AP?
- Viikatemies Jr
AP?
tietty kaikki tietää aseiden AP:n perusteet kuten sen että AP2 lävistää panssarin kuin pansarin, mutta silmiini osui AP1.
esim. AP2 aseita ovat plasma aseet.
esim. AP1 aseita ovat melta aseet.
Kysymyskuuluu:
Mitä eroa on AP1 ja AP2 tehoilla. Tietysti ne kuitenkin tarkoittavat samaa, mutta miksi merkitä samaa asiaa kahdella eri tavalla, joten loogisesti ajatellen niillä täytyy olla jotain eroja. Mitkä ovat ne erot?
esim. AP2 aseita ovat plasma aseet.
esim. AP1 aseita ovat melta aseet.
Kysymyskuuluu:
Mitä eroa on AP1 ja AP2 tehoilla. Tietysti ne kuitenkin tarkoittavat samaa, mutta miksi merkitä samaa asiaa kahdella eri tavalla, joten loogisesti ajatellen niillä täytyy olla jotain eroja. Mitkä ovat ne erot?
The war never changes.
- Half-breed
Re: AP?
AP1 toimii tankkeihin paremmin kuin AP2. Muuta eroa ei ole.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
-
Mannunvartija
Ja eikös tämä "paremmin tankkeihin tehoaminen" tarkoittanut sitä, että AP 1-ase saa Damage Tableen sen +1?
- Kaapelikala
Juu, mutta tuota ei kysytty.Mannunvartija kirjoitti:Ja eikös tämä "paremmin tankkeihin tehoaminen" tarkoittanut sitä, että AP 1-ase saa Damage Tableen sen +1?
Pistetään ketjun jatkoksi aiheeseen liittyvä kysymys kun tuli mieleen.
Oliko 3. edikassa ap1 ja ap2 mitään muuta eroa?
Tuo kolmonen kun jäi itseltä välistä ja olen ihmetellyt miksi siskojen DG antaa juuri ap1 eikä ap2 kun sillä ei kuitenkaan ole mitään vaikutusta ajoneuvoihin.
Tuo kolmonen kun jäi itseltä välistä ja olen ihmetellyt miksi siskojen DG antaa juuri ap1 eikä ap2 kun sillä ei kuitenkaan ole mitään vaikutusta ajoneuvoihin.
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Tuo AP1 bonuskin tuli vasta myöhemmin mukaan :D Taisivat laittaa AP1 siskoille vaan koska kuulostaa paremmalta(ja ehkä tulevaisuuden varalta tosin miettiikö GW noin pitkälle...).Hanska kirjoitti:Pistetään ketjun jatkoksi aiheeseen liittyvä kysymys kun tuli mieleen.
En ny muista tuliko tuo AP1 bonus 4:s vai 5:s edikassa mutta kolmosessa olen 99% varma että AP1:stä ei ollu mitään iloa.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
- Half-breed
Nelosessa vasta AP1 oli jotain hyötyä.tneva82 kirjoitti:En ny muista tuliko tuo AP1 bonus 4:s vai 5:s edikassa mutta kolmosessa olen 99% varma että AP1:stä ei ollu mitään iloa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.