Basaarin saunailta
Valvoja: Peliporukkavalvojat
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
Basaarin saunailta
Basaarin kesä Saunailta.
Tapahtuma paikkana toimii otaniemen Gorsu8.7 klo 18.00-00. hintaa 75e joka jaetaan osallistujien kesken n.tasan. luvassa pelailua niissä puitteissä mitä ihmiset paikalle kantaa. tarjoilut toimivat nyyttäri periaatteella.
toivottavasti saadaan hyvät meisingit päälle. ilalla olemme saaneet kutsun osallistua vanhalla jonkin sortin tanssi karkeloihin,jos taistelijoiden kisakunto kestää.
välittäkää tietoa tutuillenne eteenpäin jos uskotte että heitä kiinnostaa saapua paikalle.
Tapahtuma paikkana toimii otaniemen Gorsu8.7 klo 18.00-00. hintaa 75e joka jaetaan osallistujien kesken n.tasan. luvassa pelailua niissä puitteissä mitä ihmiset paikalle kantaa. tarjoilut toimivat nyyttäri periaatteella.
toivottavasti saadaan hyvät meisingit päälle. ilalla olemme saaneet kutsun osallistua vanhalla jonkin sortin tanssi karkeloihin,jos taistelijoiden kisakunto kestää.
välittäkää tietoa tutuillenne eteenpäin jos uskotte että heitä kiinnostaa saapua paikalle.
Elämä on Peliä, koskaan ei tiedä mitä kohdalle pyörähtää.
- Kaapelikala
Re: Basaarin saunailta
Mukana ollaan, jos olen maisemissa.
Tottakai ollaan messissä!
En ole ihan varma, olinko tuolloin vapaana. Asiasta tietävä on viidenteen päivään asti reissussa. Kasellaan lähempänä, kun mielelläänhän sitä viimein osallistuisi.
Jaa ... a. Taitaapi olla että olen vielä tuolloin mökkeilemässä.
voishan sitä ehkä tullakkin
Itse olen luonnollisestikin paikalla, jos tämä nyt tästä jotenkin järjestyy.
Käyn selvittelemässä saunan saatavuutta lauantai-illalle huomenna. Saunan vuokra itsessään tulee kustantamaan 55/75€ riippuen siitä, minkä saunan jos minkään onnistun varaamaan. Tähän tulee sitten vielä päälle mahdolliset tarjoilut, jos sellaisia päätetään yhteisesti järjestää, ja kulungit jaetaan osallistujien kesken. Todennäköisesti kulut tulevat olemaan luokkaa 5-15€ per lärvi riippuen kaikesta mahdollisesta.
On myös olemassa riski, että saunaa ei edes saada järjestymään, koska AYY:n sihteeristö menee kesälomille jossain kohtaa ensi viikkoa ja muuta pientä hankaluutta.
Käyn selvittelemässä saunan saatavuutta lauantai-illalle huomenna. Saunan vuokra itsessään tulee kustantamaan 55/75€ riippuen siitä, minkä saunan jos minkään onnistun varaamaan. Tähän tulee sitten vielä päälle mahdolliset tarjoilut, jos sellaisia päätetään yhteisesti järjestää, ja kulungit jaetaan osallistujien kesken. Todennäköisesti kulut tulevat olemaan luokkaa 5-15€ per lärvi riippuen kaikesta mahdollisesta.
On myös olemassa riski, että saunaa ei edes saada järjestymään, koska AYY:n sihteeristö menee kesälomille jossain kohtaa ensi viikkoa ja muuta pientä hankaluutta.
No sauna saatiin, mutta ei lauantaille. Sauna onkin nyt perjantai iltana ja saunavuokraksi tuli se 75€.
Onks tää ihan siel nuorisotalolla vai jossain muualla? Ja onko tapahtuma k-18?
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
kyllä nää varmaan aika lähelle k-18 pirskeiks muodostuu:(Juhis95 kirjoitti:Onks tää ihan siel nuorisotalolla vai jossain muualla? Ja onko tapahtuma k-18?
Edit:ensimmäisessä viestissä on detaileja tarkemmin:)
Voisin vetää yhden Deathwatchin illalla. Mikäli porukka haluaa. Mahdollisia hahmotoiveita ois kiva saada.
Mites tuo ruoka puoli nyyttärit näköjään, mutta millaiset ruuan laitto mahdollisuudet eli mitä ruokaa kykenee laittamaan tuolla
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
myyrä tietää asiasta enenpi,mutta käsittääkseni ihan normi keittiö löytyy paikalta.GreenOwl2 kirjoitti:Mites tuo ruoka puoli nyyttärit näköjään, mutta millaiset ruuan laitto mahdollisuudet eli mitä ruokaa kykenee laittamaan tuolla
- Kaapelikala
Tahtooko joku figuilla? Jos kyllä, niin mulla on pöytälevyt ja maastoa. Kantamaan sopii siis tulla tarvittaessa.
Kyllähän sitä vois jos vaan vastapuoli löytyy...
Itse olen ainakin ottamassa figut mukaan
voisin olla kiinnostunut, hahmo toiveesta en ole ihan varma ehkäpä Ultramarine Devastator voisi olla hauska,Moca kirjoitti:Voisin vetää yhden Deathwatchin illalla. Mikäli porukka haluaa. Mahdollisia hahmotoiveita ois kiva saada.
sitten vielä kysymys löytyykö tuosta vierestä parkkipaikkoja, muualta kuin kadun varresta
Siispä tehdään sellainen.GreenOwl2 kirjoitti:voisin olla kiinnostunut, hahmo toiveesta en ole ihan varma ehkäpä Ultramarine Devastator voisi olla hauska,Moca kirjoitti:Voisin vetää yhden Deathwatchin illalla. Mikäli porukka haluaa. Mahdollisia hahmotoiveita ois kiva saada.
sitten vielä kysymys löytyykö tuosta vierestä parkkipaikkoja, muualta kuin kadun varresta
voin toki minulla kun tuo kirja sattuu olemaan väsäillä charrun itsekkin
Hyvä. Alku expa 14000 joista (varmaan tiedätkin) 12000 käytetty jo valmiiksi sun puolesta.