Trollbloods iho
Trollbloods iho
Pieni kysymys siitä, miten maalata trollbloodien iho.
Koetin testata maalaustaitojani 40k örkkipojan käteen. Maalasin perinteisen turkoosin peikon väriseksi. Värit menivät näin:
-musta pohjaväri
-tumma turkoosi baseväri (hawk turquoise)
-musta inkki (badab black)
-tumma turkoosi 1st highlight (hawk turquoise)
-vaaleampi turkoosi (1:1 hawk turk. ja ice blue)
-vaalean sininen (ice blue)
Tulos oli muuten kohtalaisen hyvä lukuunottamatta alle jäänyttä silmäänpistävää mustaa lihaskerrosten raoissa. Musta oli niin kova, että se näytti siltä, että örkki oli tatuoinut "lihasrakonsa". Kuitenkin haluaisin ihon olevan samanlainen mitä privateer pressin itse maalaaman dire troll maulerin iho on: pieni kosketus mustaa, mutta muuten kirkas kuin sininen taivas. Se on vain ongelmana, että miten tehdä iho, jossa on osa mustaa ja osa lähes valkoista.
Voitte korjata minun maalaustapaani, kertoa oma tapa maalata tai ehdottaa joitakin hyviä muita ihonvärejä peikoille, olisin kiitollinen.
Koetin testata maalaustaitojani 40k örkkipojan käteen. Maalasin perinteisen turkoosin peikon väriseksi. Värit menivät näin:
-musta pohjaväri
-tumma turkoosi baseväri (hawk turquoise)
-musta inkki (badab black)
-tumma turkoosi 1st highlight (hawk turquoise)
-vaaleampi turkoosi (1:1 hawk turk. ja ice blue)
-vaalean sininen (ice blue)
Tulos oli muuten kohtalaisen hyvä lukuunottamatta alle jäänyttä silmäänpistävää mustaa lihaskerrosten raoissa. Musta oli niin kova, että se näytti siltä, että örkki oli tatuoinut "lihasrakonsa". Kuitenkin haluaisin ihon olevan samanlainen mitä privateer pressin itse maalaaman dire troll maulerin iho on: pieni kosketus mustaa, mutta muuten kirkas kuin sininen taivas. Se on vain ongelmana, että miten tehdä iho, jossa on osa mustaa ja osa lähes valkoista.
Voitte korjata minun maalaustapaani, kertoa oma tapa maalata tai ehdottaa joitakin hyviä muita ihonvärejä peikoille, olisin kiitollinen.
The will is a great factor in every battle.
Without it, you can't use a petty slugga.
- Kaapelikala
Re: Trollbloods iho
Itse lähtisin varjostamaan jollain tummalla sinisellä. Väripesu tuottaa tumman värin syvimpiin kohtiin, ilman että se on aivan mustaa.
Muisteleisin, että Forces of Hordes: Trollbloods -kirjassa on jonkinmoinen maalausohje noiden ihon maalaamiseen.
Muisteleisin, että Forces of Hordes: Trollbloods -kirjassa on jonkinmoinen maalausohje noiden ihon maalaamiseen.
- Hammerheart
Oletko kokeillut sekoittaa Badab Blackia ja Asurmen Blueta? Ja ehkä vielä sitä vihreääkin inkkiä?
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Miksiköhän vihreää inkkiä? Itse ajattelin violettia inkkiä, sopii hyvin sinisen kanssa.Hammerheart kirjoitti:Oletko kokeillut sekoittaa Badab Blackia ja Asurmen Blueta? Ja ehkä vielä sitä vihreääkin inkkiä?
Koska jos Turkoosia ihoa haetaan niin sinivihreä washiyhdistelmä lienee hyvin lähellä tuota :)Axe Reaper kirjoitti:Miksiköhän vihreää inkkiä? Itse ajattelin violettia inkkiä, sopii hyvin sinisen kanssa.Hammerheart kirjoitti:Oletko kokeillut sekoittaa Badab Blackia ja Asurmen Blueta? Ja ehkä vielä sitä vihreääkin inkkiä?
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
hmm ite lähden blendaamaan sitä turkoosia iho sävyillä vaaleammaksi(perinteisesti elf fleshiin ja vipat high lightit rotting fleshillä). sit flesh washia vähintään 50/50 suhteessa veden kanssa mieluummin kuin mustaa.
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Niin tuo kyllä alkaakin kuulostaa oikealta turkoosilta. Itse ensin ajattelin vaaleansinistä turkoosia, mutta turkoosihan on sinisen ja vihreän rajamailla.Pariah kirjoitti:Koska jos Turkoosia ihoa haetaan niin sinivihreä washiyhdistelmä lienee hyvin lähellä tuota :)
Trolleihin saisi enemmän orgaanisuutta vihreällä. Jos jättäisi ihan tarkoituksella raot vihreiksi niin se varmasti näyttäisi hyvältä.
Sanokaa kumpi: vihreä vai violetti inkki?