"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pelätyimmät armeijat

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

NO pelkään pelata mun kamun delffejä vastaan koska jos se voittaa nii sit se kerskailee ja pilkkaa mua koko viikon sanomalla: "hahaa murskavoitto malekithin nimeen, ja sun prinssis roikkuu kidutettavana karond karissa!!! :cry:
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Oikeastaan, mikä tahansa armeija joka saa paljon ap3+ Ordnancea/Blastia... IG nousee mieleen ensimmäisenä, mun suosimilla sinkoilla ei tosiaan avata Leman Russia, ja mun myös suosimat 10 miehen Tactical Squadit eivät tykkää ordnancelätystä...
zqmfgb
mr.tp

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Nintendomies kirjoitti:Kaiken? Aika monta vuoroa te pelaatte...
Nojaa... Jos sattuu broadeja olemaan raital kuus´ menee hajalle IG leman russi uus. Kolme täyttä broadi teamia joilla kaikilla on target lockki ja pari pathfinder teamia liekkimässä niillä merkkaus tussareilla niin voidaan olettaa että isompikin tankki pataljoona on palasina...
Henri Ketonen

Tankkeja, mutta joku isompi jalkaväkiporukka (esim. täys jalkaväki-ig naureskelee noille Broadsideille...) Tai nyt vaikka ihan tavallinen Marine 96 shoota,lascannon kyllä kaataa Broadsiden ilman kallista Shield Generatoria, mutta Rail Gun saa max. yhden marinen alas vuorossa... Pieni piste-ero... Mun Blood Angeleista (4x) Broadsidet kaasivat Dreadnoughtin ja ääliö Librarianin joka meni omalla vuorolla hakkaamaan Fire Warriorit muusiksi. (Tosin äärimmäisen epätasapainoisessa Frontal Assault - skenaariossa jossa mun Veteran Squad oli ekalla vuorolla lähitaistelussa...)
zqmfgb
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Broadside voi tappaa multi-trackerin kanssa viisi marinea vuorossa, jos on onni myötä.
Henri Ketonen

*Köh köh* se on aika iso jos.
zqmfgb
Keke

Viesti Kirjoittaja Keke »

IG:ni pelkää kaikkea itseään nopeampaa, vahvempaa, isompaa tai rumempaa...
Empireni pelkää kaikkea mikä pääse kyllin lähelle yhdistämään kylmän teräksen ja heidän prameat pussihousunsa...
Ihmisillä pelaavan arki ei ole helppoa WH maailmassa...
"Brace for impact!"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”