"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Legacy Miniatures has acquired Confrontation range

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Gamecynic

Legacy Miniatures has acquired Confrontation range

Viesti Kirjoittaja Gamecynic »

Kuvia CMoN-sivuilta:
http://www.coolminiornot.com/articles/6 ... es-release!

"Lets answer a few of your questions!

The upcoming Confrontation Miniatures release are being made in resin using the original masters. These models will be on a limited release. We have access to all of the miniatures, including many that were never produced.

These models will be available at GenCon at the CoolMiniOrNot Booth (#849), and then on CoolMiniOrNot's store."

http://www.coolminiornot.com/articles/6 ... nouncement

Confrontation lives!

Legacy Miniatures is excited to announce that they have secured the license to the entire Confrontation back catalog, and will immediately start producing previously released and unreleased figures from this amazing and sorely missed miniatures line.

Confrontation was a game published by Rackham Entertainment until it entered liquidation in 2009, and some of the most amazing 28mm figures in the world ceased to be available at that time. Cyanide Studios, a prominent French video game developer, has acquired the Confrontation IP and has licensed the miniatures to Legacy Miniatures.

"We're incredibly pleased", said Vincent Fontaine Artistic Director of Legacy Miniatures and former Paint Director of Rackham Entertainment. "We're starting out slowly and doing about 2 to 4 releases a month, some miniatures that never saw production before Rackham closed its doors."

Working exclusively with CoolMiniOrNot, these "new" releases and re-releases of old favorites will first be avaliable at Gencon 2011 Indy, with the never before seen Hydra and the rare Flesh Golem making their debut. The plan currently is to produce limited runs, these incredibly hot miniatures will be sure to sell out fast!

"Obviously we're thrilled", said David Doust, co-founder of Cool Mini Or Not. "Although we handle beautiful miniatures every day, there is something special about Confrontation. We're looking forward to helping bring these miniatures back to life."

For further information, please contact [email protected] at Legacy Miniatures.
Viimeksi muokannut Gamecynic, La 16.07.2011 13:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
thamus

Re: Legacy Miniatures has acquired Confrontation range

Viesti Kirjoittaja thamus »

Jippii...
When i see basilisk i say; For the Emperor.
When i see Slaanesh Demonettes i say; Fuck the Emperor, Hurray the Slaanesh.
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Lisää kiinalaista pre-paint-plasticia? Aika kertoo.
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Olen ankaran mielenliikutuksen vallassa.
Lassek

Kaapelikala kirjoitti:Lisää kiinalaista pre-paint-plasticia? Aika kertoo.
Siinä julkee taas pätee joku jonne, joka ei muista.

Ilmoituksessa mainitut re-releases of old favorites on äleimpiä koskaan tehtyjä metallinappeja.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Tästä kestänee vielä hetki jos toinenkin siihen, että confronapeilla taas tekisikin jotain. Miun tuhannet cynwällit ne vaan maatuu jossain laatikossa sängyn alla ihan turhana... Niisk.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Lassek kirjoitti:
Kaapelikala kirjoitti:Lisää kiinalaista pre-paint-plasticia? Aika kertoo.
Siinä julkee taas pätee joku jonne, joka ei muista.

Ilmoituksessa mainitut re-releases of old favorites on äleimpiä koskaan tehtyjä metallinappeja.
Mitäs jonnettelet, pikkujonne? :D Silloin, kun minä olin pieni ei Rackam tehnyt mitään prepainttipaskaa, vaan loistavaa metallia. Sitten tuli vuosi 2000 ja jotain ja Rackham sanoi: "No nyt loppu päheet figut, ottakaa massamaalattua kiinalaista cräppiä. Metallit menee myyntiin basaariin ja muotit ajetaan silppurin läpi". Ehkä eivät kerenneet silputa muottejaan, jolloin noiden uusintapainosten teko kuulostaa mahdolliselta. Uskallan arvata, että vanhat muotit on ainakin romuna, joten hienoilla pussihousuilla varustettuja scorpion crossbowmaneja sun muita ei tulla näkemään.

Vanhat oikeat Confrontationin metallinapit on vissiin maailman top-5:ssä eeppisyytensä, laatunsa ja kaiken kanssa. Örkit on päheitä, gobot on päheitä. Itse diggaan paljon Alahanin ratsastavasta bardista (joskaan ei tullut hankittua aikanaan). Jos ihan oikeasti herättävät pelin henkiin, niin tasan olen taas koukussa. Jos jää pelkkiin figuihin 10 kpl erissä 100000€ hintalapulla, niin jääkööt mun osalta. Jos taas pitävät vaikka "on demand"-meininkiä, niin kyllä saavat patonginpurijat minun rahani. Sen verran päheitä ne oikeat confrot on.

Oberon: I hear you. Alahanit ja Scorpparit on ollut laatikossaan monta vuotta, enkä ole niihin jaksanut koskea. Maalata ei uskalla, kun sitten pitäisi laittaa vitriiniin (ei tilaa) tai laukkuun (kukaan ei pelaa).
Lassek

Noniin sitähän mäkin!

Mulla on muuten vielä pariin armeijaan nappei jäljellä, vaikka poiskin on myyty kaikkea, ja olen valmis niillä pelaamaan. :o Vaikka dirzplörz- ja alahan-posset olikin yleensä ihan juustoa. Mun suosikkifigut oli kaikki käärmeet, sitten moni dirz-juttu, monet wuffet, lähes kaikki drunet, yms yms... siihen malliin niitä tuli osteltua, että.
Gamecynic

Aika paljon kohtalotovereita tuntuu löytyvän tämän aiheen tiimoilta.

Jos J****a suo Rackham EI ole tuhonnut vanhoja muottejaan vaan saamme nähdä metallifiguja uusina painoksina. Laitan toivoni kahteen faktaan:
1. Rakchamin siirtymävaihe metellista muoviin oli hyvin hektinen, viestintä sekavaa yms. Muistan lukeneeni viralliselta foorumilta silloin, että metallifigujen muotit olisi tuhottu, mutta eipä olisi ensimmäinen kerta kun Rackhamin edustaja puhuisi reikiä päähänsä.
2. Miksi kukaan alkaisi tuottaa muovifiguja uudelleen? Siirto ajoi Rackhamin konkkaan, ja markkinoille on tullut sen jälkeen Dust Tactics, joka taitaa olla vetoavampi vaihtoehto kuin AT-43 (lähestyttävämpi maailma, parempi jakelu/ saatavuus). Kaikki harrastusta seuraavat tietävät kuinka suosittuja ja kaivattuja Rackhamin metallit ovat - esim. CMoN sivuilla Rackham löytyy yhä pudotusvalikosta heti Coolminin ja GW;n jälkeen ja uusia kuvia Rakchamin figuista postataan lähes päivittäin vaikka tuotanto on loppunut aikoja sitten .
Lassek

Muotit tuhottiin juu, mutta mastereille ei tehty mitään. Niistähän ne muotit tehdään vaikka uusiksi.
thamus

No ne muotit oli aika huonossa jamassa muutenkin ja muotti ei käyttämättä ketä montaa vuotta joten sama tuhota.
Siinä toivossa että tekisivät vanhaa metallista tai uudistasivat sen verran että tekisivät resiinisiä.
En ymmärrä mihin vedoten gw myy resiini ukkoja sika kalliina vaikka halvempi materiaali ja samat muotit.
No niin kauan kun confo ei lähe samaan peliin niin antaa mennä vaan.

Haluan tosiaan vanhat kunnon confon takasin, muuten joutuu "tyytymään" gw tavaraan mitä on vaan tarjolla kun polkee kaikki muut alas.
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Onpa hyvä uutinen. Ei sinänsä pelinä kiinnostanut, mutta figuja jäin kaipaamaan. Tosin on tullut hamstrattua sen verran Rackhamin figuja, että jos samaan tahtiin maalaisin ne ja samaan tasoon kuin noita nykyisiä, niin varmaan vanhuus iskisi ennen kuin vimppa figu on maalattu. Mut kyl niitä pitää silti ostaa varastoon ja jotkut hauskat figut jäi kokonaan hankkimatta.
Modern cars - they all look like electric shavers.
Lassek

Finecastin tapainen matsku muuten tosiaan sopisi R-napeille, ohutta ja pitkää osaa kun riittää.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Ohhoh. Tämäpä tuli takavasemmalta oikein iloisena yllätyksenä. Aikovatkohan tehdä pelisysteeminkin kanssa jotain?
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
thamus

Peli systeemi kyllä kaipais päivitys mutta napit on niin hienoja että kukaan muu ei pystynyt tekee niin hienoja ja yksilöllisiä nappeja.
Ihan naurattaa kun miettii miltä gw napit näytti kun confron napit ilmesty.
Ja vieläkin niin siistejä että..
Gamecynic

http://www.beastsofwar.com/fantasy-warg ... rontation/

Beast of War haastattelu Legacy Miniaturesin edustajan kanssa.

"Romain: What will you be releasing first, and how often will you be releasing?

Vincent: We’re planning to make 4 releases a month, a mix of larger pieces, unreleased models and older classics."

Kuvia Hydrasta:

http://gioconomicon.net/modules.php?nam ... e&sid=5952
Gamecynic

http://www.coolminiornot.com/articles/6 ... the-corner!

Kuvat hydrasta ja flesh golemista maaleissa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”