"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

666-Coin of Evil 30.-31.7

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Der Dexter

Re: 666-Coin of Evil 30.-31.7

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

kuten olen aina sanonut, on parempi olla onnekas kuin hyvä: hyvällä tuurilla ja uskomattomalla tuurilla on pieni kalju on kolmen kierroksen jälkeen turnauksen kärjessä. nyt alkaa illan viimeinen kiekka, jonka jälkeen tiukkaa elämästä nauttimista. ja eikun voittamaan, siis heittämään noppaa
Aliquando Insanire Iucundum Est
Diogenes

Viesti Kirjoittaja Diogenes »

Go, my skinhead, go :D

Eli lykkyä tykö loppuun :)
Der Dexter

ei se mitään, hävisin, pahasti.
mutta se ei ole kauhean paha asia, sillä nyt voi keskittyä oluen juomiseen ja hauskan pitämiseen.

myösen kaikki tutut ja vähemmän tutut (steve ja rickard etunenässä) lähettää terveisiä, ja odottaa ensi vuotta kun suomalaiset tulevat joukolla saksaan.

summa summarum, avoin grilli ja halpa kylmä juoma toimivat pirun hyvin, ja toimintaa suomen päässä parannetaan hitusen jatkossa (jotain 250 kiloa lihaa on paistettu tänään grillissä).
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Terveisiä vaan sinne Saksaan! No jos takkiin on tullut, niin kaipa huomenna vielä ehtii korjaamaan! Täällä coni Mestarien turneeta vailla paketissa... taidanpa suunnitella jotain hyvin häröä sinne.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Sotahullu

Viesti Kirjoittaja Sotahullu »

No höh. Eikö meiltä ole mitään joukkuetta sinne muka?
Nykyään suunnittelee Itä-Saksan johtamista.
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Tais Tatu tosiaan kiristää ruuvia tokalle päivälle, kun - mikäli oikein ymmärsin - selvisi lopulta 8. sijalle! Täältä tuloksia:
http://www.fantasystronghold.de/

EDIT: Nyt kun katon noita tuloksia tarkemmin, niin sähän olit Tatu kärjessä kolmen kiekan jälkeen =)
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Der Dexter

juuh, tosiaan olin sijalla yksi hetken aikaa, ja vikan pelin voitosta olisin ollut sijalla 2 tai 3. mutta eipä siinä mitään, 8. sija oli erinomainen lopputulos, mutta hienointa oli että olin kovin lähellä voittaa parhaiten maalatun armeijan palkinnon myösen.

kirjottelen lisää jahka olen taas suomen maaperällä, mutta nyt pitäisi jaksaa pysyä hereillä lentökentälle asti...
Der Dexter

yritän isompaa settiä lähipäivinä saada eetteriin, mutta univelkaa on taas kerrytetty, sekä riemua pidetty, joten ihan siitä syystä on uni paikallaan...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”