Jos innokkaita järkkäilijöitä on, niin kyllä kertsille mahtuu turnauksia useamminkin! Ja jos joillakuilla on ideoita hieman erilaiseen turneeseen vaikka pistelaskun suhteen, niin siinäpä käytännön mahis testata.
Just saying...
Flames of War Pariturnaus Helsingissä 05.06.2011
Re: Flames of War Pariturnaus Helsingissä 05.06.2011
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Jotain rennompaa toki pystyy melkein kerran kuussa pistää pystyyn. Tähän asti ollaan menty about 2 perus turnausta plus 1 pariturnaus per vuosi, ja sitten kamppanjaa + pelipäiviä sen oheella. Jos teematurnauksia olisi esim kerran kuussa tai puolessatoista kuussa, saataisin sekä enemmän turnauksia per vuosi sekä päästään kokeilemaan eri tyyppisiä turnauksia. Plussanahan on se, että jos jotkut ei aikataulun tai teeman suhteen pääse peleihin, niin ei tarvitse odottaa seuraavaan vuoteen vaan muutaman kuukauden päästä olisi jo joku toinen sopiva.Celebdae kirjoitti:Jos innokkaita järkkäilijöitä on, niin kyllä kertsille mahtuu turnauksia useamminkin! Ja jos joillakuilla on ideoita hieman erilaiseen turneeseen vaikka pistelaskun suhteen, niin siinäpä käytännön mahis testata.
Just saying...
Eli kyllä mun mielestä elokuulle joku turnaus voidaan järkätä, mutta pelataan se itärintama vaikka myöhemmin. Esim Market Garden henkinen turnaus voisi olla ihan jees kun kerran kampanjaa (ehkä) pelaillaan pitkin kesää.
Voitais ottaa joku kevyempi Market-Gardeni tuossa elokuussa. Satsataan sitten kunnolla tuohon Itä-rintama satsiin ajan kanssa.
"Sir, how the hell are we supposed to keep the schedule on a road like this?"
"You don't know the half of it. This bit we're on now... it's the wide part."
-Vandeleur
"You don't know the half of it. This bit we're on now... it's the wide part."
-Vandeleur
-
taistelukenguru
Moro mä ajattelin että minä voisin autella tän junioriosastonpuolesta järjestellä jos apua tarvitaan.
Itse diggailen tälläsestä menosta ja sen hengestä :)
Itse diggailen tälläsestä menosta ja sen hengestä :)
take drugs kill a bear!
Voin myös tulla auttamaan turnausjärjestelyissä mikäli apua kaivataan.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Ottamiani kuvia turnauksesta voi käydä ihmettelemässä:
http://www.nopat.fi/2011/sotapelit/flam ... ilistelya/
http://www.nopat.fi/2011/sotapelit/flam ... ilistelya/
http://napoleon-complex-gaming.blogspot.fi/ - blogi historiallisesta figupelaamisesta
Nopat ja Taktiikka Ry
Nopat ja Taktiikka Ry