. Itselläni taisi olla myös konffattu ja eläkkeelle jäänyt battlewagoni jonka sisältö voisi pidätellä liian isoa shoota/burna ryhmää. Hahaa, burn u 'umies, burn!
Stormpojat epäilyttävät, koska on hankala kustomoida pojista sellaisia ja tarpeeksi ison stormarijengin hankkiminen käy lompakon päälle (20 euroa 5 hepusta). Kertokaa tapa, jolla saisi pojista stormareita helposti ja nätisti.
Lootat ja burnat voisivat olla hyviä lisiä, koska saan helposti "konffattua" siitä yhdestä paketista heti 5 burnaa ja 5 lootaa, miksei itse konffata myös pojista niitä. Itselläni taisi olla myös konffattu ja eläkkeelle jäänyt battlewagoni jonka sisältö voisi pidätellä liian isoa shoota/burna ryhmää. Hahaa, burn u 'umies, burn!
- Kaapelikala
[quote="Axe Reaper"]Stormpojat epäilyttävät, koska on hankala kustomoida pojista sellaisia ja tarpeeksi ison stormarijengin hankkiminen käy lompakon päälle (20 euroa 5 hepusta). Kertokaa tapa, jolla saisi pojista stormareita helposti ja nätisti./quote]
http://www.dakkadakka.com/dakkaforum/po ... 80756.page
http://www.ageofstrife.com/painting-mod ... t1176.html
Pari linkkiä, joista voi napsia ideoita. Örkeille riittää, että on jotakin, mikä voisi mahdollisesti pitää ne ilmassa. Ne vain toimivat.
http://www.dakkadakka.com/dakkaforum/po ... 80756.page
http://www.ageofstrife.com/painting-mod ... t1176.html
Pari linkkiä, joista voi napsia ideoita. Örkeille riittää, että on jotakin, mikä voisi mahdollisesti pitää ne ilmassa. Ne vain toimivat.
Burnat eivät toimi. Vievät eliittipaikan, maksavat liikaa taitoihinsa nähden eikä niille saa mitään suojaa.
rediaD droL ma I
-
Captain-Jake
Burnat toimii, koska power weapon, kärry alle ja terminaattoreita hunttimaan.Escobar kirjoitti:Burnat eivät toimi. Vievät eliittipaikan, maksavat liikaa taitoihinsa nähden eikä niille saa mitään suojaa.
Ja tottakai Lootat rokkaa! Halpoja autocannoneita hirvittävällä määrällä laukauksia.
Lootaboxin voisi ostaa ja konffata molemmista lootaosista ja burnaosista 9 kappaletta lootia helposti. Onhan minulla heavybolttereita/autocannoneja sun muita joita voisi käyttää. Lisäksi konffaan 3 kannonia lisää ja sitten ryhmän stormaripoikia tai scorcha buggyja! Niitä olisi hauska käyttää pelissä, koska ne ärsyttää vihollista ja ne on hauskan näkösiä! Trukk kitistä saisi 2 kpl näitä joka on tarpeeksi.
Siitä varmaankin tulee täyteen 500p.
Ensimmäisestä 1500p pelistä marsuja vastaan täysin maalatulla örkkihordella tuli voitto. Annihilation ja melkein kaikki mobit jäi jäljelle, mutta vastustajalle jäi yksi characteri eloon ;/ kaippa saan pelattua paremmin ensikerralla >:D
WAAAAAAAGGH!!!! DAKKADAKKADAKKA!!!
Siitä varmaankin tulee täyteen 500p.
Ensimmäisestä 1500p pelistä marsuja vastaan täysin maalatulla örkkihordella tuli voitto. Annihilation ja melkein kaikki mobit jäi jäljelle, mutta vastustajalle jäi yksi characteri eloon ;/ kaippa saan pelattua paremmin ensikerralla >:D
WAAAAAAAGGH!!!! DAKKADAKKADAKKA!!!
Sanoisin vielä, että hanki nyt ihmeessä Shokk Attack Gun, lisää Killa Kaneja ja ainakin yksi Dreadi. Peluuta kahdella Mekillä mechahordea, niin jo on porukat helisemässä. Myös 4-5 Meganobia (ei enempää!) kombi-skorchilla olisivat aika hyviä shokkijoukkoja kun laitat Trukin alle taksiksi. Kannattaisin myös Stormboyzeja, vaikka ovatkin aivan perkeleen kalliita tätä nykyä (itse ostin ensimmäiseni, kun 25€ boksissa sai 8 kpl, goddamit!). Jos eivät muuta tee, niin ainakin saavat vastustajan häiriintymään, kun liikkuvat aika vikkelänpuoleisesti.
Niin, ja kommandoja burnalla + Snikrot. Todella ikävä yllätys vastustajalle kun tulevat selustaan, ja Snikrot voi rynnäkössä pudottaa kevyitä koneitakin. 6 S6 hyökkäystä re-rolleilla osumiseen tankin heikoimpaan kohtaan, siinä on ilkeä yllätys vähän kovemmillekin panssareille.
Niin, ja kommandoja burnalla + Snikrot. Todella ikävä yllätys vastustajalle kun tulevat selustaan, ja Snikrot voi rynnäkössä pudottaa kevyitä koneitakin. 6 S6 hyökkäystä re-rolleilla osumiseen tankin heikoimpaan kohtaan, siinä on ilkeä yllätys vähän kovemmillekin panssareille.
Ensin harmittelin liian vähäisiä figuja.
Sitten harmittelin liikoja maalaamattomia figuja.
Sitten harmittelin liikoja kokoamattomia figuja.
Nyt harmittelen liikoja muoveissa olevia laatikoita.
Sitten harmittelin liikoja maalaamattomia figuja.
Sitten harmittelin liikoja kokoamattomia figuja.
Nyt harmittelen liikoja muoveissa olevia laatikoita.
kannattaa hommata meganobeja, ne on kovia ja suht helppoja konffata terminaattoreista. Sitten kun laittaa nille trukin niin ne pääsee myös hyvin tappamaan marsuja:)
Nyt riitti, sano shamaani.
- Son of Russ
mega nobsit on kovii mut maksaa liikaa rahaa. killa kanit hoitaa mun mielest saman asian. jos hankit megoja niin nehän vois laitaa batle wagoniin.
sellaset 4-5 megaa ja kyytiin vielä 5 burnaa niin hyvä tulee.
- Half-breed
Eipäs neuvota laittomuuksiin. Samaan taksiin ei saa useata eri ryhmää mukaan kuin parissa poikkeuksessa.Son of Russ kirjoitti:mega nobsit on kovii mut maksaa liikaa rahaa. killa kanit hoitaa mun mielest saman asian. jos hankit megoja niin nehän vois laitaa batle wagoniin.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Son of Russ
oho. joo sori tuli kirjotettua väärin. se ois kyllä hauskaa jos niin sais tehrä.
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Battlewagonboyzzit.
Piste.
Olenko selkeä? En. Mutta Battlewagon on. Osta sellainen... tai EI! Tee se itse. Mikä tahansa kelpaa rungoksi.
Noniin, asiaan. Koptia voisi hankkia lisää. Lootat on hyviä Half-Breedin edellä mainituista syistä. Ja nyt kun saavat liikkuakin... :P
Snikrotin olisin neuvonut konvaamaan, kunnes tuli 6-edikka ja kasvatti kuolleitten, täysin turhien örkkiyksiköitten määrän kahteen. Levätkää rauhassa, Kommandot, seuraavan kirjaan asti.
Piste.
Olenko selkeä? En. Mutta Battlewagon on. Osta sellainen... tai EI! Tee se itse. Mikä tahansa kelpaa rungoksi.
Noniin, asiaan. Koptia voisi hankkia lisää. Lootat on hyviä Half-Breedin edellä mainituista syistä. Ja nyt kun saavat liikkuakin... :P
Snikrotin olisin neuvonut konvaamaan, kunnes tuli 6-edikka ja kasvatti kuolleitten, täysin turhien örkkiyksiköitten määrän kahteen. Levätkää rauhassa, Kommandot, seuraavan kirjaan asti.
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug