"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Rival Species

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Vaikuttaa hyvältämutta kun ei ole Puoli Elämää(siis onhan mulla elämä muttei ole Half Lifee, Oh, forget it.).
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

tässä vaiheessa ainakin kaatuili mulla aina flameriin koskiessa ja muutenkaan en tajua, että miksi tuo respaili aina välillä mitä ihmeellisimmissä paikoissa kesken pelin, ilman classin vaihtoa..
Buginen ja rujo vielä, eikä kunnon servuja pystyssä, mutta vaikutti todella hyvältä alulta. Tuen kyllä tota jatkossakin..
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Razze

Viesti Kirjoittaja Razze »

s2pid kirjoitti:tässä vaiheessa ainakin kaatuili mulla aina flameriin koskiessa ja muutenkaan en tajua, että miksi tuo respaili aina välillä mitä ihmeellisimmissä paikoissa kesken pelin, ilman classin vaihtoa..
Buginen ja rujo vielä, eikä kunnon servuja pystyssä, mutta vaikutti todella hyvältä alulta. Tuen kyllä tota jatkossakin..
Samat sanat, jos joku muuten tietää tuohon hyviä (mieluusti suomalaisia) servoja, kertokaa...suuri osa niistä bugeista johtuu nettiviiveestä.
Kaikki ihmiset ovat kuolemattomia kunnes kuolevat
Zerath

Viesti Kirjoittaja Zerath »

mr.tp kirjoitti:Täällä tuskin pyörii pelin varsinaisia kehittäjiä,
Löytyyhän ainakin yksi. Minä. Mä olen ns. pää Tau modelleri tällä hetkellä. Tässä on kuva crisis suitista joka on työn alla: http://www.angelfire.com/ri2/zerath/crisis3.jpg Kuva on tosin aika surkea ja tuossa nuo osat ovat aika väärän kokoisia. Asia on kyllä nyt korjattu. Kyllä tuosta RS:stä vielä hyvä tulee, sille täytyy antaa vaan reippaasti aikaa.
All those who believe in telekinesis, raise my hand.
tneva82

Re: Rival Species

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Sigi kirjoitti:Niinpä. Kuten monet (tai sitten eivät) eilen julkaistiin Beta 1 tuosta 40k universumiin sijoittuvasta half-life modista.
No jopas. Ollappa nettiyhteys kotona niin voisi hankkia half lifen ja tuon :D
Apollo

Viesti Kirjoittaja Apollo »

Aika buginen vielä.. Minuakin vaivaa tuo vanha pelimoottori mutta onnea vaan yritykselle.
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Pistäkäähän nyt se Linukkapaketti valmiiks nii saa pyöriin koulun servulle ton..
Harma

Viesti Kirjoittaja Harma »

Aika hurjahan modi tuo on vaikkei pariin kuukauteen ole tullut pelailtua...

Ja jos joku ihmettelee mistä klaanin nimeksi Bloody Bastards... ni minun kieroutuneesta mielikuvituksestahan se... :wink:
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

en löytäny eyellä yhtään serveriä jossa oisi ollu pelaajia
The small boys have come to see me hang
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”