Cipher studios on päivittänyt kauppansa
Cipher studios on päivittänyt kauppansa
HD figuja on siis jälleen saatavana ja kirja on lähtenyt painoon. Saa nyt nähdä mitä tästä tulee - viivyttelivät tämän kanssa kuitenkin aivan liian kauan...
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
- Hammerheart
Re: Cipher studios on päivittänyt kauppansa
No, toisaalta parempi hitaasti kuin huonosti. Hyvä vaan etteivät kiiruhtaneet, jos laatu olisi kärsinyt. Arvostelukappaleita saaneet kehuvat kirjaa kovasti hienoksi (mikä tietenkin on järkeenkäypää, koska olihan se ranskalainen versio upea). Nyt ottavat ennakkotilauksia (noh, Maelista on voinut ennakkotilata jo monta kuukautta sitten) eli kai se julkaisu on nyt sitten aidosti lähellä.Silveri kirjoitti:HD figuja on siis jälleen saatavana ja kirja on lähtenyt painoon. Saa nyt nähdä mitä tästä tulee - viivyttelivät tämän kanssa kuitenkin aivan liian kauan...
Tässä muuten Demoneille uutta settiä:

Vähän tuo aseen koko hämää, mutta muuten tykkään kyllä - etenkin lannevaate, pää ja jalat ovat mieleiset. Demoneilla on muutenkin ollut toki isoja aseita (Pride), mutta tämän on ehkä hieman jo överi. Muutoin hienosti toteutettu tosin. Maalattu versio sen sijaan on ihan mielipuolisen pimeä.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Imimi.... olin jotenkin tuon missannut. Jos jatkossa julkaisut ovat tuota tasoa, voi pelille povata hyvää tulevaisuutta.
Hitto, nyt alan taas kuolata WWG:n HellWorks -kittiä, mutta onneksi edellinen WWG-projekti traumatisoi mut vielä joksikin aikaa.
Hitto, nyt alan taas kuolata WWG:n HellWorks -kittiä, mutta onneksi edellinen WWG-projekti traumatisoi mut vielä joksikin aikaa.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Oi hieno! Taijampa ostaa. Jännä nähä demoneille vaihteeksi ihan oikea demoni, eikä syntiinlangennut piinattu poloinen. Noin isoista aseista en tykkää yhtään ja toivon, ettei tämä ole tuleva linja, vaan demonien erikoisuus. Yksi Helldoradon parhaita puolia on mielestäni realistiset aseet ja varusteet ainakin ihmisillä.
Luumumehu on soturien juomaa