"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Figut turvallisesti maailman ääriin?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Kaapelikala

Re: Figut turvallisesti maailman ääriin?

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Clavos kirjoitti:Itse olen ruumassa kuskannut figuni, ongelmia ei ole ollut kun on pakannut tavarat riittävän hyvin.
Ainoa ongelma saattaa tulla, kun laukku ei tule perille asti, vaan saapuu jonnekin Hinku-Intiaan. Siinähän sitten ihmetellään, että mitäs nyt.

Nimim. kaksi matkalaukkua lähtenyt jonnekin, onneksi oli luottokortti.
Risto.Salonen

Viesti Kirjoittaja Risto.Salonen »

Yksi hyvä keino on se sama, missä figujaan kuskaa useimmat turnauksiinkin, eli vaahtomuovi.

Vaahtomuovin leikkaat isommaksi kuin tarvitset, ja se muovaantuu täyttämään kaiken ilmatilan, mitä paketissa olisi muutoin.

Tätä ainesta saa halvalla vanhoista huonoiksi menneistä vaahtomuovipatjoista.

Tai sitten "ääniertiste" nimellä kaupasta. Ainakin bilteman äänieriste on todella pehmeää ja helposti muovattavaa, ja pari figusalkkuakin siitä tehnyt.

äänieriste on itsessään kumpupintaista, joten siitä voi kovaan laatikkoon leikata pohjan ja kannen, ja figuja väliin hyvillä etäisyyksillä, ja kiinni. Hyvällä puristuksella varustettuna ei figut liiku yhtään, ja pehmeä pinta ei vaurioita maaleja ja ohuetkin seipäät säilyy muodossaan.
Clavos

Viesti Kirjoittaja Clavos »

Kaapelikala kirjoitti:
Clavos kirjoitti:Itse olen ruumassa kuskannut figuni, ongelmia ei ole ollut kun on pakannut tavarat riittävän hyvin.
Ainoa ongelma saattaa tulla, kun laukku ei tule perille asti, vaan saapuu jonnekin Hinku-Intiaan. Siinähän sitten ihmetellään, että mitäs nyt.
Sitten kannattaa suunnitella sellainen armeija missä ei ole teräviä osia...

Toisella kaverilla keihäsmiehetkin kyllä pääsi koneeseen, virkailija vain läpivalaisukuvaa katsottuaan kysyi että mikä armeija on kyseessä.

S.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”