Joo o matkoilla olen tosta 18-22 päivä jonnekki heinäkuun loppuun mutta kyllä sopii.
Ja alan kokoamaan festungs-grenadiereitä-fallshcirmjägereitä jos tulee hit the beach tyyppinen megamättö :)
Firestorm Normandy kampanja kesällä?
-
taistelukenguru
Re: Firestorm Normandy kampanja kesällä?
take drugs kill a bear!
Pystyn osallistumaan Brittien 6. Airbourne Divisionilla tai Guards armoured Divisionilla.
"Sir, how the hell are we supposed to keep the schedule on a road like this?"
"You don't know the half of it. This bit we're on now... it's the wide part."
-Vandeleur
"You don't know the half of it. This bit we're on now... it's the wide part."
-Vandeleur
Mä voisin ainakin tulla huomenna paikalle siinä 12-13 aikaan ja tuoda vaikka mun (keskeneräiset) Fallschirmjägerit mukaan. Voidaan käydä vaikka St Mere Eglisen taistelu tai jotain.Earnest kirjoitti:Olen lauantaina 11.6 kerholla klo 10 eteenpäin. Demotan aamupäivällä FoWia, mutta klo 12 eteenpäin olen käytettävissä.
Jos halukkaita löytyy liittymään seuraan, niin voidaan organisoida yhdessä Normandian kampanjan säännöt ja muut sumplimiset. Voidaan samalla pelata joku alustava peli, esimerkiksi Beach Assault tai Parojen oma landing missio. Miltä kuullostaa?
Julkaisen lauantaina/sunnuntaina sitten pienen infopaketin kyseisestä kampanjasta. Mikäli kerholle ei ilmesty porukkaa, tämä saattaa olla erittäin simppeli paketti :)
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Korjaus edelliseen, olen kerholla klo 12 eteenpäin!Gorzag kirjoitti:Mä voisin ainakin tulla huomenna paikalle siinä 12-13 aikaan ja tuoda vaikka mun (keskeneräiset) Fallschirmjägerit mukaan. Voidaan käydä vaikka St Mere Eglisen taistelu tai jotain.Earnest kirjoitti:Olen lauantaina 11.6 kerholla klo 10 eteenpäin. Demotan aamupäivällä FoWia, mutta klo 12 eteenpäin olen käytettävissä.
Jos halukkaita löytyy liittymään seuraan, niin voidaan organisoida yhdessä Normandian kampanjan säännöt ja muut sumplimiset. Voidaan samalla pelata joku alustava peli, esimerkiksi Beach Assault tai Parojen oma landing missio. Miltä kuullostaa?
Julkaisen lauantaina/sunnuntaina sitten pienen infopaketin kyseisestä kampanjasta. Mikäli kerholle ei ilmesty porukkaa, tämä saattaa olla erittäin simppeli paketti :)
Sovittiin jo jussin kanssa matsit iltapäivälle, hän on tuomassa varmaan 2 tai 3 AD jenkkejä. Tosin voidaanhan me pelata suurempi peli, voin tuoda jenkki parat ja vähän SS jalkaväkeä niin pelataan 2 v 2 tyylinen matsi.
Voisin minäkin liittyä mukaan kampanjaan, jos puolivalmiit Luftwaffen onnettomat soturit kelpuutetaan mukaan. Tuossa jo Earnestin kanssa taannoin otettiinkin Parat vs. Luftwaffe..