Ropecon Flames of war teemapeli johtosuhteilla
Re: Ropecon Flames of war teemapeli johtosuhteilla
Tässä kohtaa lienee viisainta ilmoittaa, että itse en kykene mitenkään saamaan forcea kasaan `coniin mennessä. Toistuvat tavarantoimittajan viivytykset ja inspiraation puute maalaukseen veivät veronsa.
Tein tässä uuden alustavan jaon joukoille peruutuksista johtuen. Lisäksi allekirjoittanut hyppää Supreme Commander statuksesta pelikentälle. Listasssa on varmuudella osallistuvat.
Neuvostoliitto:
Trekkeri
Tneva82
Telepfenia
Suomi:
Humie
Santso
TaisteluKenguru
Suomalaisille joutuu kaivamaan vielä lainaksi nappeja, mutta uskoakseni asia on hoidossa.
Molemmille osapuolille mahtuu varmasti pelaajia lisää paikan päällä, jos ei ensimmäiseen altoon, niin lisäjoukkojen komentamiseen vähintäänkin.
Neuvostoliitto:
Trekkeri
Tneva82
Telepfenia
Suomi:
Humie
Santso
TaisteluKenguru
Suomalaisille joutuu kaivamaan vielä lainaksi nappeja, mutta uskoakseni asia on hoidossa.
Molemmille osapuolille mahtuu varmasti pelaajia lisää paikan päällä, jos ei ensimmäiseen altoon, niin lisäjoukkojen komentamiseen vähintäänkin.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
jesh nyt on maaleissa kaikki ja tilanne on kuin neuvostoliitossa konsanaan kaikki on loppu, meni maalien kans melkoseksi ohenteluksi et sain purkinpohjat riittämään :D
eli siis multa tulee yleiseen käyttöön se 3 sturmia ja varmistan nyt viellä et ''omaa'' support osastoa sai tuoda kentälle(eli siis scoutit ja tank hunterit jalkaväki platoonille?)
neuvostopelaajat kiljaiskaa kauhusta, lista sisältää, ei yhden vaan KAKSI NORSUPYSSYÄ :D
eli siis multa tulee yleiseen käyttöön se 3 sturmia ja varmistan nyt viellä et ''omaa'' support osastoa sai tuoda kentälle(eli siis scoutit ja tank hunterit jalkaväki platoonille?)
neuvostopelaajat kiljaiskaa kauhusta, lista sisältää, ei yhden vaan KAKSI NORSUPYSSYÄ :D
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Pahoittelut mut alkaa vaikuttaa uhkaavasti siltä että lähden kotiin jo lauantaina. Vilustuinja llo aika kurrja joten ellei olo parane lähden kotiin illalla.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Listassa ei ollut minua mainittu, mutta olen kuitenkin edelleen tulossa neuvostojoukkojen kera.Trekkeri kirjoitti:
Neuvostoliitto:
Trekkeri
Tneva82
Telepfenia
Suomi:
Humie
Santso
TaisteluKenguru
Nopat ja Taktiikka Ry
Tämähän kätevää. Pelaajia sitten edelleen 3 per puoli.JussiV kirjoitti:Listassa ei ollut minua mainittu, mutta olen kuitenkin edelleen tulossa neuvostojoukkojen kera.Trekkeri kirjoitti:
Neuvostoliitto:
Trekkeri
Tneva82
Telepfenia
Suomi:
Humie
Santso
TaisteluKenguru
Minun piti sit tosiaan lähteä. Alkoi olo lähinnä huonontumaan eikä uusi yö siellä varmaan ois ainakaan auttanut asiaa. Pahoittelut. Harmittaa kyllä itseänikin vietävästi :( Jäi 'coni vähän tyngäksi itselleni tänä vuonna.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Unohdin tosiaan Jussi sinut listalta. Mutta Tnevan sairastuttua on tasaparit molemmilla puolilla.JussiV kirjoitti:Listassa ei ollut minua mainittu, mutta olen kuitenkin edelleen tulossa neuvostojoukkojen kera.Trekkeri kirjoitti:
Neuvostoliitto:
Trekkeri
Tneva82
Telepfenia
Suomi:
Humie
Santso
TaisteluKenguru
Laitettiin jo kenttä valmiiksi huomista varten, eli ei muuta kuin taistelua odotellessa...
Nopat ja Taktiikka Ry
Muistakaahan sit räpsiä paljon kuvia ja postailla niitä sit tänne meidän muidenkin nähtäväksi jotka ei ropeconiin lähteneet :).
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
-
taistelukenguru
APUA Tulin 3 tuntia sitten veneeltä ja netin käyttö on ollut erittäin rajattua(ei ollenkaan). Onhan se laina armeija tarjous vielä voimassa?
Jos ei ole tuon kasan maalaamattomia ja hetkessä koottuja figuja... Jos on niin joson mahdollista tuokaa 1250 edestä fearless veteraneja voin kasata listan jos siitä ei tule vaivaa
Jos ei ole tuon kasan maalaamattomia ja hetkessä koottuja figuja... Jos on niin joson mahdollista tuokaa 1250 edestä fearless veteraneja voin kasata listan jos siitä ei tule vaivaa
take drugs kill a bear!
Siellä on mun suomalainet jalkamiehet, jotka ei ilmeisesti oo luvattu vielä kellekään, ja niitä saa vapaasti lainata, tosin en on vain n 700pistettä (panssarit on jo käytössä).
Nopat ja Taktiikka Ry
-
taistelukenguru
Eikös sulla ollu niitä raskaita heittimiä?
Jos olisi niin arvostaisin jos raahaisit ne paikalle.
Jos olisi niin arvostaisin jos raahaisit ne paikalle.
take drugs kill a bear!
Raskaat heittimet on ikävä kyllä mulla kotona, ja tuun ite paikalle vasta myöhemmin päivällä.
Nopat ja Taktiikka Ry
-
taistelukenguru
aargh!
Taas kerran tulen kipeäksi tärkeällä hetkellä ... mittasin tossa kuumetta ja mittari näytti aika pahasti kuumetta taitaa jäädä pelit pelaamatta :(
Olen pahoillani huonosta ajankohdasta taas kerran puollustakaahan munki puolesta :(
Taas kerran tulen kipeäksi tärkeällä hetkellä ... mittasin tossa kuumetta ja mittari näytti aika pahasti kuumetta taitaa jäädä pelit pelaamatta :(
Olen pahoillani huonosta ajankohdasta taas kerran puollustakaahan munki puolesta :(
take drugs kill a bear!
jees kiitos kaikille tiukasta väännöstä ja hyvästä matsista kaikille peliin osallistuneille.
ps.mulla on vaihtunu yks observeri jonku kans, tän pohjassa lukee vaaleenpunasella maalilla: TJ 3.KtPm.
omassani lukee tussilla obs.1 pohjassa.
vaihdetaanko osoitteet ja annetaan postin hoitaa juttu?
ps.mulla on vaihtunu yks observeri jonku kans, tän pohjassa lukee vaaleenpunasella maalilla: TJ 3.KtPm.
Kiitos kaikille pelistä! Hieno vääntö oli, vaikka juuri kun omat joukkoni olisivat päässeet kunnolla kontaktiin peli loppui...
Taitaa olla Jaakon (Humie), sillä muiden suomalaisten pohjassa ei merkintöjä ollut.santso kirjoitti:jees kiitos kaikille tiukasta väännöstä ja hyvästä matsista kaikille peliin osallistuneille.
Nopat ja Taktiikka Ry
Täältä löytyy kuvia pelistä ja Ropeconista yleensä.
http://www.nopat.fi/2011/fantasia-ja-sc ... a-nahdaan/
http://www.nopat.fi/2011/fantasia-ja-sc ... a-nahdaan/
Nopat ja Taktiikka Ry
Trekkeri kirjoitti:Kiitos kaikille pelistä! Hieno vääntö oli, vaikka juuri kun omat joukkoni olisivat päässeet kunnolla kontaktiin peli loppui...
Taitaa olla Jaakon (Humie), sillä muiden suomalaisten pohjassa ei merkintöjä ollut.santso kirjoitti:jees kiitos kaikille tiukasta väännöstä ja hyvästä matsista kaikille peliin osallistuneille.
jesh onkohan mun oma observeri sit jaakon joukkojen seassa? tosiaan melko paljon vaaleempi univormu kuin muilla+se teksti: obs.1 pohjassa?