Miten maalata puiselta näyttävä osa.
- Viikatemies Jr
Miten maalata puiselta näyttävä osa.
Eli kun maalasin librariani (joka on tehty bitseistä) tuli vastaan ongelma... Miten maalata sauva näytämään puiselta. (Sauva koostuu hammastikusta jonka ympärillä on gs:ää+ pari muuta bitsiä koristamassa)
kiitos jo etukäteen, nimittäin tarvitsen tietoa sillee suht nopeasti.
Tarten tätä tietoa myös muissakin projekteissa.
kiitos jo etukäteen, nimittäin tarvitsen tietoa sillee suht nopeasti.
Tarten tätä tietoa myös muissakin projekteissa.
The war never changes.
Re: Miten maalata puiselta näyttävä osa.
Tumma ruskea > vaalea ruskea > vaalean ruskean + valkoisen sekoituksella pieniä viivoja puun syiksi (oksakohtiakin voi maalailla halutessaan).
Magnumit on täällä aina valmiina.
- Viikatemies Jr
Oisko mitään suosituksia citadelin maaleilla? Eikös joku ink olisi hyvä tohon päälle?...
Joskus olen maalannut peri laatikkoa näyttämään puisilta, mutta en kuitenkaan enää muista sitä tarkkaa kaavaa.
Joskus olen maalannut peri laatikkoa näyttämään puisilta, mutta en kuitenkaan enää muista sitä tarkkaa kaavaa.
The war never changes.
Mä maalailen mun Circlefiguille puuosat, että pohjalle Beasty Brown -> Devlan Mud washi -> drybrushattua Filth Brownia. Helppoo ja hauskaa.
Washi on GW:n ja muut Vallejoa. Google löytää väritaulukoita GW - Vallejo värivastaaville, jos tarvii justiinsa Citadelia olla.
Esimerkiksi Puiset aseet ja kädet & jalat.
Washi on GW:n ja muut Vallejoa. Google löytää väritaulukoita GW - Vallejo värivastaaville, jos tarvii justiinsa Citadelia olla.
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
- Viikatemies Jr
Juuri tota tarvitsinkinRutabaga kirjoitti:Mä maalailen mun Circlefiguille puuosat, että pohjalle Beasty Brown -> Devlan Mud washi -> drybrushattua Filth Brownia. Helppoo ja hauskaa.
Bestial brown -> devlan mud -> vomit brown. Itellä sattuu olemaan kaikki noista.
Btw: hienoilta näyttää noi sun figut vaikkakin ovat faba kamaa.
The war never changes.
- Kaapelikala
Pahuutta kutsua Warmahordesia "fabaksi" :P.Viikatemies Jr kirjoitti: Btw: hienoilta näyttää noi sun figut vaikkakin ovat faba kamaa.
Muttajoo, kannattaa muistaa, ettei tuo toimi hyvin ellei ole noita skulptattuja railoja sun muita kepakoissa. Jos noita railoja ei ole, kannattaisi lähteä Kyliksen ehdottamalle linjalle. Esim. Calthan Brown -> Bestial Brown -> Snakebite -> Snakebite+valkoinen toiminee.
- Viikatemies Jr
jonkinverran noita railoja siinä greenstuffissa on...
Sitä paitsi en lähtisi maalaamaan mitään osaa puiseksi jos siinä ei olisi jonkinverran railoja (vissii oikea nimi on puun syyt).
Sitä paitsi en lähtisi maalaamaan mitään osaa puiseksi jos siinä ei olisi jonkinverran railoja (vissii oikea nimi on puun syyt).
The war never changes.
kyllä se onnistuu silti myös ilman noita valmiita syitäkin, joskin vaatii ''hieman'' enemmän aikaa ja vaivaa. ite oon veistäny balsasta tommoset osat ja sit pohjamaalauksen yhteydessä teipannut ne piiloon, teippi pois ja ruskea washi vaan päälle.Viikatemies Jr kirjoitti:jonkinverran noita railoja siinä greenstuffissa on...
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
-
Risto.Salonen
Kyl se oikea nimi on "railo", jos puun syy on ihmisen nenää leveämpi .. *grin*Viikatemies Jr kirjoitti:jonkinverran noita railoja siinä greenstuffissa on...