Olen aloittamassa trollbloods warbeast heavy listaa. Koska en omista armeijakirjaa ja aijon hankkia sen samalla tilauksella mitä minun ensimmäiset figuurini tulee aijon kysyä teiltä etukäteen, onko hyvä ostaa seuraavat figuurit ensimmäiseksi:
Hoarluk Doomshaper (ei epic)
Mauler
Bouncer (konffaan sen magneeteilla joko bouncerit tai axeriksi)
Axer (eli armeijassa joko bouncer ja axer tai 2 axeria, jos jäi epäselväksi)
Pyg Bushwackers
Whelps (yksiköksi ja maulerin pikkuveljiksi)
Suurinpiirtein 20p lista. Keksikää parantamisen varaa.
Trollbloods aloittelijalle
Trollbloods aloittelijalle
Viimeksi muokannut Pikkuauto, Pe 10.06.2011 20:29. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
The will is a great factor in every battle.
Without it, you can't use a petty slugga.
Without it, you can't use a petty slugga.
Re: Trollbloods aloittelijalle
Tän nettilaskurin avulla on hyvä katsella pistehintoja ja suunnitella listoja:
http://www.forwardkommander.com/
Skinneriä en ehkä ihan ensimmäisten joukossa hankkisi, ellei figu todella miellytä. Jokin muu soolo tukisi listaa paremmin.
http://www.forwardkommander.com/
Skinneriä en ehkä ihan ensimmäisten joukossa hankkisi, ellei figu todella miellytä. Jokin muu soolo tukisi listaa paremmin.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Re: Trollbloods aloittelijalle
Trolleilla kivoja figuja ovat ainakin Axer, Fell Caller ja Impaler (jos listassa on muita ampuvia), koska nämä tukevat kivasti muita figuja listassa ja ovat ihan hyviä yksinäänkin.
Ihan hyvältä listalta toi vaikuttaa. Skinner ei kyllä ole trollien vahvimpia figuja (ainakaan aloittelijalle), mutta tuo fell caller kannattaa listaan mahduttaa.
Ihan hyvältä listalta toi vaikuttaa. Skinner ei kyllä ole trollien vahvimpia figuja (ainakaan aloittelijalle), mutta tuo fell caller kannattaa listaan mahduttaa.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment