Kiitokset tuosta. ^__^Aasimar kirjoitti:Mutta onneksi joku edes on oikeassa ja on järjen ääni ^___^
Onko Figuilu koskaan hävettänyt?
Re: Onko Figuilu koskaan hävettänyt?
"Sotun sääntö numero kahdeksan: Ignooraa Remos aina."
Ettei olisi vaan ollut ripaus sarkasmia tuossa Aasimarin lausahduksessa?Remos kirjoitti:Kiitokset tuosta. ^__^Aasimar kirjoitti:Mutta onneksi joku edes on oikeassa ja on järjen ääni ^___^
Viimeksi muokannut Xenon, Ti 24.05.2011 06:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Scumboogie
Figuilu rupeaa hävettämään kun lukee tätä ketjua... Melkein.
Eikös se mene niin, että kanssafiguilijat hävettävät enemmän? Mutta sama ilmiö taitaa toistoa lähes jokaisella harrastefoorumilla, missä ylilyöntejä aina löytyy...Skarsnik, the Lord kirjoitti:Figuilu rupeaa hävettämään kun lukee tätä ketjua... Melkein.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
- Scumboogie
Periaatteessa noinkin, jos kanssafiguilijat hävettävät niin kyllä vähän se harrastuskin hävettää koska samaa harrastusta harrastavat tänne kirjoittelevat ihmiset. ;) Älkää kukaan ottako tätä henkilökohtaisesti. :P
Pöh eiks se oo niin että kun hävettää oikein paljon, pitää tänne vaan tulla katsomaan tätä valitusta niin saa voimaa, kun näkee että joillain menee viellä heikommin :D
Ihme tosikot. HÄVETKÄÄ!
Ihme tosikot. HÄVETKÄÄ!
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
No eiköhän tämä ketju ole jo muutenkin häpeämistä täynnä, turha lisätä turhaa ja aiheeseen liittymätöntä häpeän tunnetta enempää.
Kohtelu käytöksen mukaan.
Noniin, eiköhän tämä ketju tullut valmiiksi. Palatakseen toisella nimellä taas tovin kuluttua.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/