Khemrian Warsphinx
Khemrian Warsphinx
Tällanen tuli maalattua Jyväskylän fantasiapeleihin. Piti alunperin osallistua tällä maalauskisaan mutta koska maalauksessa tuli kiire ja napista hutiloitu, en kehannut sit. Mut laitetaan kuva kuitenkin, voitte sit kertoa mikä muu meni pieleen kuin hännän vihreä kivi. Pitänee parannella sit jahka saan sen joskus takasin.

Infra terram pumiliones cuprum edent!
- Routasydän
Re: Khemrian Warsphinx
Hyvät korostukset mustassa, katoin et kiiltääkö se muka :D
Lähinnä osuu silmään toi necron/bossin minkälie tuo ase, se hopea jotenki ei vastaa muuta maalaustasoa mun mielestä.
Sit toi äijä kaipais vaikka kaulukseen hieman jotain lisää väriä kun nyt on hieman tylsähkö.
Oikeen komiaa jälkeä muuten !
Lähinnä osuu silmään toi necron/bossin minkälie tuo ase, se hopea jotenki ei vastaa muuta maalaustasoa mun mielestä.
Sit toi äijä kaipais vaikka kaulukseen hieman jotain lisää väriä kun nyt on hieman tylsähkö.
Oikeen komiaa jälkeä muuten !
Joo, aseeseen pitää jotain keksiä terään, pitää kokeilla true metallicseja metallimaaleilla jahka on aikaa kunnolla :) Aseen terään, kunkun kaulukseen ja helttaan on tarkoitus tehdä tollasta samanlaista punasinistä kuvioo kans.
Hieno on, menikö kuninka pitkään maalatessa?? Onneksi ei ole vielä tänne Joensuuhun mustaa boxia saapunut.
Jätä viestisi äänimerkin jälkeen.
Pari päivää, joista toisena maalasin vähän enemmän ja toisena (hirveässä kiireessä) viimeistelyt. Aikaa oli periaatteessa vaikka kuinka mutta tyypilliseen tapaani pari päivää aikasemmin aloin ihmettelee että pitäis varmaan alottaa maalaamaankin :)dewil kirjoitti:Hieno on, menikö kuninka pitkään maalatessa?? Onneksi ei ole vielä tänne Joensuuhun mustaa boxia saapunut.
Pystykkö vielä heittää arvion työtunneista ?? tunaroin edellisen kysymykseni ;)
Jätä viestisi äänimerkin jälkeen.
Tolokun nappula kahdessa päivässä puutteineenkin. Kerrohan värireseptit, jos hennot.
Humm.... iho: musta ja valkonen, saattaa olla codex grayta keskivälillä, mut muuten pelkästään mustaa ja valkosta shadingiin ja highlightiin. Varsinaisen urakan jälkeen kevyt badab black koko alueelle, sit uudelleenteko (?) (reapply) ihan valkosen highlightin osalta.
Öö, kullan reseptiin oon hemmetin tyytyväinen, siinä oon mielestäni päässy hyvään lopputulokseen pienellä vaivalla. Resepti on scorched brown + dwarf bronze 50:50; dwarf bronze, shining gold, mithril silver + shining gold 1:2, mithril + shining 1:1 (tms), ja viimisenä kevyt gryphonne sepia wash. sininen ja punanen on jotain iha perussävyjä (oisko punanen tyyliin mechrite red+blood red+blood/blazing orange 1:1; sininen hawk turquoise jota on valkosella highlightattu).
Öö, kullan reseptiin oon hemmetin tyytyväinen, siinä oon mielestäni päässy hyvään lopputulokseen pienellä vaivalla. Resepti on scorched brown + dwarf bronze 50:50; dwarf bronze, shining gold, mithril silver + shining gold 1:2, mithril + shining 1:1 (tms), ja viimisenä kevyt gryphonne sepia wash. sininen ja punanen on jotain iha perussävyjä (oisko punanen tyyliin mechrite red+blood red+blood/blazing orange 1:1; sininen hawk turquoise jota on valkosella highlightattu).
Aivan järkyttävän hienoa työtä, onnitteluni!
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
- Goat of Yuggoth
Livenä aivan uskomaton! Maalasitkos myös ne Sepuchral Stalkerit?
"Where once there was one, now there is two."
"Where once there was pink, now there is blue."
"Where once there was pink, now there is blue."
Tyttöystävä maalasi Stalkerit. Kiitti kehuista :)