Miten pääsee pelaamaan?
-
emppuli1122
Miten pääsee pelaamaan?
Moi.Tää on ehkä vähän tyhmä kysymys mutta kun ei tiedä niin ei vaan tiedä.
Pitäis jossain vaiheessa päästä pelaamaan kun ei oikein täältä pieksämäeltä löydä peliporukkaa.
Että mikä ois lähin paikka missä on pelaajia ja miten pääsee mukaan?
Pitäis jossain vaiheessa päästä pelaamaan kun ei oikein täältä pieksämäeltä löydä peliporukkaa.
Että mikä ois lähin paikka missä on pelaajia ja miten pääsee mukaan?
Re: Miten pääsee pelaamaan?
Piti ihan tarkistaa kartasta missä lähin pelikauppa sijaitsee. Näyttäis, että Mikkelin Pelikauppa on lähin paikka missä pääset pelaamaan Warhammeria ja Warhammer 40K:ta. Sieltä löytyy pelipöydät ja todennäköisesti myös pelikavereita.
Tsekkaa yhteystiedot tuolta: http://mygamestore.fi/
Tsekkaa yhteystiedot tuolta: http://mygamestore.fi/
-
emppuli1122
Mutta miten pääsee pelaa pitääkö pistää sähköpostia?
Kävelet vaan liikkeeseen ja pyydät myyjää vetämään intropelin/pelamaan armeijaasi vastaan. Simple as that.emppuli1122 kirjoitti:Mutta miten pääsee pelaa pitää kö pistää sähköpostia?
Magnumit on täällä aina valmiina.
-
emppuli1122
Ok kiitti tiedosta
muita figupelaajia ei pieksämäellä mun lisäks taida olla. Pistä YV:tä jos tarviit peliseuraa.
- Kaapelikala
Tuo ei tasan pidä paikkaansa. Pieksämäellä on varmasti enemmän pelaajia kuin kaksi. Ne vaan pitää osata löytää. Varkaudessa ja lähistöllä ainakin pitäisi löytyä. Samoin Jyväskylästä. Mikkeli sitten on vähän kauempana, mutta siellä on ainakin pelikauppa, josta varmasti löytyy peliseuraa.lisko ja örkki kirjoitti:muita figupelaajia ei pieksämäellä mun lisäks taida olla. Pistä YV:tä jos tarviit peliseuraa.
Onkohan muuten sotussa tapaa listata käyttäjän olinpaikan perusteella?
Ylhäältä vaan käyttäjät ja listaa ne paikkakunnan perusteella.Kaapelikala kirjoitti:Onkohan muuten sotussa tapaa listata käyttäjän olinpaikan perusteella?
Magnumit on täällä aina valmiina.
- Kaapelikala
http://www.sotavasara.net/keskustelu/me ... start=1925
Siistiä :P.
Eli: Pieksämäellä 5 käyttäjää, joista kolme aktiivista. Ottaa sinne vaan yhteyttä, ehkä löytyy lisääkin.
Siistiä :P.
Eli: Pieksämäellä 5 käyttäjää, joista kolme aktiivista. Ottaa sinne vaan yhteyttä, ehkä löytyy lisääkin.
Näköjään on. Toi aikaisempi viesti perustui mun (väärään) mielikuvaan paikkakunnan tilanteesta. Varkauden tilanteen tiedostan, käyn itse siellä pelaamassa. Olisi mahdollisesti pitänyt mainita.
Kokeiltu on, ei ole toistaiseksi toiminut, ehkä mä vaan olen liian kärsimätön.Eli: Pieksämäellä 5 käyttäjää, joista kolme aktiivista. Ottaa sinne vaan yhteyttä, ehkä löytyy lisääkin.