Koko loota

Lady Justice

The Judge

Death Marshals

Kiitosta. Ja ihan kiva settihän tämä on. Ei muutaku ostoksille vaan. ;) Pitää itsekkin pistää lisää näitä nappuloita tilaukseen. Ja jos sen rulebookin ja pakankin samalla tilaisi.Diogenes kirjoitti:Tykkään :). Samaa figusatsia olen miettinyt hankintalistalle, ja kun maalattuna näyttävät noin hyvältä niin eikun ostamaan :)
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Juu no maalasin tosiaan suoraan paketin takakannen mukaan ja se oli maalattu tismalleen samoilla väreillä joten niillä mentiin. :) Tai siinä takakannen mallissa on tosin aika selkeästi eri sävyisiä punaisia ja se kyllä näyttää paljon paremmalta kuin tämä mun versio jossa side ja miekan tuppi hukkuu tuonne pehkuihin. Vähän rajoitti sekin että on yli puolet maaleista kuivunut ja sitten olin niin laiska etten jaksanut rueta hirveästi sävyttämään ja sekoittelemaan noita maaleja. Mutta juu paremmin olisi voinut kyllä tehdä nuo varmasti.Hammerheart kirjoitti:Oivan nahkaefektin olet saanut Lady Justicen asuun aikaiseksi. Näyttää just sellaiselta hieman käytetyltä nahalta, mitä voisi kuvitella tuolla oikeasti olevankin päällään. Silmien edessä oleva liina hiukan hukkuu tukan punaan - olisikohan valkoinen toiminut iskevämmin? Nuo muut valkoiset rätit hieman hyppäävät silmille muuten tummassa värimaailmassa. Ei silti, itsellänikin oli kyllä kovasti hankaluutta keksiä järkeviä värivalintoja, kun erilaisesta materiaalista olevia juttuja on figussa ihan hillitön määrä.
Jotain Devlan mudia siellä alla vähän on. Ei kyllä mitenkään hirveästi ja nuo vaaleammat sävyt peittävät sitä alleen aika tehokkaasti kieltämättä. Mutta tämmöset alustat tällä kertaa. :DHammerheart kirjoitti: Baset on hyvän monipuoliset. Ehkä hieman tummempaakin varjoa voisi olla joukossa (devlan mud?). Tuota ruohotupsua voisi ehkä hieman harventaa, nyt näyttää jotenkin luonnottomalta.
Joka tapauksessa hyvin toteutettu nappi, josta välittyy just oikea fiilis! Ja sopii hyvin johtamaan tuota muuta joukkoa.