Likasen olonen jätkä. Ota vähän kirkkaampi kuva niin saa selvää muustakin kuin ihosta.
Ei suurempaa valitusta. Maalaus sopii tuon fluffiin, näyttää siltä kuin äijä olisi uitettu ties missä veressä ja muussa p@skassa.
Ensin harmittelin liian vähäisiä figuja.
Sitten harmittelin liikoja maalaamattomia figuja.
Sitten harmittelin liikoja kokoamattomia figuja.
Nyt harmittelen liikoja muoveissa olevia laatikoita.
Joo voisin ottaa kirkkaamman kuvan että näkyisi vähän muutakin kuin se iho. Ekalla keralla jotenkin vaan tuntui että pitäisi ottaa normaalia tummempi kuva.
Ja kuudentena päivänä Jumala loi ihmisen ja Warhammerin
Liguifire gun.jpg (20.55 KiB) Katsottu 1011 kertaa
Elikkä nyt pitäisi olla valoisampi kuva Urienista kun otettu uudella taustalla. Ja sitten on nämä itse knovertoidut grotesqit. Itse kun tekee pääsee huomattavasti halvemmalla, ja itse en pidä edes GW:n one-posereista.
Kommenttia ja rakentavaa kritiikkiä saa antaa :)
Hieno idea käyttää ogrea groteskin pohjalla, maalauskin on ihan onnistunutta liiloja osia lukuunottamatta. Baseja en kyllä itse tekisi noin "iloisella" ruohopeitteellä, sen lisäksi että se on tylsä ja yksipuolinen se ei myöskään oikein sovi deldareille (IMO.)
"That which is unknown and unseen always commands the greatest fear." -Culexus Temple
Komppaan Naturaa, Ogret toimivat todella hienosti Grotesqueina. Nuo ylimääräiset osat ovat näköjään uudesta Taloksesta, ellen ole väärässä. Iho on melko onnistunutta, yritä kuitenkin saada vielä vähän tasaisempaa jälkeä (etenkin tuossa kuvassa, missä on kaksi vierekkäin, tuon vasemmanpuoleisen niska ja tissi ovat aika karun näköisiä). Metalliin voisit lisätä hieman yksityiskohtia, nyt se näyttää ainakin tuollaisessa lähikuvassa melko lattealta.
Urien puolestaan on mitä mainiointa jälkeä. Veikkaan että selvä, kirkas kokokuva figusta basetettuna on hienoa katseltavaa.
Ensin harmittelin liian vähäisiä figuja.
Sitten harmittelin liikoja maalaamattomia figuja.
Sitten harmittelin liikoja kokoamattomia figuja.
Nyt harmittelen liikoja muoveissa olevia laatikoita.
Joo eihän se ruoho välttämättä ole fluffikkain basetus, mutta mä tykkään koska tuo mieleen vanhat hyvät edikat missä kaikki figut oli aina ruoho baseilla :)
Ja kyllä tossa on noi taloksen ylijäämä osat. Myöhemmin saattaa olla luvassa se talos, wrackseja ja lisää grotesqeja. ( ideoita metallin mielenkiintoiseksi tekemiseen saa heittää )
Onhan se totta että corsair näyttää aika vaatimattomalta ollakseen Sliscus. Tarkoitus kuitenkin oli pitää figu simppelinä koska omasta mielestäni ovat nykyään kaikki sankarit täynnä kunniamerkkejä, vihollisen päitä, trophy trackeja sun muuta ( ja tietenkin gw:stä kun on kyse niin pääkalloja ), eikä se ole omasta mielestäni kovin käytännöllistä taistelussa. Mutta kiitos huomautuksesta, ja nyt saa heittää ideoita millä saisi figusta
vähän johtavamman näköisen mutta pitäisi sen silti yksinkertaisena :)
Sliscus on ihan nätti. Itse kyllä rakastan sitä DECorsair paketin käärme standardia, joka isketään Sliscus modelien selkään innokkaasti ainakin Warseerissä. Pieni standaari ei nimittäin olisi pahitteeksi, mutta onhan se ihan nätin näköinen nuinkin.
"Sotun sääntö numero kahdeksan: Ignooraa Remos aina."
Keeper of Secrets.jpg (29.72 KiB) Katsottu 493 kertaa
Plaguebearers.jpg (30.95 KiB) Katsottu 493 kertaa
Loput warriorit maaleissa ( tästä ryhmästä siis ) ja vähän demoneita vaihtelun vuoksi. Plaguebearerit kuten varmaan moni huomaakin eivät ole gw:n tuotteita vaan nopeasti kasattuja gs örvelöitä. Kommentit ja Kritiikit tervetulleita :)