7 chosen ritaria rynnii edestä ja daemon prince(ei mikään lähitaisteluhirviöksi tehty mutta silti) rynnii takaa. Itsellä yksikkönä oli runesmith ja 19 perus warrioria(aikaisempi combat oli pienentänyt yksikön kokoa). Miten kävi:
Ritarit tekee kaksi tappoa, daemon prince 1 ja siinä se. Ritareilla ei ollut lippua(sama yksikköni kaappasi aikaisemmin). Unit strenght meni tasan. Minulla oli täydet rankit + lippu. Voitin yhdellä. Ritarit juoksee pois pelistä ja seuraavalla kierroksella daemon prince suli. Sitten houndit tuli kylkeen ja lähti livohkaan.
Jos kaaos olisi saanut YHDEN casualtyn enemmän(ei kohtuuton vaatimus, hän heitti varsin huonosti) olisi hän voittanut yhdellä koska olisi outnumberoinut minut. Ja autobreakannut(Fear). Ja kaapannut lipun. Ja estänyt minua kaappaamasta hänen lippua. Ja viimeisenä silauksena olisi voinut kontestoida kahta lisä quarteria jolloin kukaan ei olisi saanut mitään(nyt sain 200 pistettä niistä). Summaksi saadaan:
Chaos knightit. ~400
Daemonprince. ~400+100 pisteen kentsu bonus
7 houndia. ~40
runesmith ~140
20xwarrior ~200
2xstandard 200
2xquarter 200
total: 1680
Eli tuo taistelu ratkaisi noin 1700 pistettä. Olettaen että ritarit ja daemon prince ei olisi tappanut enempää. Koska voitin nyt noin 1500 pisteellä(ei laskettu tarkkaa arvoa) olisi lopputulokseksi tullut draw tai minor loss minulle(varmasti häviö jos ritarit + prinssi olisi saanut enemmän tuhoa aikaan).
Onko kellään muulla näin tolkuttomia eroja tullut yhdestä taistelusta?