Elikkäs tarkoituksena ei niinkään ole ehkä vetää mitään turnausta vaan enemmänkin mukavaa pelaamista mukavassa seurassa.
http://dabadmoonz.blogspot.com/2011/05/game-week.html
tuossa kirjoitin jo blogiin asiasta joten en viihti toistaa juurikaan itseäni. Eli Heinäkuun ensimmäisestä viikonlopusta aina tuonne elokuuhun koulujen alkuun asti oisi tarkoitus nyt ainakin yksi tälläinen peli-ilta järjestää kyseisessä "kesähuvilassa". Rakennus on kaksikerroksinen ja hyvin tilava (varsinkin ruokailu/keittiö tilat ovat valtavia) Tiloissa on pöytiä 3-4 pelin yhtäaikaiseen pelaamiseen, Ikävä kyllä rakennuksen alueella on tällähetkellä vain ulkohuussi mutta sinne on tarkoitus sisävessa rakentaa, en vain tiedä koska. Tilat ovat todella halvat verrattuna moniin muihin paikkoihin, ja nukkumatilaa on ainakin 8 henkilölle (4 1henk. sänkyy 2 2henk. sänkyy + 2 sohvaa lattialla ja saunan pukuhuoneessa toki myös nukkua). Kukaan ei pakota olemaan koko viikonloppua paikalla joten maksun voi myös suorittaa yksittäisinä päivinä. Yötä saa olla se on täysin suotavaa kuhan tilaa vaan riittää. Ruokailua ei ole vielä mietitty mutta eiköhän siihenkin joku järkevä ratkaisu saada. Pyydän että ilmoitat halukkuutesi tulla paikalla riittävän aijoissa, ja myös mahdolliset poisjäännit viimeistään sen viikon perjantaina. "tapahtuma" on alkoholivapaa, en nyt niin tiukkaa linjaa ota ettei mitään saisi ottaa itse en juo mutta ei minua haittaa jos te juotte, kuitenkin toivoisin että olisi suotavaa jos pysyisi siinä parissa pullossa / tölkissä koska ei tämän ole tarkoitus ole olla ryyppyjuhla. Tiloja ei myöskään saa hajottaa. Kerään maksun paikanpäällä kaikilta jotka ovat tulleet paikalle, Maksu jakautuun paikalla olijoiden mukaan. Itse tulen olemaan koko viikonlopun paikalla joten pe - su milloin vain saa tulla. Joten ilmoittakaa ihmeessä jos tälläinen peli-ilta kiinnostaa.
Pelaamisen kannalta säännöt menee "maalaisjärkeä" käyttäen. Eli turha isoa riitaa haastaa kun voi päästä sopuun. Olisi suotavaa jos kaikki voisivat tehdä armeijalistan joten siitä voi tarkastaa tarpeen tullen. Ensi sijaisesti kyseessä on 40k pelitapahtuma mutta omaan myös 2000p FB armeijan joten kukaan ei kiellä tuomasta FB armeijaa. En tosin itse ole tutustunut uuteen painokseen kun on jäänyt enemmän tuohon 40k parissa touhuamiseen viime vuosi.
"Turnaus"
Re: "Turnaus"
Unohdin mainita että ei tarvitse pelätä että tarvitsee kauaa seisoskella katsojana voimme järjestää isompiakin otteluita kerralla.
"To each of us falls a task. And all the Emperor requires of us Guardsmen is that we stand the line and we die fighting. It is what we do best. We die standing" - General Sturn Cadian 412th