Yleiset kerhoon liittyvät ja liittymättömät asiat
Valvoja: Peliporukkavalvojat
-
Raivomuumi
Re: Yleiset kerhoon liittyvät ja liittymättömät asiat
Asiaa selvä, vaikka en nyt vielä mopolla tulekkaan sinne.
Meikä on kirjotellut tohon 40k:hon campaingin ja sain sen tossa viikkositten valmiiksi aattelin, että jos kiinnostuneita löytyy sitä vois pelata. Otan kirjoitukseni mukaan kerholle ensi maanantaina ja voin vaikka selitellä sitä siellä tarkemmin.
Kysykää mitä vaan vastaamme mitä sattuu.
-
blackmetalsiili
Lauantai iltapäivällä klo 14 eteenpäin voisin jälleen kerran hostata lautapelejä ja korttia, halukkaat paikalle.
- Janne Koskinen
Hei, onko järvenpäässä isokin figu/lauta/roolipeli skene pystyssä tällä hetkellä? Vuoden Turun pyörähdyksen jälkeen jäi muistoksi himo figulautaroolipelailla. Onko teillä millaisia tiloja, aikatauluja ja missäpäin tarjolla, jos mukaan vaan mahtuu?
Janne "Kohfel" Koskinen
Terve, mukava nähdä "uusia" kasvoja tällä puolella.Janne Koskinen kirjoitti:Hei, onko järvenpäässä isokin figu/lauta/roolipeli skene pystyssä tällä hetkellä? Vuoden Turun pyörähdyksen jälkeen jäi muistoksi himo figulautaroolipelailla. Onko teillä millaisia tiloja, aikatauluja ja missäpäin tarjolla, jos mukaan vaan mahtuu?
Järvenpään skene nyt ei kovin laaja ole, käytännössä maanantain kerhoiltoihin saapuu siinä viitisen henkeä, heittäen parilla molempiin suuntiin. Noista kolmesta figuilua ja lautapelejä kerholla pelataan suht aktiivisesti (vaikkakin MTG on aika tavalla viime aikoina syönyt näitten suosiota), ja roolipelit ovat jääneet aika vähäiselle suosiolle. Itse toki olisin valmis pelaamaan ropeja jos porukan siihen saa kasaan. Jossain vaiheessa kerholla oli käynnissä kovakin Mordheim buumi, ja itse olisin valmis sen aloittamaan uudestaan kun ei niitä isompia pelejä aina jaksa.
Melkein säännöllisen epäsäännölliseksi tavaksi on tässä viime aikoina tullut viikonloppu kokoontuminen yhdelle Järvenpääläiselle lautapelejä pelaamaan ja aikaa viettämään, kun kyseinen henkilö ei intin takia pääse kerholla käymään.
All in all, jos kiinnostusta löytyy niin aina maanantaisin viideltä Myllytien kerhotilan (hyvin lähellä rautatieasemaa) ovet aukenevat, paikalle saa tulla vapaasti ihmettelemään. Tilat ovat isot, pöytiä riittää ja maastoa on hyvinkin tarpeeksi. Porukkaa ei tosiaan ole samassa määrin kuin Turussa, vaan kyse on ennemminkin pienestä kaveriporukasta joka käy maanantaisin hiettämässä noppaa ja puhumassa joutavia.
Toivottavasti tuosta jotain selvää saa.
-Olli
Euroopan mukavin mies
-
AlmostLikeHuman
Myllytien nuorisotila on nyt varattu käyttöömme 2.7-3.7 klo 15 eteenpäin. Suunnitelmana olisi pitää 2 pientä mtg turnausta (yksi (1) molempina päivinä) ja mahdollisesti myös yöllinen mega-faba-yyber-mättö.Turnauksissa saa halutessaan käyttää eri pakkoja. Osallistujat saavat halutessaan maksaa yhden (1) euron osallistumismaksun jolloin heillä on mahdollisuus voittaa M11 boosteri kummastakin turnauksesta.
Pakan pitää olla 60- ~65. Tämän lisäksi pelaaja saa tehdä 15 kortin sideboardin. Turnauksissa käytetään formaattina Modernia, linkin takaa löytyy kaikki säännöt.
Ilmoittautuneet:
1. Minä-1e
2. Miiro-1e
3. Jesse (?)
4. Leevi
5. Niko-1e
6. Antti-1e
7. Henu-1e
8. Eetu-1e
9. Ari(?)
10. Matti Kuisma
11. Joni (Nikon isoveli, oli mukana mankalassa järkätyssä faba turnauksessa)
12. Joona (keravan pelikaupalta)?
Pakan pitää olla 60- ~65. Tämän lisäksi pelaaja saa tehdä 15 kortin sideboardin. Turnauksissa käytetään formaattina Modernia, linkin takaa löytyy kaikki säännöt.
Ilmoittautuneet:
1. Minä-1e
2. Miiro-1e
3. Jesse (?)
4. Leevi
5. Niko-1e
6. Antti-1e
7. Henu-1e
8. Eetu-1e
9. Ari(?)
10. Matti Kuisma
11. Joni (Nikon isoveli, oli mukana mankalassa järkätyssä faba turnauksessa)
12. Joona (keravan pelikaupalta)?
Viimeksi muokannut AlmostLikeHuman, Pe 01.07.2011 22:04. Yhteensä muokattu 8 kertaa.
92% of teens have moved on to rap. If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
Metal is what we love.
-
Raivomuumi
JEEE tähän pitänee osallistua. Messissä
kuulostaa mukavalta (olen mukana)
maksan euron
maksan euron
Viimeksi muokannut Eskimo, Ma 20.06.2011 15:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
blackmetalsiili
Maksan euron
Viimeksi muokannut blackmetalsiili, Su 19.06.2011 16:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Varattunahan toi tais olla klo 15.00-15.00.
Mä sanoin jo, mut mä voin maksaa.
Mä sanoin jo, mut mä voin maksaa.
Viimeksi muokannut <Randomi>, La 18.06.2011 23:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
AlmostLikeHuman
blackmetalsiili kirjoitti:Itsekkin voisin tulla pelailemaan, onko päivien alkamis ja loppumis ajankohdat tiedossa niin osaan suhteuttaa armeijasta tuloon ja menoon..
Juuri näin.<Randomi> kirjoitti:Varattunahan toi tais olla klo 15.00-15.00.
Ps. Voisitte muuten muokata noihin ilmoittautumis viesteihin et haluutteko maksaa sen euron, ni tiedän et kannattaako ne boosterit käydä ostamassa...
92% of teens have moved on to rap. If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
Metal is what we love.
Ilmoittaudun mukaan turnaukseen ja olen valmis maksamaan osuuteni. Ps. Kukahan mulle muuten soitti tosta turnauksest? (Kiitos vaan ilmotuksesta)
-
AlmostLikeHuman
Minä (Christian) soitin tossa perjantaina.
Metal is what we love.
Metal is what we love.
-
Raivomuumi
Ketä on Niko ja Henu???? ei sano mitään. ootteko käyny kerholla???
- örkkihiippari
Ilmoitan nyt tännekkin oon tulossa ja maksan euron
DING
-
AlmostLikeHuman
Jos olette tilaamassa poromagiasta jotain niin katsokaa samalla onko siellä yhtään "konda's banneria" jos on niin ostakaa ja tuokaa kerholle maksan siitä 2e (se maksaa poromagias 1,5e norm.foilista maksan 2,5e)
Metal is what we love.
Metal is what we love.
-
blackmetalsiili
Sitten kanssa jos ihmisiltä löytyy ylimääräisiä unsummoneita niin haluaisin niitä 4 kasaan turnaukseen, muuten tulee pelkkää ninjailua ja teidän krötöille paha mieli.
Kymmenenneksi pelaajaksi voi turnaukseen laittaa kaverini (matti) Kuisman (?), mtg:n mestarin kotona ja puutarhassa.
Kymmenenneksi pelaajaksi voi turnaukseen laittaa kaverini (matti) Kuisman (?), mtg:n mestarin kotona ja puutarhassa.
-
blackmetalsiili
Alkaako toi kortin peluu mihin aikaan lauantaina? Itse kun pääsen vasta joskus klo 15 aikoihin järvenpäähän, sykähdänkö paikalle suoraan laivaston lomapuvussa?
- örkkihiippari
Kannattaisiko tuo Taikatuuli-kirja ostaa kolehdilla FaBa pelaajien kesken?
Ja sitten onko kellä ylimääräsiä Coat of Armsseja?
Tarvitsen 4, mutta porossa on vain aasialaisia ja eurooppalaisia kortteja.
Maksan rahaa tahi kortteja.
Ja sitten onko kellä ylimääräsiä Coat of Armsseja?
Tarvitsen 4, mutta porossa on vain aasialaisia ja eurooppalaisia kortteja.
Maksan rahaa tahi kortteja.
DING
Suunnilleen 4 aikaan yritetään päästä alottaa, et ihan niin kiire ei ole, tostakin voi viel pikkasen joustaa, kunhan sit vaan pelaa pelit nopeesti, tosin aikaa on ihan hyvin per kierros et eipä siinä.blackmetalsiili kirjoitti:Alkaako toi kortin peluu mihin aikaan lauantaina? Itse kun pääsen vasta joskus klo 15 aikoihin järvenpäähän, sykähdänkö paikalle suoraan laivaston lomapuvussa?