"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Skornea aloittelijalle, listan pohdintaa.

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Kuutsa

Skornea aloittelijalle, listan pohdintaa.

Viesti Kirjoittaja Kuutsa »

Eli siis pari vuotta sitten hommasin Skornen aloituslootan mutta Beastit kasattua innostus lopahti. Mk2 pakka oisi tarkoitus hommata ja pari lisävikua messiin niin lähtee, toisin sanottuna lista on tehty Forwardkommanderilla ja mietinnäs käytetty Battlecollegea.

pMorghoul 7p
Savage 5p
Savage 5p
Gladiator 8p
Paingivers (1+3) 2p

Yht. 13/15p

Ihan BBoxin pohjalta on lähdetty, joihin kylkeen Paingivereita. Nuo puuttuvat kaksi pojoa tosin tuovat hiukan päänvaivaa, ja ongelmaan pitäs saada apuja. Tässä pari omaa ideaa.

Laardiaattori mäkeen ja tilalle Bronzeback
Tässä etuna olisi tietty se, että kuitenkin jossain vaiheessa hommaan ko. namiskan joten samallapa minä sen nappaan tähän alkuun. Tosin onko 10p beasti 15p listassa liian kallis/tehoton?

Lisää Paingivereitä
Eli toinen pikkuyksikkö. Ei tosin kuulosta mielekkäältä hommata heti kahta samaa yksikköä. Lisäksi tehokkuutta epäilen...

Jokin soolo
Agonizeria lähinnä olen miettinyt, pelailee ilmeisesti ihan hyvin tuolla setillä. Jos kolmen pojon sooloa tarvitaan niin pudotetaan yksi Sava Wormiksi.

Ja antakaahan paukkua kommenttia. Muuten, kumpi on pelissä käytännöllisempi, korttipakka vai kirja?
Jeijo

Re: Skornea aloittelijalle, listan pohdintaa.

Viesti Kirjoittaja Jeijo »

Hyvä kun heräilit myös tälle pelille :)

Kirjassa on lähinnä säännöt ja yksiköiden mukana tulee kortit, joten en usko sen korttipakan olevan kovinkaan oleellinen. Jos yksiköiden statteja haluaa tuijotella ennen ostopäätöstä niin useimmat löytyy armeija kohtaisista pikku kirjoista.
Itse kokoonpanoista en osaa sanoa kun olen itsekkin noviisi.
Soi viulu
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Omaan silmään paras vaihtoehto olisi varmaan heittää toinen Savage mäkeen ja ottaa tilalle Rhinodon. Se on käytännössä Savagen parempi versio. Gladiaattorista ei kannata luopua, sen animus on todella käyttökelpoinen. Jos Rhinodon ei silmää miellytä, niin Agonizer on myös pätevä valinta suoraan. Käyttöä tuolle tulee epäilemättä isommissakin peleissä.

EDIT: Kannattaa mieluummin hankkia kirja kuin korttipakka. Jos sulla on vain muutama vanha nappi, niin ei uusien korttien takia kannata koko pakkaa metsästää. Nuo puuttuvat kortit nyt saa varmasti jotain kautta. Kirjasta löytyy pakkaa enemmän yksiköitä ja muutenkin kaikkea mielenkiintoista luettavaa.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Hienoa nähdä että Porin seudulla WM/H jaksaa innostaa näinkin suuresti. Apuja ei valitettavasti ole antaa koska itsekkin vielä täysin hukassa jopa oman listani kanssa. Itse Cygnarin kirjan tuossa ostin ja pakko todeta että mielummin sitä kirjaa läpi selailee kuin kortteja katselee. Kuten muut jo sanoivatkin niin kortit tulevat sitten ajallaan figujen kanssa. Vanhat kortit päivittää ajantaselle sitten ostamalla ne yksittäisinä tai vaihtoehtoisesti lataamalla internetin ihmeellisestä maailmasta. Luultavasti parit pelit pelaamalla selviää sitten mitä sinne omaan listaan oikeasti haluaa ja mitä ei, itsellä sama pähkäily menossa.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Kuutsa

Viesti Kirjoittaja Kuutsa »

@Porilaiset: Joo löyty nää figut niin aattelin kans startata.

@Celebdae: Enpäs huomannutkaan tuota Rhinoa, kiitokset siitä. Itse nappi iskee kyllä, sen voisi laittaa ostoslistalle.

Tässä sitten taas uusi lista, jossa otettu mukaan Rhino.

pMorghoul 7
Savage 5
Rhinodon 7
Gladiator 8
Paingivers (1+3) 2

Yht. 15/15p

Tämä tuntuisi ainakin omasta mielestäni ihan Buenolta aloituskokoonpanolta, nyt kun 25 pinnaan voidaan nostaa ihan helpostikin, esmes lyömällä sekaan Bronzebackin. Tosin onko kolme raskasta petoa liian vaikeasti hallittavissa 25 pinnan listassa?
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Kuutsa kirjoitti: Tämä tuntuisi ainakin omasta mielestäni ihan Buenolta aloituskokoonpanolta, nyt kun 25 pinnaan voidaan nostaa ihan helpostikin, esmes lyömällä sekaan Bronzebackin. Tosin onko kolme raskasta petoa liian vaikeasti hallittavissa 25 pinnan listassa?
Skornella Paingivereiden takia ja etenkään Morghoulilla ei ole ongelmaa pelata todella isoakin määrää petoja. Parempi vain, että on varaa jokunen tarvittaessa uhratakin. Eli BB on ihan pätevä lisä 25 pojon päivityksessä. Jossain vaiheessa voi sitten miettiä Paingivereiden täydentämistä kokonaiseksi 6 ukon ryhmäksi, mutta kun noita pitää riittävän takana suojassa, niin neljälläkin selviää.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Armeijalistat”