Ärsttävät asiat...

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Swamphead kirjoitti:hei voisko joku muuten selittää mulle ton "kiroilen koska en ole lukenut vielä sääntöjä" jutun? mä oon kuullu ton monta kertaa täällä mut en vieläkään tiedä että mitä se tarkoittaa.
Jos joku kirjoittaa viestin, jossa käyttää Weekenderin kieltämää kirosanaa, automaatti muuttaa sen tuollaiseksi lainaukseksi. Jos yrität esim. lainata viestiä, jossa tuollainen esiintyy, pääset näkemään sen oikean kirosanan.

Tätäkin threadia kun lukee, alkaa toivoa, että joku vahtisi vähän tarkemmin noita juttuja. Asteriskin käyttö kirosanan keskellä estää automaattia korjaamasta sitä, mutta koska kiroilu on Sotavasaran säännöissä yhtä kaikki kiellettyä, toivoisin ihmisten ottavan edit-nappulan kauniiseen käteen ja siistivän vähän omia postejaan. Ymmärrän kyllä, että aihe nostattaa voimakkaita tunteita, mutta asiallista käytöstä toivotaan siitä huolimatta.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Icingdeath

Viesti Kirjoittaja Icingdeath »

Hah... Mua on oikeasti aina huvittanut kun röökiä vetävät viinaa juovat skeitti pelle wannabe kovikset sanoo "lapselliseksi" ... Ne on varmasti mielestään tosi aikuisia kun on kännissä joka viikonloppu ja perjantai, "siistähän sen aikuisen tunnistaa!" ainiin, ja eihän unohdeta "aikuismaista" pissa-kakka huumoria :roll: ...
Enemy of my enemy is my friend
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

Parempi pitää mahdollisimman matalaa profiilia asiasta. Ei kukaan warhammereista mitään ymmärrä, jos siihen ei paneudu kunnolla.
Ja jos kaverit solvaa tätä harrastusta, niin ne eivät sitten ole enää kavereita. Eiväthän tosi ystävät moiseen ryhtyisi.
Yksi ärsyttävä asia on sellainen, että isät ja äidit hehkuttavat tätä lapsensa harrastusta ja aina, kun vieraita tulee, pyytävät vanhemmat katsomaannäitä miniatyyrejä. Sitten taas ihmetellään: Ohhoh, on se hieno. Jaa-a, kyllä sä sitten osaat... päläpälä pälä... pälpätipälpälpäl...

Tämähän oli jo mainittu, mutta väliäkö sillä.
tuhannen taalan mies

Viesti Kirjoittaja tuhannen taalan mies »

led_by_reaper kirjoitti:roviolle vastaamaan teoistaaan!!
äläkää viittikö mun faijja alottaa fb ukkojen keräilyn ja pelailun.. :)
----HYVÄÄ VAPPUA KAIKILLE-----
sehän on hieno :D minkäs ikänen su faija on? mun faija ei koskaan alottais (muutenki niin tylsä pas¤#läjä)
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

The Captain kirjoitti: Tätäkin threadia kun lukee, alkaa toivoa, että joku vahtisi vähän tarkemmin noita juttuja. Asteriskin käyttö kirosanan keskellä estää automaattia korjaamasta sitä, mutta koska kiroilu on Sotavasaran säännöissä yhtä kaikki kiellettyä, toivoisin ihmisten ottavan edit-nappulan kauniiseen käteen ja siistivän vähän omia postejaan. Ymmärrän kyllä, että aihe nostattaa voimakkaita tunteita, mutta asiallista käytöstä toivotaan siitä huolimatta.
tuhannen taalan mies kirjoitti:mun faija ei koskaan alottais (muutenki niin tylsä pas¤#läjä)
I rest my case.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Skavengeneral

Viesti Kirjoittaja Skavengeneral »

Ainahan joku on v-lemassa mulle tästä mutta on ne kyllä monesta muustakin asiasta monelle (ja sitten viiden minuutin päästä ne on kertomassa kuinka hieno ja mahtava on niiden harrastus joka yleensä on jalkkis, lätkä, skeittaus (HUOM! mulla ei oo mitään skeittipellejä vastaan koska yhen sellasen uruk-hait pieksee mun rohan joukkoja LOTR:ssa joka viikonloppu), jonkin musiikin kuuntelu..). Mutta ei voi mitään, koska itsepähän oon harrastuksesta niille maininnut niin joskus (se joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön).
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Minua ärsyttää typot otsikoissa. Ei toki niin paljon kuin vanhempien tai Simon kysymykset. "Mitä noil tehhään?" kysyy yleensä aikuiset. Sit se selittäminen vie paljon aikaa ja on vaikeaa. "pelataa" "miten" "No blaablaablaa..." Siinä tilanteessa olis kyllä varmaan parempi käydä hakemassa sääntökirja ja sanoa jotai "Tuossahan se lyhyesti"

kokeilen vaan tätä sensuuria. älkää sit lainatko tätä viestiä. saa haukkua lapselliseksi. +++ ***** +++
Viimeksi muokannut Maelis, Pe 02.05.2003 18:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Niin, onpa tullu paljon asiaa kahden päivän aikana. Mutta olen varmaan luonut keskustelaiheen jossa kiroillaan enemmän kuin missään muussa. What have i done!
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Hm, auotte niille takaisin päätä niin paljon että ne käyvät päälle ja sitten turpaan vaan. sitten haastatte ne koulukiusaamisesta (fyysisestä ja henkisestä) oikeuteen. Minä en ole ikinä ollut tarpeeksi tyhmä kertoakseni kaikille ylipäätänsä mistään mitä minä teen, mutta silti ylä-aste oli niin täynnä ääliöitä jotka ärsyttivät koko ajan... Rikoin yhden pölvästin päähän mätiä kanamunia. Sellainen surkea pikku-ukko, käviskin päälle...

Siis mitkä kaikki mun suosikkikirosanoista on pännitty?
EDIT: Vain yksi...
zqmfgb
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

Myös minua on aina naurattanut nuo känniset röökin polttaja kovikset. Ei ne kyl koskaan oo mitään sanonu ku ei ne mitään mun harrastuksista tiiä...
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Andromedus

Ne röökinpolttaja kovikset sanoo ettei mulla oo rohkeutta kun en ees oo maistanut alkoholia tai polttanut. Nekö muka rohkeita kun pilaa keuhkonsa ja aivonsa.
Ps: Niiden aivot on viis vuotiaan tasolla
Trip

Viesti Kirjoittaja Trip »

munkin kaverit aina ärsyttää mulle sanomalla et jätkä leikkii viel leluilla :x mut kun mä vähän lyön niit käteen tai vattaan niin kyllä ne on sit hiljaa :D
IO

Viesti Kirjoittaja IO »

Ne röökinpolttaja kovikset sanoo ettei mulla oo rohkeutta kun en ees oo maistanut alkoholia tai polttanut. Nekö muka rohkeita kun pilaa keuhkonsa ja aivonsa.
Ei se rohkoudesta riipu. Sitäpaitsi en usko että tommonen koskaan mitään hirveen vakavaa on (vaikka se siltä saattaa tuntua). Lämpimikseenhän ne sitä läppää heittelee.
Hyvä näyttää aina paremmalta kun siinä on jotain huonoa vieressä...
IO

Viesti Kirjoittaja IO »

OBST UND GEMUSE!!!! Taas sorruin off-topicciin!! No mut asiaa, mua ärsyttää kaikki typot codexeissa. Nykyään niitä tuntuu olevan ihan liikaa. Ensin ostetaan codex ja sebn jälkeen WD jossa korjataan kaikki typot. Hankkisivat oikolukijoita!
Hyvä näyttää aina paremmalta kun siinä on jotain huonoa vieressä...
Heksa

Viesti Kirjoittaja Heksa »

monesti ärsyttää se kysymys esim. kun toinen jo tietää mitä figuilla tehdään niin se kysyy "mikä näistä on kovin" tai jotain vastaavaa. Sama MTG:ssä joku joka ei pelistä tiedä mitään kysyy jotain mikä on paras kovin etc. On se vain niin ärsyttävää.
Wow miniatyyrejä aika pitkän tauon jälkeen
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Kerran yksi kaverini, joka oli juuri aloittanut keräämään kääpiöitä, kysyi minulta:Millanen örkkien anvil of doom on?
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Andromedus

LordHamish kirjoitti:
Ei se rohkoudesta riipu. Sitäpaitsi en usko että tommonen koskaan mitään hirveen vakavaa on (vaikka se siltä saattaa tuntua). Lämpimikseenhän ne sitä läppää heittelee.
Ei ne läppää heitä vaan yrittää olla kovia paskiaisia.
makebou.

Viesti Kirjoittaja makebou. »

meiän luokkalaiset vaa sanoo et vähänkö warhammerit on nöyrii, mä alkaisin mielummin kerää pienoismalliautoilla......
vastaus kuuluu yleensä "***** sit ne autot liikkuu 10cm ja törmää toisiinsa, prumm prumm.... ne on enemmän lapsellisia....
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Huoh. Taas tämä meni tähän, dissataan ja syljetään toisten päälle. Edellisessä aivan vastaavassa ketjussa homma meni juuri tähän (ellei tämä ole se kyseinen thread). :?

Noh, vastaisuudessa emme tule tämmöisiä enää näkemään.
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”