Dark Heresy -ketju. Ks. viimeiset viestit
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Da Big Boss
Re: Dark Heresyä MB:llä kevään mittaan?
Ihan sivukysymyksenä heitän, että onko kellään suunnitelmia pelata Black crusadea sitten kun se ilmestyy? Samaa voisin kysyä Rogue traderista sekä Deathwatchista.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
- Kaapelikala
Kaaospeli menee hankintaan mulla.
Dw on vähän meh, kun smurffit on smurffeja. Rt on vuorostaan avaruusoopperaa, joten ei helppoa pelattavaa.
Dw on vähän meh, kun smurffit on smurffeja. Rt on vuorostaan avaruusoopperaa, joten ei helppoa pelattavaa.
- Kaapelikala
Huomenissa ei siis pelailla, kun kerho on kiinni ja mulla vähän puuhaa. Viikonloppua vois yrittää katsoa jossain, mutta tiistaina nyt pitäisi jatkua. Varmistan tuon tiistain vielä.
Itse en luultavasti ole pääsemässä viikonloppuna paikalle, koska keksin, että lähden Kuopioon.
- Kaapelikala
Jeespoks. Ensi viikolla jatketaan siis. Tiistaina sama paikka, sama aika.
- Kaapelikala
Olenpas sitten saanut räkätaudin. Näillä näkymin huominen peli peruuntuu (en viitsi tartuttaa). Ilmoitan, jos tilanne muuttuu mihinkään suuntaan.
- Kaapelikala
Jatketaan huomenna viideltä. Sama paikka, sama aika.
Miten on Dark Heresyn laita? Löysin itseni juuri Helsingistä ja nähtävästi työvuorot antavat sopivasti aikaa tälle. Systeemi on minulle tuttu, pelannut 2 scenariota kasvotusten ja pari netis.
Devilish
Devilish
- Kaapelikala
Huomenna tarkoitus jatkaa, viideltä basaarilla. Porukkaa voi tulla kesken seikkailun mukaan tarvittaessa. Sinne voi tulla pyörähtämään ja vaikka heittelee hahmon siinä samalla, niin seuraavalla kerralla pääsee ihan täysillä mukaan.
Taidan poiketa joissain vaiheessa huomenna. Kuinka kauan pelaatte? Mitä nykyisessä ryhmässä on?
- Kaapelikala
Siinä viiden aikaan aloitellaan, jotain ysin aikoihin lopetellaan näillä näkymin. Porukassa on tällä hetkellä adepti, pari sotilasta, scum, psyykkeri ja silloin tällöin pari teknopappia.
- Kaapelikala
Tällä viikolla en ennen viikonloppua kerkeä kerholle, joten ennen viikonloppua ei päästä pelailemaan. Viikoloppuna tai ensi viikolla voisi katsoa jonkin sopivan paikan, missä pelata kerhon sulkeuduttua. Jos muuta paikkaa ei löydy, niin esmes. meillä pystyy pelaamaan ainakin 5-6 henkeä.
- Kaapelikala
Huominen kanssa kiinni mulla, joten kerholle en kerkeä. Katotaan viikonloppua tai ensi viikon alkua.
Viikonloppuna ei kerkeä, koska juhannus.
- Kaapelikala
Jeps, sekin on. Jännäpäivät ei ole koskaan kivoja. Ensi viikolla vois kattoa.
- Kaapelikala
Sunnuntaina voisi pelailla, jos se itse kullekin säädylle passaa. Kerho on kiinni, joten pelipaikkana olisi mun kämppä.
- Kaapelikala
Huomenna ei peliä, olen kiinni. Maanantaina siinä 16-> pelaillaan.
- Kaapelikala
Elieli: Tänään seikkailu loppuun meillä. Tapaaminen sörnäisten metroasemalla klo 16, siellä metron liukuportaiden yläpäässä R-kioskin edustalla.
- Kaapelikala
Seikkailu saatiin (kunnialla) päätökseen, joskaan ei mennyt ihan suunnitelman mukaan. Demonista hyökkäystä ei saatu estettyä, mutta ei se ole ennenkään palkanmaksun esteenä ollut - varsinkaan, kun moinen ei alunperin edes kuulunut toimenkuvaan. Pyhä Drusus... eikunsiis mikäsenytoli syntyi uudestaan ja toi pukin pikku apurit mukanaan - ei kiva asia planeetan asukkaille.
Lopputulos: Yhdelle pelaajalle mekaaniset sisäelimet, toiselle asennettiin suipot korvat, liian iso alaleuka ja lasisilmä.
Huomioita: Ne silmät, ne silmät! Ja don't slap the zombie.
Seuraavalla kerralla jotain seuraavista: WTF Space Hulkilla, siivoushommia geekujen kanssa, kaaoskultteja ja iloisia demoniaseita. Mitä laitetaan?
Seuraavaa kertaa kertaa voisi suunnitella ensi viikolle sama paikka, sama aika (16:00, Sörnäisten metroaseman R-kioski. Siinä niiden metron liukuportaiden edessä tunnelissa).
Lopputulos: Yhdelle pelaajalle mekaaniset sisäelimet, toiselle asennettiin suipot korvat, liian iso alaleuka ja lasisilmä.
Huomioita: Ne silmät, ne silmät! Ja don't slap the zombie.
Seuraavalla kerralla jotain seuraavista: WTF Space Hulkilla, siivoushommia geekujen kanssa, kaaoskultteja ja iloisia demoniaseita. Mitä laitetaan?
Seuraavaa kertaa kertaa voisi suunnitella ensi viikolle sama paikka, sama aika (16:00, Sörnäisten metroaseman R-kioski. Siinä niiden metron liukuportaiden edessä tunnelissa).
Vähän vituroiks män, mutta mitä voi odottaa kun adeptus ja psyykkseri joutuvat käsikähmään daemonhostin kanssa kaksistaan?