"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Warmachine : Cygnar Hunter ja Sentinel

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Guardsman
Viesti:

Warmachine : Cygnar Hunter ja Sentinel

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Kuva

Kuva

Tässä olisi pari yksinkertaista konvertointia. Molemmat figut on tehty Grenadier jaskasta joka on mielestäni hienoin kevyt jaska Cygnarilla. Hunterin ja Grenadierin asento on paljon dynaamisempi kuin muiden perusmallien jotka tuntuvat vaan seisovan. Hunter-Grenadier oli ensimmäinen konffi kun itse Grenadierille oli hyvin vähän käyttöä ja siitä lähti idea tehdä myös Sentinel-Grenadier, vaikkakin kallis kun piti ostaa kaksi figua saadakseni yhden mieleisen mutta eihän se ole edes eka kerta ja tuskin viimeinenkään :)

Jaskojen päiden vaihto on mukava ja yksinkertainen tapa tuoda pientä yksilöllisyyttä figuihin.
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Vesihiisi

Re: Warmachine : Cygnar Hunter ja Sentinel

Viesti Kirjoittaja Vesihiisi »

Ovat kyllä oikein kivoja. Itsekin tykkäisin, jos kaikki kevytjaskat olisivat tuolla Hunter/Grenadier rungolla. Vanhan aloituspaketin jaskat, kun itseltäni löytyy ja on pitkään pyörinyt lähes kokoamattomina, olen myös miettinyt tuota mahdollisuutta. En kuitenkaan ole saanut mitään päätöstä aikaan, josko sitä hankkisi Hunteria tai Grenadieria osavaihtoihin. Vähän olen sitä myös miettinyt, miten sitten menettelisi sen kanssa, kun Charger/Lancer rungossa on kovempi panssari? Ehkäpä tuolla ei kuitenkaan ole mitään väliä, kun noin hienoja koneita saa aikaan.
Miau.
Kaapelikala

Re: Warmachine : Cygnar Hunter ja Sentinel

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Minkä näköinen lähisase tuolla hunterilla on? Näyttää konversiolta nimittäin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”