Kuinka kataa HElffeillä skavenit???
-
bluebluesky
Kuinka kataa HElffeillä skavenit???
Mulla löytyy kokoonpanosta 2*rbt
2xkotka
8xdragon prince,
8x silver helm,
5xellyrian reaver
40 keihäsmiestä,
commanderr,
2 maagia
vaihtopenkillä istuu swordmastereita, mutta niistä en kyllä pidä...(15)
PELANNUT EN ROTTIA VASTAAN KOSKAAN OLE!!!
Pelaan lauantaina.
2xkotka
8xdragon prince,
8x silver helm,
5xellyrian reaver
40 keihäsmiestä,
commanderr,
2 maagia
vaihtopenkillä istuu swordmastereita, mutta niistä en kyllä pidä...(15)
PELANNUT EN ROTTIA VASTAAN KOSKAAN OLE!!!
Pelaan lauantaina.
-
tuhannen taalan mies
En kyllä ihan heti allekirjoittasi tuota. Swordsmasterit ovat heikkoja ja niillä on vähän atackeja. Lisäksi rotilla on sama move kuin tontuillasi joten chargen tuomiin etuihinkaan ei kannata luottaa liiaksi.tuhannen taalan mies kirjoitti:swordmasterit on kovii tyyppei, monta sulla niit on? ota dragon princet mielummin pois ja miekkamestarit tilalle.
Mukaan (minä itse) ottaisin noista joukoista ainakin:
Kaksi 20:n spearmanin blokkia - täydet ränkit ja paljon atackeja - pitäisi toimia rottia vastaan varsin hyvin koska niilläkään ei ole kovia AS:ia eikä T:ia spearmanien suunnitelmia sotkemassa.
8 S. helmiä (onko commander ratsastava? - jos on niin 7+commander) Kahdessa rankissa ja charget ainoastaan sivustoihin. VARO RAT SWARMEJA!
Hmm - pelin koosta ja luonteesta riippuen joko kummatkin maagit täysille tehoille pumpattuina tai ainostaan yksi scroll caddy.
2 Kotkaa. Ratling guneilla on muistaakseni cavalryn LOS jota kannattaa käyttää hyväksi niiden ahdistelemisessa kotkilla - WLC on toinen loistava kohde näille.
Ellyrian reaveit - muista että nämä saavat ottaa free reforminsa myös chargatessaan - käytä hyödyksi mm. ryhmien väleissä piilottelijoiden chargaamiseksi.
Loput vapaaehtoisia mutta itse ottaisin tässä järjestyksessä:
6 dragon princeä (sama toimintametodi kuin helmeillä mutta kalliimpia)
2 RBT:tä (eivät oikein tapaa tehota rottien massayksiköihin - yritä saada aikaan paniikkitestejä tai ammu mahdollisia rat ogreja tms.)
Swordsmasterit (rotat outnumberoivat nämä aina ja niillä on enemmän rankkeja - lisäksi nopeus on sama ja swrdsmasterit eivät kestä chargea edes clanrateilta)
Hoo? Onko tämä yleinen fast cavalry -mahdollisuus vai reaverien oma sääntö? Olen näköjään missannut tärkeän kohdan säännöistä jos myös hepomieheni voivat tehdä noin..?Peace kirjoitti: Ellyrian reaveit - muista että nämä saavat ottaa free reforminsa myös chargatessaan - käytä hyödyksi mm. ryhmien väleissä piilottelijoiden chargaamiseksi.
A herd of one.
-
Grand Admiral Prawn
-
bluebluesky
WHFB rulebook, sivu 117 (Fast Cavalry/Formation and Movement/Free Reform): "Unless it charges, the fast cavalry unit is permitted to reform at any time during its Movement phase without incurring any penalties to its Move distance."Peace kirjoitti:Mmh - kerro kohta bookista joka kieltää...Grand Admiral Thrawn kirjoitti:Ei ne voi. Reformi ei toimi rynnäköllä, edes Reavereilla. Johan tuosta olisivat Delffipelaajat valittaneet iät ja ajat
Harvinaisen selvä tapaus.
Oberon kirjoitti:On ne RF-tiimin pojat kovia kyllä