"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

24pts khadorin aloitus

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Mecha

24pts khadorin aloitus

Viesti Kirjoittaja Mecha »

Warcaster Kommander Sorscha +5
- Juggernaut Heavy Warjack 7pts
- Destroyer Heavy Warjack 9pts

Winter Guard Rifle Corps Unit 8pts

Assault Kommandos Unit 5pts

TOTAL: 24pts

Tämmöisen olen saanut kasaan aloituksena khador armeijalle. Kun kerta olen vasta alussa niin neuvot ja ehdoitukset kokeneilta WM pelaajilta ovat tervetulleita. Niin ja ennen, kuin joku kysyy niin kyllä tuo Sorscha on se aloituslootan versio.
Viimeksi muokannut Mecha, Ke 22.06.2011 22:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pariah

Re: 24pts khadorin aloitus

Viesti Kirjoittaja Pariah »

Valitettavasti Assault Kommandot eivät kovin vakuuttava yksikkö ole paitsi ulkonäöllisesti, mutta jos figut löytyvät jo niin kannattaa testata miten saat ne itse toimimaan. Muuten ihan kiva lista aloittamiseen koska löytyy sekä jalkaväkeä että jaakkoja, ja War Dogin lisäämällä pääset 25:een pisteeseen joka on aika vakio aloituspistemääärä.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Mecha

Muuten miten tarkka WM on pisteiden suhteen. Voiko mennä hieman alle pisteissä kuten 40k:ssa vai pitääkö olla juuri se määrä pisteitä?
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Mecha kirjoitti:Muuten miten tarkka WM on pisteiden suhteen. Voiko mennä hieman alle pisteissä kuten 40k:ssa vai pitääkö olla juuri se määrä pisteitä?
Voit lähteä liikkeelle vaikka pelkällä casterilla jos tahdot. Siinä tosin ei ole mitään järkeä, kun yleensä ei kisata kaadetuista jannuista tvm. vaan joko casterkillistä tai objektiiveista (mitänenytikinäonkaan). Yli ei tietenkään sovi mennä.
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Turnaussäännöissä taitaa lukea, että vajaalla listalla ei saa pelata, mutta enpä usko, että ketään kiinnostaa vaikka pelaisikin.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

petskules kirjoitti:Turnaussäännöissä taitaa lukea, että vajaalla listalla ei saa pelata, mutta enpä usko, että ketään kiinnostaa vaikka pelaisikin.
Tuo pistevajauksen rajoittaminen oli tärkeämpi mk1:ssä jossa laskettiin vielä victory pointteja tapetuista modeleistakin tiettyjä turnausmuotoja varten. Mutta taisi siitä maininta olla uudessakin laitoksessa.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

petskules kirjoitti:Turnaussäännöissä taitaa lukea, että vajaalla listalla ei saa pelata, mutta enpä usko, että ketään kiinnostaa vaikka pelaisikin.
Virallisesti lista saa olla korkeintaan 2 pistettä vajaa. Käytännössä tuota ongelmaa harvemmin eteen tulee, kun pelistä löytyy 1 ja 2 pojon nappeja. Khadorille kun hankkii vahtikoiran ja jonkun 2 pojon solon, niin siinäpä on riittävä täyte käytännössä aina.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Mecha

Noniin nyt on armeija päivitetty täyteen 25 pojoon.

The Butcher of Khardov +6
- Decimator Heavy Warjack 9pts
- Destroyer Heavy Warjack 9pts

Winter Guard Rifle Corps Unit 8pts

Assault Kommandos Unit 5pts

TOTAL: 25pts

The Butcher on nyt mun warcasterini ja Juggernaut sai lähteä Decimatorin tieltä. Olen kuullut Decimatorin olevan jotenkin vaikea käyttää, mutta kyllä toi ainakin mun silmässä on aika suoraviivainen kapistus.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Armeijalistat”